Spring naar inhoud

- - - - -

somali cattery

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#1 Geplaatst 27 maart 2011 - 18:55

heey allemaal,

ik had een klein vraagje...
mijn vriend en ik vroegen ons een klein beetje af of er hier iemand op het forum is die somali's fokt..
wij denken eraan om in de toekomst een kitten erbij te nemen.. en hoogstwaarschijnlijk word dat dus een somali en aangezien ik veel vertrouwen heb in de forumleden wil ik wel het liefst een somali kitten bij een van jullie vandaan.

groetjes dusk rigid

hoop dat jullie me verder kunnen helpen :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2 Geplaatst 27 maart 2011 - 18:59

Marina, Solotje, Ester,... en er zijn er vast nog een aantal die somali fokken of van plan zijn te fokken.

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#3 Geplaatst 27 maart 2011 - 19:04

ahaa okee dan schrijf ik hun namen vast even op :) maar het is voor in de toekomst :) voor nu zijn we nog heel erg blij met gijs ^^ en we kijken het nog even aan voor dat we een 2e nemen :) maar iniedergeval hartstikke bedankt!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 27 maart 2011 - 19:14

Somali's en Abessijntjes zijn :love3: :love3: :love3: . Onze Julius komt van Marina Somali en Abessijnen Cattery Nanu-Emuishéré

Geplaatste afbeelding

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#5 Geplaatst 27 maart 2011 - 19:16

jep daarom willen wij ook in de toekomst het liefst een somali :heart: :heart: wij zijn echt verkocht aan het uiterlijk van het beestje

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 27 maart 2011 - 19:19

dusk rigid zei:

jep daarom willen wij ook in de toekomst het liefst een somali :heart: :heart: wij zijn echt verkocht aan het uiterlijk van het beestje

Och, maar dan ken je hun karakter nog niet: superspeels, altijd aanwezig, niets is veilig (vooral het eten niet: ben net mijn stuk vlees kwijtgeraakt :lachen: ) maar zo deugniet ze zijn, zo liefdevol zijn ze ook. Ze geven zich echt in alles :) .

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 27 maart 2011 - 19:43

Indira komt hier ook van bij Marina, heerlijk ras!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#8 Geplaatst 27 maart 2011 - 22:29

ook William V. , Kelly Kathleen, Lammijne en Cattery Jumanah zijn somalifokkers hier op het forum ;)

Ik zie dat je van Waarland bent.
Kelly Kathleen haar cattery is gevestigd in Haarlem, ik denk dat dit het dichtsbijzijnde is. Ik ken hen ook persoonlijk en heb er goede ervaringen mee ;)

Ik ken nog een cattery die nog dichterbij gelegen is, Alkmaar, Cattery Van het Gildenhuys , maar zij zit hier niet op het forum.
Wel een zeer sympathieke dame.

Wat je ook kan doen, is om eventueel naar de Somabydag in Harmelen te komen http://www.kattensite.be/forum/kattenshows/27294-san-jubileumdag-somali-abessijn.html , daar zullen meerdere somalifokkers aanwezig zijn, waaronder waarschijnlijk ook deze cattery's en ook wij zullen hoogstwaarschijnlijk van de partij zijn :d

Bewerkt door Marina, 27 maart 2011 - 22:48.

Geplaatste afbeelding

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#9 Geplaatst 31 maart 2011 - 15:20

dankje voor het advies ;)
ik zal het zeker in acht nemen :LOL:
maar het is maar een idee voor misschien in de toekomst!
maar toch hartstikke bedankt