Spring naar inhoud

- - - - -

afknabbelen snorharen ?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_trio_*
Guest_trio_*

#1 Geplaatst 27 maart 2011 - 20:34

Waarom gebeurt soms dat mamapoes de snorharen van de kittens afknabbelt :catscratchhead ?

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#2 Geplaatst 27 maart 2011 - 20:47

Oh, hier had ik nog nooit van gehoort :s

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#3 Geplaatst 27 maart 2011 - 20:56

Een mamapoes knabbelt de snorfharen van haar kittens af als ze wat te roekeloos zijn. Blijkbaar zijn ze dan deels hun gevoel kwijt en zouden wat voorzichtiger, schichtiger zijn dan met snorharen.

Ik heb dat opgezocht omdat ons Isis absoluut geen snorharen meer had toen ze aankwam. Ik heb wawt opzoekingen gedaan en Nancy bevestigde me dat Isis nogal een roekeloos kitten was... Een opportunist ja, wegstoppen voor volk, halo, die kunnen snoepjes hebben en extra knuffels geven.

Groeit terug, geen paniek

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 27 maart 2011 - 21:31

Ik had een kitten dat dit met een ander (jonger) kitten deed :LOL: Moederpoes doet het inderdaad normaal om ervoor te zorgen dat haar kitten in de buurt blijft. Lief he.

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 28 maart 2011 - 08:58

Simba heeft gisteren het langste snorhaar van Cleo erafgebeten..
Cleo was redelijk wild geweest gisterenochtend, en sinds gisterenmiddag heeft ze precies wat schrik van Simba en is ze enorm kalm en ietsje bang van hem terug.. hij negeert haar ook een beetje, precies of hij is kwaad op haar.. zeer vreemd.. hopelijk komt het snel weer goed, want Simba blijft soms enorm koppig tov Cleo.. :s