Spring naar inhoud

- - - - -

Twenty-six!!!!

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1 Geplaatst 26 maart 2011 - 09:04

We zijn voltallig! Enkelen hier op het forum wisten het reeds :twisted: Maar omdat we door de komst van onze prachtkerel, Saerulùn, echt ook wel verliefd zijn geworden op siamezen (hadden er ook enkele toen al voorspeld hé Eefje ;) ) Hebben we dan ook een plaatsje vrijgehouden voor in het geval als er zich een siameesje terug op ons pad zou begeven :oops:
Dat is dan ook gebeurt en hebben we inderdaad een maatje voor Saerulùn en de rest van de poezenbende geadopteerd.
"Bruintje" zoals ze in de oproep genoemd werd is ook een thai-siamees en is een gesteriliseerde dame van 3,5jaar.
We weten dat we heel veel geduld met haar zullen moeten uitoefenen want ze moet van heel ver terugkomen die arme poezel. Ze werd gevonden in een ondergrondse garage tussen de fietsenstallingen waar ze klaarblijkelijk gedumpt was. Ze was een heel angstig beestje wat blijkbaar al heel wat had moeten doorstaan, was heel magertjes en onderkomen. Ze is dan uiteindelijk bij een opvangmoeder terecht gekomen. Daar heeft ze boven op een kamertje gezeten waar een bed stond waar ze op of onder kon zitten en uit een venster kon kijken.  Er is jammer genoeg niet met haar bezig geweest om over haar opgelopen trauma heen te geraken en leefde daar dus een beetje op zichzelf. Ze werd wel goed verzorgd en kwam dus gelukkig in gewicht bij. Helaas heeft het beestje daar een dik jaar zo gezeten eer er een oproep werd gedaan omwille dat ze zich niet liet oppakken!(Wat dus wel te verstaan is in dit geval) Dus als wij haar zover kregen dat we haar konden kalmeren en zo konden transporteren zouden ze heel blij zijn als het beestje eindelijk een goede thuis zou krijgen en gelukkig zou kunnen worden. En ons lukte het dus inderdaad (Gek toch hé? :catscratchhead ) Hier aangekomen heeft niemand van de bende hier ook maar moeilijk gedaan(Ik denk dat ze het hebben aangevoeld dat dit beestje heel veel hulp nodig heeft) Hier maakt ze kennis met een rustige huiselijke sfeer , ze ziet de andere poezen die gelukkig zijn, ze doet ook tegen niemand moeilijk. Ze moet gewoon de tijd krijgen om op haar tempo vertrouwen terug te krijgen in de mensen. Ze stopt zich ondertussen al veel minder weg dan de eerste dagen, ze reageert ook al duidelijk op mijn stem omdat ik de hele dag door heel rustig tegen haar praat.Ook kijkt ze heel duidelijk naar de andere poezen en ziet ze dat die blij zijn als we hun strelen, aaien knuffelen en oppakken. Met veel liefde tijd en geduld zal ze zich na een tijdje uiteindelijk goed in haar vel beginnen te voelen en aan haar lang gedroomde heerlijk poezenleventje mogen beginnen.
Ze heeft dan ook een passende naam gekregen:
SÉRQUENEÏLAEN = Gekregen harmonieus vertrouwen mijn sprekende blauw-ogige engel
Ik denk dat ik hier geen verdere uitleg meer moet bij geven :d
Ze heeft onze groep compleet gemaakt :love: :love: :love:
Profieltje volgt nog

Bijgevoegde thumbnails

• P1100922.JPG
  • P1100926.JPG
  • P1110102.JPG
  • P1110179.JPG

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 26 maart 2011 - 09:13

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :loveshower: :loveshower: :loveshower:
heb gezegd he , vanaf nu sturen jullie katten die een thuis nodig hebben naar mij ;)

Ze is mooi!!!
en dat komt super goed daar!!!! :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 26 maart 2011 - 09:27

Ze is prachtig en ze zal bij jullie eindelijk van het leven mogen genieten dat ze verdient :love3:

Geplaatste afbeelding

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 26 maart 2011 - 10:31

:eDance: :eDance: :eDance:

Ben benieuwd hoe snel ze het zal door hebben dat ze in het paradijs op aarde is terecht gekomen? ;)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 26 maart 2011 - 11:08

:thumb: :love4:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 26 maart 2011 - 11:20

:thumb: :LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 26 maart 2011 - 12:04

Gefeliciteerd met jullie mooie Thaise poes,wat een knap ding :love3: :love3: :love3: :love3:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 26 maart 2011 - 12:37

Wat een prachtige poezel zeg .....Gefeliciteerd :loveshower:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#9 Geplaatst 26 maart 2011 - 13:18

Heel je maandinkomen moet bij jullie toch opgaan aan kattevoer???
Ik heb hier al bijna meer uitgaven aan kattenvoer dan mensenvoer en dan heb ik er nog maar elf...
een 10 kilo zak is toch zeker in een week op??

Ik vind het wel geweldig dat jullie dit doen, al die poezen een goed thuis geven!!

:thumb:

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 26 maart 2011 - 13:28

Echt mooi verhaal  : ondanks het leed dat het diertje doorstaan heeft, het feit dat ze nu eindelijk een mooi en en zorgeloos leventje gaat kunnen leiden.
Super van jullie :duim:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 26 maart 2011 - 13:51

Mooi meiske :love: :love: :love:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 26 maart 2011 - 15:39

Proficiat! 't Is een mooie meid, 'k wens jullie er veel plezier mee  :flower:
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#13 Geplaatst 26 maart 2011 - 15:42

Wat een mooie zeg!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 26 maart 2011 - 16:18

'T is eens wat anders ,een kortharige kat.Heel mooi poezeke.Mag blij zijn dat hij bij jou is.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 26 maart 2011 - 16:25

Er staat nog geen verhaaltje in je profiel.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig