Spring naar inhoud

- - - - -

typisch ikke

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 25 maart 2011 - 23:54

tja, ik moet het toegeven: ik kan soms nogal eens verstrooid zijn en wat ik noem: nogal houden van zelfgecreëerde organisatorische uitdagingen.

Wel verleden zomer heb ik me eindelijk in een winkel herinnert dat ik nieuwe mascara nodig heb. Dus ik koop die.

Wanneer ik die wou gebruiken, was die kompleet onvindbaar. Maar niet getreurd, met Kerstmis kreeg ik als kado : mascara :thumb:

maar daarbij slaagde ik erin om die ook weeral ergens zoek te maken :catnoknow (jaja, ben echt getalenteerd in dingen zoek maken blijkbaar)

en nu...wat vind ik nu in mijn bakje met pennen: mijn mascara!!! :thumb:

nog eens kijken waar die tweede gaat uitkomen :)

maar dat bewijst wel mijn theorie: vroeg of laat vind je toch wel alles terug :LOL:

Bewerkt door wea, 25 maart 2011 - 23:55.

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#2 Geplaatst 26 maart 2011 - 00:07

:thumb: :thumb:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 26 maart 2011 - 10:48

:lachen: :lachen: :lachen:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 26 maart 2011 - 16:19

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#5 Geplaatst 26 maart 2011 - 16:21

Goh waar herken ik dat toch van.................... :goofy:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 26 maart 2011 - 17:09

ik ben zo al verschillende nieuwe pakjes haarrekjes kwijt, geen idee waar ze zitten??

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 26 maart 2011 - 17:53

:lachen: Ja inderdaad, en meestal als je het hebt opgegeven van ernaar te zoeken!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 26 maart 2011 - 17:59

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 26 maart 2011 - 18:18

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 26 maart 2011 - 18:23

Oh ik herken mezelf hélemaal in je!! Ik ben kampioen in het verloren leggen van dingen!! Ik werk nochtans met een systeem: voor alles een vaste plaats zoeken en me er dan aan houden...!
Jaja, maar dan moet ik wél onthouden waar die vaste plaats dan wel is he... :catscratchhead :catscratchhead :catscratchhead . Ik zet nu meestal de dingen op hun juiste plaats, en toch moet ik eerst het hele huis afzoeken vooraleer het me invalt dat het eigenlijk ligt waar het moet liggen!!!
Wat écht een ramp is, is wanneer ik iets moet verstoppen zodat de anderen hier thuis het niet weten te vinden. Hoeveel dingen ik zo al kwijt geraakt ben???? :engel:
Het is hier zelfs geen rariteit meer dat ik naar Miranda bel om te vragen of zij soms weet waar iets ligt :engel: ; voor wie het niet wist, zij poetst hier elke donderdag :duim:

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 26 maart 2011 - 18:27

Lut zei:

Het is hier zelfs geen rariteit meer dat ik naar Miranda bel om te vragen of zij soms weet waar iets ligt :engel: ; voor wie het niet wist, zij poetst hier elke donderdag :duim:

Haha, je lijkt mijn moeder wel :LOL:

Als ik er ben en ze bergt iets op dan zegt ze vaak: "Help me onthouden waar ik het leg hé".

En soms belt ze me dan idd op om te vragen of ik nog weet waar het ligt :ha

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 26 maart 2011 - 20:07

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#13 Geplaatst 26 maart 2011 - 20:12

:) :) :)

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 26 maart 2011 - 20:17

Lut zei:

Oh ik herken mezelf hélemaal in je!! Ik ben kampioen in het verloren leggen van dingen!! Ik werk nochtans met een systeem: voor alles een vaste plaats zoeken en me er dan aan houden...!
Jaja, maar dan moet ik wél onthouden waar die vaste plaats dan wel is he... :catscratchhead :catscratchhead :catscratchhead . Ik zet nu meestal de dingen op hun juiste plaats, en toch moet ik eerst het hele huis afzoeken vooraleer het me invalt dat het eigenlijk ligt waar het moet liggen!!!
Wat écht een ramp is, is wanneer ik iets moet verstoppen zodat de anderen hier thuis het niet weten te vinden. Hoeveel dingen ik zo al kwijt geraakt ben???? :engel:

:x :p ik weet beter alles liggen dan jij..... en ik leg het meestal ook wel waar het thuis hoort !!! :catscratchhead