Spring naar inhoud

- - - - -

Samson gaat rauw !!

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#16 Geplaatst 28 maart 2011 - 22:19

ja, ik probeer het gewoon nog een keertje.
Chanel was eigenlijk de enige die het wel lekker vond maar de kale botjes bleven wel liggen hoor.

Guest_Bellingsm_*
Guest_Bellingsm_*

#17 Geplaatst 29 maart 2011 - 09:59

Kippenekken zijn toch makkelijker om mee te beginnen dan vleugels?

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 29 maart 2011 - 10:18

Roosje zei:

Heb je al americain geprobeerd ? Sheba is ook niet een echte rauweter maar americain lust ze wel, en kippefilet in kleine stukjes ook.

ja roosje, alles al geprobeerd maar ze is met niks te verleiden :x .  Niks maar dan ook niks van rauw moet madam!!!!!  k heb zelfs carnibest, bandit ed geprobeerd ook........ Dus k heb het opgegeven.  1 keer in de week krijgen ze rauw (kip) en dan houdt madam het op haar brokken hé.  de anderen lusten die kip dan wel maar ik wil het niet opdrijven naar 2 of 3 keer per week omdat het toch maar een eenzijdige maaltijd is en omdat fara dan ook al die keren alleen maar op brokken leeft, en ik wil dat ze ook haar vochtgehalte voldoende haalt uit nat eten.  En het is al geen enkele optie om de anderen rauw te geven en madam porta want mayro "fret" dan ook de porta van madam op :oops: :oops:

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 29 maart 2011 - 11:10

tash zei:

En het is al geen enkele optie om de anderen rauw te geven en madam porta want mayro "fret" dan ook de porta van madam op :oops: :oops:

:jump: :jump: :jump: Ja het is niet gemakkelijk hé, we hebben katten met karakter !  

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 29 maart 2011 - 11:30

Roosje zei:

:jump: :jump: :jump: Ja het is niet gemakkelijk hé, we hebben katten met karakter !

da is nog heel positief uitgedrukt :lachen: :lachen: , ik noem het eerder verwend :lachen: :lachen:

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 29 maart 2011 - 16:35

Bellingsm zei:

Kippenekken zijn toch makkelijker om mee te beginnen dan vleugels?

Dat hangt ervan af. Snoopy is een volwassen kater met een sterk gebit en die at met gemak een vleugeltje volledig op eens hij de smaak van rauw te pakken had. Als een kat nog nooit rauw gekregen heeft dan kan je opteren voor een kippennek (veel zachter door het kraakbeen) of kipfilet bijvoorbeeld. Kan ook van een ander dier zijn. En het zo opbouwen.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.