Spring naar inhoud

- - - - -

Stoomreiniger.

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1 Geplaatst 27 maart 2011 - 21:12

In de aldi staat een stoomreiniger te koop van het merk Primo 69,95€.
Heeft iemand die of een andere en wat vinden jullie ervan? Ik zou die willen gebruiken af en toe om de rolluiken aan de binnenkant te kuisen, in de hoekjes waar ik niet aan kan. Nu doe ik dit allemaal met spons en doek.
Ook voor de douche af en toe eens goed onderhanden te nemen lijkt het me wel praktisch. Ook natuurlijk voor andere dingen....
Halen jullie die regelmatig uit of is het een last, waarbij je al moe wordt van het inéén te steken, wachten tot het warm is, weer koud laten worden om bij te vullen ...... :s

Primo

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 27 maart 2011 - 21:19

Ik had zo een stoomeend, nooit gebruikt die kreeg ik bij mijn stofzuiger. Die heb ik online doorverkocht toen....

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#3 Geplaatst 27 maart 2011 - 23:10

Ik heb er eentje van de aldi. We hebben die al veel gebruikt hoor om de voegen in de badkamer te kuisen, de krabpalen, behangpapier af te halen enz.

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#4 Geplaatst 27 maart 2011 - 23:12

iemand bij wie ik werk heeft er 1 gekocht een jaar geleden maar 2x gebruikt volgens mij...ik denk dat ze het toch niet zo'n succes vind, te veel gedoe ook misschien.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 27 maart 2011 - 23:35

Ja dat hoor ik nog, dat het een heel gedoe is om uit te pakken en in één te steken enzo....
maar idd Eragon het is zelfs goed voor behang af te doen wat toch altijd een hele karwei is. En voor de velgen van de auto, of vlekken op het stof....

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#6 Geplaatst 28 maart 2011 - 02:52

wij hebben er 1 van karcher in de macro gekocht (ik zou dat niet kopen in den aldi van een merk dat ik niet ken) en zijn daar heel tevreden over.
Ik vind dat helemaal geen gedoe om in mekaar te steken en die van ons moet niet eerst afkoelen om terug bijgevuld te worden.
Ik weet niet welke in den aldi te koop staat?
Is dat dan zo een kleintje (omdat ginger en noortje spreekt van een stoomeend) of is t een grote met verschillende hulpstukken?
Wij hebben zo een grote dus met verschillende stukken (er zit oa stuk bij om stoffen te reinigen en ik gebruik dat voor de krabpalen) en ik vind dat een echt gemak, als hij stuk zou gaan morgen ga ik direct om een andere

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#7 Geplaatst 28 maart 2011 - 10:53

Er is al een topic over stoomreinigers. Ik weet niet (meer) of dit merk er ook in genoemd wordt, maar er worden wel veel ervaringen gegeven ;)

stoomreiniger

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 28 maart 2011 - 13:57

lathyrus@ de link staat erbij, er zijn een deel hulpstukken bij.
Bedankt Ginnie ik ga daar eens lezen wat de reakties zijn. ;)