Spring naar inhoud

- - - - -

gijs voor het eerst buiten met tuigje

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#1 Geplaatst 26 maart 2011 - 15:44

JAAAAA !!
eindelijk was het zover dat ik samen met gijs aan het tuigje naar buiten ging :LOL: :LOL:
en wat was gijs toch blij :LOL: :LOL: overal ruiken goed lopen aan het tuigje overigens wat ik toch even moet zeggen!! ben zo trots op hem!!
gelijk bij ons achter in de tuin rollen en geur achterlaten :love3: :love3:
het was geweldig om daarbij te zijn :)
het duurde wel kort omdat ik het langzaam wil opbouwen maar wat was dit gaaf :LOL: en toen we thuiskwamen kreeg hij een snoepje en meteen begon hij weer te knorren :)
morgen weer even proberen

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 26 maart 2011 - 16:50

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 26 maart 2011 - 18:35

:dancer: :dancer: :dancer:

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#4 Geplaatst 27 maart 2011 - 18:44

jippieee!!
vandaag ging gijs sochtends aan het tuigje mee naar buiten helemaal geweldig een groot deel van onze buurt moest weer ontdekt worden ^^
en toen we thuiskwamen beloond met een kroel want hij loopt erg goed aan het tuigje..
wijzelf gingen even naar het strand een stukje wandelen en gijs bleef thuis..
toen we thuiskwamen wilden we eigenlijk grote schoonmaak gaan houden thuis maar omdat gijs niet weg is van de stofzuiger deden we hem voor het eerst alleen naar buiten :heart: :heart: anderhalf uur was meneer vrolijk alleen buiten aan het spelen  :LOL: en tot onze vreugd kwam meneer ook netjes weer terug ^^  
na gijs onderzocht te hebben wat ik doe omdat ik te bezorgd ben om hem.. vond ik 2 gescheurde nageltjes waarvan eentje opgedroogd bloed bevat.. dit houden we even in de gaten

en dat was voor gijs volges mij een heel avontuur om naar buiten te gaan in zijn eentje :goofy:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 27 maart 2011 - 18:54

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag