Spring naar inhoud

- - - - -

Waar staat bij jullie de werpkist/doos ?

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#16 Geplaatst 25 maart 2011 - 15:12

Bij mij in een slaapkamer waar ik dan vaak ben. de katten kunnen in en uit daar. met 3 weken verhuizen ze naar de huiskamer. Maar ook hier kwam saphyra mij halen. ik hoop dat hayley dat ook doet volgende week :)

Bewerkt door britjes, 25 maart 2011 - 15:20.

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 25 maart 2011 - 15:25

Toen Snoes zwanger was bleef ze vaak bij ons in de buurt. Ik had haar liever in een aparte kamer gezet tijdens de eerste weken dat ze zoogde maar de enige mogelijkheid was toen de badkamer. En ze wilde veel liever naast het bed liggen. Dus heb ik de werpdoos maar naast het bed gezet. Daar is ze bevallen en heeft ze in het begin ook haar kittens gezoogd. Tot de doos te klein werd.

Bewerkt door Tinne, 25 maart 2011 - 15:25.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#18 Geplaatst 26 maart 2011 - 00:17

Hier staat de bench met daarin gewoon een grote doos in een hoek van de kamer, maar wij hebben een kleine woonkamer.
beetje half achter/naast de bank.
als ze 3 weken zijn en ze eruit gaan klimmen zet ik er een konijnenren omheen, dat bevalt mij eigenlijk prima!
tegen de tijd dat ze 5 a 6 weken zijn gaan ze daar vanzelf overhen klimmen en haal ik de ren weg en gaan ze op hun gemak de woonkamer en langzaamaan de rest van het huis verkennen.
Bij ons is het best druk in huis, ook in de woonkamer dus, (groot gezin, veel mensen over de vloer) maar zolang ze niet gaan slepen en het goed gaat laat ik het zo.

Bewerkt door noesje, 26 maart 2011 - 00:18.