Spring naar inhoud

- - - - -

Taco onder het mes!!

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 24 maart 2011 - 10:20

Morgen is het zo ver, Taco wordt gecastreerd!! Hij is nu ruim 7 maanden, dus het wordt echt wel tijd. De afgelopen 2/3 weken probeert hij ook regelmatig om mn arm te rijden :louche: , dus ik hoop dat het daarna over is....wordt er een beetje gek van namelijk haha!! Morgen tussen half 9 en 9 uur mag ik hem brengen en dan mag ik het rond het begin van de middag als het goed is weer ophalen. Vond dat wel snel, want mn 2 poezen toen dr tijd mocht ik pas eind van de middag ophalen...maja dat zal wel te maken hebben met dat dat een zwaardere ingreep is!

En aankomende dinsdag worden de 2 katers van mn vader geholpen. Heb hem al zolang ervan proberen te overtuigen dat ie ze moet laten helpen. 1tje is namelijk al ruim anderhalf jaar en die sproeit. Nu hoop ik dat het na de castratie over is...maja als het een gewoonte is geworden helpt dat ook niet natuurlijk!!

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 25 maart 2011 - 12:04

Taco is weer thuis en alles is goed gegaan. Verbaasde me erover dat ik hem zo snel mocht halen. Had hem om 9 uur gebracht en om kwart over 11 ging ie alweer mee terug naar huis.
Ik vind hem wel heel erg zielig nu, hij miauwt ook zo zielig. En net ging ie naar de kattenbak om een plasje te doen, maar blijkbaar was dat nog wel pijnlijk want hij sprong eruit en het plas druppelde naast de bak :( . Nu ligt voor het raam in het zonnetje te slapen!!

Is het trouwens erg als ie zich regelmatig schoonlikt daar bij die wond? Deed ie net namelijk wel de hele tijd, maja dat kwam ook omdat alles daar nat was geworden door het plassen.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 25 maart 2011 - 12:11

:geluk: :geluk:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 25 maart 2011 - 12:16

Veel beterschap voor Taco! :geluk:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 25 maart 2011 - 13:14

Veel beterschap voor Taco! :geluk:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 25 maart 2011 - 14:41

Heel veel beterschap voor Taco :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 25 maart 2011 - 18:44

Fijn dat alles goed verlopen is :thumb: :thumb: . Het kan geen kwaad dat hij aan de wonde likt hoor. Enkel in het oog houden dat het niet gaat ontsteken. Veel beterschap
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 27 maart 2011 - 21:57

Nou Taco is weer helemaal de oude hoor!! Hij was vrijdag wel heel erg zielig, maar savonds begon ie alweer te spelen. Mijn andere kat daar in tegen heb ik bijna de hele dag niet gezien, die wilden niet naar binnen komen als ie Taco alleen al vanaf een afstand zag begon ie te blazen/grommen....geur van de dierenarts vermoed ik...want hij gromde en blaasde ook al tegen het reismandje :x

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 28 maart 2011 - 13:54

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 28 maart 2011 - 14:30

Awie! Goed zeg! :hug:
Geplaatste afbeelding