Spring naar inhoud

- - - - -

Weg was ie...

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#1 Geplaatst 28 maart 2011 - 13:27

Dit keer eens geen kat die kwijt was maar een klein blond ventje van 6...

Ik had mijn kinderen naar school gebracht vanmorgen en moest ergens wat afgeven en toen ik terug naar huis fietste kwam ik de directeur van school tegen, 2 tellen later nog een juf...en nog één!

Bleek dat er een jongetje uit groep 3 weg was!
moeder kregen ze niet te pakken, vader kwam van zijn werk naar huis/school en er waren inmiddels ook al diverse moeders aan het zoeken gegaan in de buurt rondom school. (ik ook dus)

Politie was na een uur zoeken ook ingeschakeld maar...hij is gevonden!
bij zijn moeder in de auto!
Die ging naar de kapper en ze dacht dat ze haar 3 kinderen bij school had afgezet maar dit ventje had zich in de auto verstopt en toen ze klaar was bij de kapper en weer bij haar auto kwam zag ze hem op de achterbank zitten!!

Bewerkt door noesje, 28 maart 2011 - 13:27.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 28 maart 2011 - 13:30

Mag er niet aan denken :( . Gelukkig dat het nog niet snikheet is, dat ventje in die auto. Maar gelukkig dat alles goed afgelopen is :)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 28 maart 2011 - 13:31

Zal ook wel even schrikken zijn, maar gelukkig is het goed afgelopen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 28 maart 2011 - 13:35

Dat is heel stresserend voor het school, want als er iets gebeurd zijn ze natuurlijk verantwoordelijk. Nu gelukkig zat hij nog in de auto, maar alé dat die mama niet gezien dat al haar kinderen niet zijn uitgestapt dat gaat me toch boven mijn pet hoor. Zet ze haar kinderen op de stoep af en komt ze zelf niet uit haar auto???? Ik bracht mijn kinderen altijd tot aan de schoolpoort en wachtte tot ze goed en wel binnen waren. In het lager onderwijs waar mijn kinderen vroegen school liepen, is er ooit ook een kleuter gaan lopen, echt het afgebold, en toen hebben we ook allemaal lopen zoeken, en uren later hebben we hem terug gevonden in de kleding container die kort bij school stond op een parking. Het is een heel akelig gevoel als er een kind verdwijnt uit school of dat nu u eigen kind is dat van een ander. Vreselijk om mee te maken.

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#5 Geplaatst 28 maart 2011 - 13:39

wooow,, moet idd vreselijk zijn voor die school.. hun zijn verantwoordelijk stel der gebeurde wat met dat kindje.. jeetje zeg... ben blij dat het goedgekomen is met dat kindje... maar vind het ook wel wat onverantwoordelijk van die moeder misschien.....

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#6 Geplaatst 28 maart 2011 - 13:40

O ik krijg er helemaal koud van!! Mag er niet aan denken. Gelukkig voor die kleuter is alles goed afgelopen.

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#7 Geplaatst 28 maart 2011 - 14:45

Het ventje is wel een enorme ondeugd hoor moet ik zeggen,(en moeder misschien wel wat te makkelijk) hij wilde niet naar school, had zich verstopt in de auto.
ze heeft 3 jongens, en heeft terwijl hun uit de auto gingen fietsen aan het afkoppelen gegaan en toen is hij waarschijnlijk weer de auto ingegaan (of er niet uitgegaan)
het gekke was dat zijn broertjes zieden dat ie op school was...die wisten ook niet beter dat ie naar zijn klas was gegaan natuurlijk.
ja, school was flink in rep en roer en zn oma die vlakbij school woont ook gebeld omfat ze moeder niet te pakken kregen...ook in paniek.
maar alleen de kleuters worden nog tot in het lokaal gebracht, de oudere kinderen bij het hek afgezet of op de parkeerplaats uit de auto.

Ik ben de jongste ook es een uur kwijt geweest toen hij in de nieuwbouw aan het spelen was en dat is ie niet gewend want wij wonen buitenaf mán wat duurt een uur dan lang!

Bewerkt door noesje, 28 maart 2011 - 14:46.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#8 Geplaatst 28 maart 2011 - 15:00

ooohhhh vreselijk is dat zeg!! voor iedereen, degene die aan het zoeken zijn maar die mama moet zich ook rot geschrokken zijn toen ze bij haar auto kwam :o

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 28 maart 2011 - 15:40

wow dat is schrikken , !!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#10 Geplaatst 28 maart 2011 - 16:02

Ik denk niet dat die moeder onverantwoordelijk was hoor... misschien denk ik dat natuurlijk vooral omdat mijn vader mij ook frequent kwijt was. Ik deed van tijd tot tijd dan ook speciaal moeite om kwijt te geraken toen O:)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 28 maart 2011 - 16:07

catherine zei:

Dat is heel stresserend voor het school, want als er iets gebeurd zijn ze natuurlijk verantwoordelijk. Nu gelukkig zat hij nog in de auto, maar alé dat die mama niet gezien dat al haar kinderen niet zijn uitgestapt dat gaat me toch boven mijn pet hoor. Zet ze haar kinderen op de stoep af en komt ze zelf niet uit haar auto???? Ik bracht mijn kinderen altijd tot aan de schoolpoort en wachtte tot ze goed en wel binnen waren. In het lager onderwijs waar mijn kinderen vroegen school liepen, is er ooit ook een kleuter gaan lopen, echt het afgebold, en toen hebben we ook allemaal lopen zoeken, en uren later hebben we hem terug gevonden in de kleding container die kort bij school stond op een parking. Het is een heel akelig gevoel als er een kind verdwijnt uit school of dat nu u eigen kind is dat van een ander. Vreselijk om mee te maken.

Ik heb zo'n 10 jaar in 't lager onderwijs gestaan, en 't is echt een drama wanneer één van de kinderen onvindbaar is!!!

Wat die mevrouw betreft, ik denk erover gelijk Catherine!! Ikzelf ging altijd tot aan de schoolpoort met de kids, zelfs nog in de lagere school!! Aan een schoolpoort is altijd zo'n drukte, en ik was pas gerust nadat ze de poort achter zich dicht trokken...! In Mijn auto zouden ze dat niet moeten proberen hebben, ik keek immers altijd nog eens rond of ze wel alles mee ha; een "achtergebleven" kleuter zou ik zeker opgemerkt hebben...!!