Spring naar inhoud

- - - - -

musical

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 24 maart 2011 - 11:44

dit jaar geven ze bij de zoon op school geen schoolfeest maar een musical' mieren in nesten', hun school heet dan ook de bosmier
nu is het vanmiddag generale repetitie en mogen we al eens gaan kijken, ben echt benieuwd, mijn zoon kennende gaat er niet veel gezongen worden :lachen:
zaterdag is het dan de echte voorstelling, moesten we nog kaarten kopen ook om te mogen gaan kijken, afzetters :p

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 24 maart 2011 - 11:51

als de kaartjes naar een goede doel gaan is dat prima!

Weet nog als kind dat ouders kaartjes moeten kopen maar de opbrangst ging naar amre kinderen in guatamala
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 24 maart 2011 - 12:53

Zwerver zei:

als de kaartjes naar een goede doel gaan is dat prima!

Weet nog als kind dat ouders kaartjes moeten kopen maar de opbrangst ging naar amre kinderen in guatamala

niks opbrengst goed doel, is gewoon voor de school zelf, is mss ook wel een goed doel maar toch, is 6 euro voor generale repetitie en 10 euro voor voorstelling, per persoon die komt kijken

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#4 Geplaatst 24 maart 2011 - 12:59

tijgertje75 zei:

niks opbrengst goed doel, is gewoon voor de school zelf, is mss ook wel een goed doel maar toch, is 6 euro voor generale repetitie en 10 euro voor voorstelling, per persoon die komt kijken

Mochten ze zulke dingen niet doen zou het heel wat minder leuk zijn op school.... ik ben altijd blij als er iets is dat geld in het laatje brengt voor de school. wij doen regelmatig acties met als doel de school en er zijn toch al veel dingen extra gekomen door die sponseringen. Dus afzetten zou ik dat toch niet willen noemen :oops:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 24 maart 2011 - 19:09

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Miaauw_*
Guest_Miaauw_*

#6 Geplaatst 25 maart 2011 - 23:03

Even ter verduidelijking:
De musical kost voor volwassenen 6 euro tijdens de échte voorstelling en 4 euro voor kinderen.
De generale repetitie kostte voor volwassenen 4 euro en 2 euro per kind.
De opbrengst hiervan wordt integraal gebruikt om schooluitstappen, theatervoorstellingen, randactiviteiten... aan zeer democratische prijzen aan te bieden. D.w.z dat deze gelden rechtstreeks terugvloeien naar de ouders.
Bovendien kregen de kinderen een t-shirt (t.w.v. 6 euro) gratis aangeboden door het oudercomité als herinnering aan de toch wel zeer professionele musical. De totale uitverkoop van de drie voorstellingen spreekt voor zich...
:goofy: :d

Bewerkt door Miaauw, 25 maart 2011 - 23:05.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 25 maart 2011 - 23:13

Dat is heel fijn om te zien. Het is toch normaal dat het geld naar de school of oudercomité gaat. Dat geld word dan weer gebruikt om de kinderen te helpen in school of om dingen te kopen voor de klassen....
Ik heb altijd in het oudercomité gezeten als mijn kinderen in het lager onderwijs zaten en ik vond dat een heerlijke tijd. :thumb:

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#8 Geplaatst 25 maart 2011 - 23:52

Hier wordt ook altijd een musical opgevoerd door groep 8 maar kost niks.
nadeel is dat het gedaan wordt in de hal van de school zelf, ruimte is beperkt en elk kind kan maar 6 peronen uitnodigen.
De repetitie is smiddags, de andere klassen en evt oudleerlingen zijn dan toeschouwers.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 26 maart 2011 - 08:48

dheb eergisteren de repetitie gezien, was prachtig, zelfs veel mooier dan een schoolfeest, ik neem al mijn woorden terug, echt petje af voor de juf die dit allemaal in elkaar heeft gestoken, en voor de kinderen, het was super

vandaag is het echte optreden, ga nog eens kijken en er nog meer van genieten :thumb: :thumb: