Spring naar inhoud

- - - - -

Excuses en antwoorden

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 22 maart 2011 - 13:46

Er zijn natuurlijk uitzonderlijke situaties. Ik zou er toch alles aan doen om te zorgen dat ik geen huisdier zou moeten wegdoen.Eventueel gedragstherapeut laten komen om te zien wat het onderliggende probleem is :x
Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 22 maart 2011 - 15:57

Ik heb al heel mijn leven lang allergien... ook tegen katten en toch heb ik katten en denk zelfs niet over om ze weg te doen.  Ik neem gewoon een pilletje in en heb een goede puffer en daar gaat het ook mee.  Moet ook zeggen dat het met de jaren gebeterd is (precies wat gewenning).  EN van maine coons heb ik veel minder last.  Blijkbaar is hun haarstructuur zo anders dan bij HTK's dat ik er nagenoeg geen last van heb. :heart:

Guest_ZoeB_*
Guest_ZoeB_*

#33 Geplaatst 22 maart 2011 - 16:20

Mijn vriend is ook allergisch aan katten. De eerste dagen had die het erg toen we een kat hadden maar ondertussen is hij er immuum aan. De katten van mijn schoonzus kan hij wel niet tegen.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#34 Geplaatst 22 maart 2011 - 16:34

ZoeB zei:

Mijn vriend is ook allergisch aan katten. De eerste dagen had die het erg toen we een kat hadden maar ondertussen is hij er immuum aan. De katten van mijn schoonzus kan hij wel niet tegen.

kan dus ook te verklaren zijn doordat de kat nu minder stress heeft en dus minder allergenen aanmaakt. zo'n verandering in je leven, dat is ook wat wennen voor de kat hoor :)

dus als hij terug allergisch wordt, eens kijken of de kat stress heeft.