Spring naar inhoud

- - - - -

Meme

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#1 Geplaatst 25 maart 2011 - 23:13

Wil dit hier even gewoon van me neerschrijven. Mijn memeetje is 89 jaar sinds januari. Ze woont hier al jaren in haar huisje. Sinds 2004 hebben we hier zelf ons huisje op een lapje grond van haar kunnen bouwen waardoor mijn band met haar nog sterker werd. Ik sprong heel vaak even binnen bij haar, zomaar om vlug een zoen en een knuffel van haar. De laatste tijd begon ze af en toe rare dingen te zeggen......
Vorige week woensdag kon ze plots niet meer stappen en donderdag werd ze naar het ziekenhuis gebracht. Ze had wat vocht in haar longen maar ze zouden haar oplappen. Zaterdag samen met mijn kids nog een bezoekje gebracht. Deze week had ik geen tijd meer door alle drukte van werk en school van de kids....
Daarnet kwamen mijn ouders langs... het gaat niet goed, ze hebben haar aan machines gelegd want ze had een hartstilstand gedaan!! Ik mag haar zelfs niet meer zien!!
Had ik haar deze week maar bezocht......
Ik weet dat ik haar zal moeten laten gaan, maat t'is :censored: moeilijk!!!
Kon ik haar nog maar eens knuffelen en een stevige zoen geven.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 25 maart 2011 - 23:15

Waarom mag je haar niet meer zien? Het moet toch mogelijk zijn om afscheid te kunnen nemen.
Heel erg als je afstand voor altijd van iemand moet doen waar je zo een goede band mee hebt. Ik wens je nog veel sterkte in deze moeilijke tijd. :hug: :hug: :hug:

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#3 Geplaatst 25 maart 2011 - 23:19

Ze ligt op intensieve zorgen en mijn pa zegt dat de kleinkinderen er niet meer bij mogen. Waarschijnlijk zal ze de ochtend niet meer halen ook. Denk dat mijn pa me vooral het zicht wil besparen ook.
Ik ben bijna 34 en mag van geluk spreken dat ik haar zolang bij me heb gehad, maar toch komt het hard aan.
Dank je voor de steun.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 25 maart 2011 - 23:45

Ja waarschijnlijk wil je papa je mooie herinneringen laten van je mémé. Als ze er slecht uitzien vergeet je dat nooit meer. Het is idd mss beter zo. :hug: :hug: :hug:

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#5 Geplaatst 25 maart 2011 - 23:46

ach ik krijg een krop in men keel als ik dit lees mijn mamie word 24april 87jaar is ook nog enorm goed te been en woont ook nog alleen maar toch denk je er soms aan dat het vlug kan omslaan

ik wens je veel sterkte aan jou en je familie
hopelijk word ze toch nog beter :hug: :hug: :hug:

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#6 Geplaatst 26 maart 2011 - 00:05

Merciekes!!

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#7 Geplaatst 26 maart 2011 - 07:41

De nacht verliep stabiel.....

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 26 maart 2011 - 07:47

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 26 maart 2011 - 07:49

Vanessa zei:

Ze ligt op intensieve zorgen en mijn pa zegt dat de kleinkinderen er niet meer bij mogen. Waarschijnlijk zal ze de ochtend niet meer halen ook. Denk dat mijn pa me vooral het zicht wil besparen ook.
Ik ben bijna 34 en mag van geluk spreken dat ik haar zolang bij me heb gehad, maar toch komt het hard aan.
Dank je voor de steun.

Ik wens je heel veel sterkte. Normaal gezien mag iedereen van de familie er bij hoor op intensieve (per 2). Ik denk dat jij als 33-jarige toch zelf de keuze kan maken of je haar nog wilt zien of niet, of je het aankan of niet :hug: :hug: :hug: .

Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#10 Geplaatst 26 maart 2011 - 07:59

Geplaatste afbeelding

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#11 Geplaatst 26 maart 2011 - 08:06

Joloka zei:

Ik wens je heel veel sterkte. Normaal gezien mag iedereen van de familie er bij hoor op intensieve (per 2). Ik denk dat jij als 33-jarige toch zelf de keuze kan maken of je haar nog wilt zien of niet, of je het aankan of niet :hug: :hug: :hug: .

Als ik beslis, dan ga ik er zeker naartoe....
Heb net mijn pa gesproken en er is een klein kansje dat ik haar kan zien deze middag of avond!!
We mogen er per 3 bij.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 26 maart 2011 - 08:46

krijg er kippevel van, ze moeten je laten afscheid nemen, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd :hug: :hug:

Guest_Rakhan_*
Guest_Rakhan_*

#13 Geplaatst 26 maart 2011 - 08:54

Heel veel sterkte...

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#14 Geplaatst 26 maart 2011 - 09:08

Vanmiddag om 16 u mag ik erbij!!

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 26 maart 2011 - 09:32

super. Het is belangrijk dat je toch afscheid kan nemen, en moest je meme er toch nog door komen dan zal ze het wel gevoeld hebben dat je er geweest bent. :)
Geplaatste afbeelding