Spring naar inhoud

- - - - -

burmees

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#1 Geplaatst 26 maart 2011 - 20:21

sinds vandaag heeft mijn vriend een burmees zoals er al verschillende weten hier op de site.
hij is nog maar een aantal uurtjes hier bij ons en wat is die aanhankelijk seg :) . hij is niet bij mijn vriend weg te krijgen. het is echt knuffelen wat hij komt doen. zo met zijn kopje tegen je aan liggen en zeggen oh heerlijk vind ik dat hier.

ik kende het ras niet en nog niet heel erg goed al heb ik wel al het een en ander erover gelezen.

ze zijn echt wel heel vriendelijke katten. toen we bij de fokker waren kwamen de poezen echt een goede dag zeggen. en strelen dat je ze mocht.

weet je ik kan er nog steeds niet aan uit dat mijn vriend nu echt zijn hart zo verloren heeft aan poezels. hij geniet hier echt van zijn kleine BURMY :LOL: .

het is ook allemaal zo raar gekomen. ik haal hier al een tijdje het tijdschrift kattenmanieren. die heeft mijn vriend al iedere keer gelezen maar bij de laatste was het anders. had die gehaald en hij leest hem gewoonlijk op toilet en hij kwam ervan terug en hij zei:" oke zo een kat wil ik dus en ga ik ook halen" ik zo van heuuuuu. ik heb dan vorige maandag zowat de hele namiddag gezocht en gekeken op internet en een katertje wat nog vrij was gevonden en vandaag zijn we het dus gaan halen.

maar wat ik dus niet wist is dat je burmees niet zoveel ziet hier in belgie en nederland. ik heb maar een aantal cattery's gevonden en ook cisca heeft van de week helpen zoeken en kwam net zover als ik :s .
waarom is het zo moeilijk te vinden????

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 27 maart 2011 - 12:46

:loveshower: Veel plezier met je burmeesje.
Ken er niks van maar leuk dat je vriend nu ook verliefd is op zijn kat :LOL: :LOL:

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#3 Geplaatst 27 maart 2011 - 13:59

Leuk toch zo een aanhankelijke kat, maar ja wat gaat ie doen als M werken is he.....

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 27 maart 2011 - 17:00

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#5 Geplaatst 27 maart 2011 - 19:21

ben ook benieuwd wat die dan gaat doen, want het is echt een heel aanhankelijk katertje. hij heeft al de hele dag bij iemand van ons gelegen. zo alleen in een mandje vindt hij maar niks :trance:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 28 maart 2011 - 19:16

Nog een burmeesje aanschaffen he, dan is Burmy niet alleen :a Begin maar al te zoeken :LOL:

Bewerkt door Tinne, 28 maart 2011 - 19:17.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.