Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe spelletjes ...

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 23 maart 2011 - 17:47

Geisha vindt constant nieuwe spelletjes uit.  Leuk hoor zo'n creatief katje, maar ze kan wel niet zelf typen... vandaar dat ik even de regels neerschrijf in haar naam ... :)

Spelletje 1 :

Van zodra het personeel zegt 'gaan we gaan slapen?' en de deur naar boven opent spurt je naar boven en zet je je klaar op het bed.  
Je geeft ze even de tijd om zich om te kleden, ondertussen kun je al een beetje rondkijken en eventueel losjes een broekspijp 'vangen'.
Als je personeel beslist om nog 'vlug even wat papierwerk' te gaan doen beneden en wegblijft voor meer dan een uur, ga je haar maar halen en ambeteren zodat ze niet anders kan dan te gaan 'slapen' ... Mwahah .. ahem .. miauw :x
En dan begint het leuke gedeelte, van zodra je personeel in bed kruipt begin je de bulten onder het dekbed aan te vallen.  Ze bewegen en geven de strijd niet gemakkelijk op, dus je moet er flink wat kracht achter zetten.  Als je de mogelijkheid hebt, neem je best een aanloopje om een 'springaanval' uit te voeren. :goofy:
Van zodra het licht uitgaat stoppen de bulten min of meer met bewegen en na een tijdje kan jij dan ook gaan slapen, want het personeel is veilig van de bulten. 8)

Spelletje 2 :
Verplicht je personeel om een balletje zilverpapier te maken.  
Test het, vlak aan een kast liefst, als het onder de kast vliegt na 1 mep, dan weet je dat het niet groot genoeg was. :x
Van zodra je balletje de juiste grootte heeft mep je het van het ene eind van de kamer naar het andere en ga je het terug gaan halen. Enzovoort enzoverder.
Je hebt voor dit spelletje niet echt je personeel nodig, maar bij wijze van variant kan je je personeel betrekken bij het spelletje en het balletje voor hun voeten leggen.
Toch leuk hoe mensen gewoon 'aanvoelen' dat je wil dat ze het smijten.  Of zou het dan toch lukken om onze wil op te leggen aan het personeel? Maar waarom lukt het dan niet met eten? Of toch niet altijd? ... :louche:

En terwijl Geisha daar verder over nadenkt, gaat 'het personeel' balletjes zilverpapier van onder de kast gaan peuteren. *zucht* :d

Bewerkt door zzzaramia, 23 maart 2011 - 17:48.

Geplaatste afbeelding

Guest_Feline@Jolien_*
Guest_Feline@Jolien_*

#2 Geplaatst 23 maart 2011 - 18:23

:d :d :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 23 maart 2011 - 18:49

:lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#4 Geplaatst 28 maart 2011 - 13:54

geweldig zon kat!! moet veel leuks teweeg brengen denk ik :LOL: :LOL: ons gijs heeft aardig wat gekochte speeltjes maar nee daar speelt meneer niet mee,, een afgescheurd kartonnetje is toch veel leuker ? uren zoet mee :LOL: :LOL:

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 29 maart 2011 - 10:35

dusk rigid zei:

geweldig zon kat!! moet veel leuks teweeg brengen denk ik :LOL: :LOL: ons gijs heeft aardig wat gekochte speeltjes maar nee daar speelt meneer niet mee,, een afgescheurd kartonnetje is toch veel leuker ? uren zoet mee :LOL: :LOL:

Geisha heeft ook van alle gekochte speeltjes.  Ze speelt er wel mee (als ze ze niet direct onder de kast mept), maar haar favorieten zijn rietjes en balletjes zilverpapier O:)
Zelfde geldt voor haar 'nestjes'.  Ze heeft 3 nestjes van mij gekregen (verspreid over het huis).  Maar haar favoriete plaatsen zijn de stoel naast mij aan tafel als ik op de computer zit, het dekentje van de zetel en het grote kussen op de Fatboy aan het raam.  

Bewerkt door zzzaramia, 29 maart 2011 - 10:43.

Geplaatste afbeelding

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#6 Geplaatst 29 maart 2011 - 15:42

zzzaramia zei:

Geisha heeft ook van alle gekochte speeltjes. Ze speelt er wel mee (als ze ze niet direct onder de kast mept), maar haar favorieten zijn rietjes en balletjes zilverpapier O:)
Zelfde geldt voor haar 'nestjes'. Ze heeft 3 nestjes van mij gekregen (verspreid over het huis). Maar haar favoriete plaatsen zijn de stoel naast mij aan tafel als ik op de computer zit, het dekentje van de zetel en het grote kussen op de Fatboy aan het raam.

gijs heeft een poof in de slaapkamer en in de woonkamer mag hij eigenlijk vrijwel liggen waar hij wil.. zolang het niet op tafel is en niet op het aanrecht... dan vinden wij het best ^^ maar meneer ligt altijd pontificaal op onhandige plaatjes zoals in het looppad.. of op de stoel onder tafel waar je op wilt gaan zitten hihi :LOL: baasjes een beetje plagen hea ! maar het is echt de liefste kat die er is ! hij is nu fijn aan het buitenspelen ! :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 29 maart 2011 - 16:09

zalig zoals jij het vertelt :love3:

Geplaatste afbeelding

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#8 Geplaatst 29 maart 2011 - 16:26

hahah wie ik ? of zzzaramiaaa ?? :oops: hihi kon ik er niet echt uit opmaken :oops: