Spring naar inhoud

- - - - -

duimen allemaal, slecht nieuws, rip rambo

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 30 maart 2011 - 09:42

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik probeer er niet te veel aan te denken nu. Om 10u moet ik een test informatica afleggen. Nog eventjes sterk houden dus... tot de middagpauze in elk geval. Maar wat is dat moeilijk!
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 30 maart 2011 - 09:57

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 30 maart 2011 - 12:12

rambo is vanochtend om 11u15 ingeslapen, ik was bij hem om 10u en ben de hele tijd bij hem gebleven, hij was blij mij te zien, en heeft de hele tijd kopjes gegeven en gespind , je zag toch wel dat hij zich niet goed voelde, tinne en nico hebben de juiste beslissing genomen, zijn amilaze waarde in het bloed was heel hoog, wat wijst op een pancreas probleem, dat kon aan de pancreas zelf liggen maar kan ook een andere oorzaak hebben, volgens de da was de kans heel groot dat hij een tumor had

ik ben blij dat ik hem heb mogen kennen, ik heb mooie fotos nog van hem, maar ik laat tinne kiezen of ik ze hier mag zetten of ze ze zelf wil houden, zij moeten hem ook maar een plaatsje geven in de regenboogbrug, ik vind dat dat hun eer is
ik heb geweend dat het niet mooi was en rambo kwam mijn tranen aflikken aan mijn ogen, zo'n lieverd was het, hij heeft 19 mooi jaren gekend bij nico en tinne, en nu moet ik stoppen met typen, want ik zie mijn toetsenbord niet meer door mijn tranen :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 30 maart 2011 - 12:18

trouwens een trut van een secretaresse daar, :evil: :evil: :catcurs :catcurs
gisteren heeft tinne nog contact gehad met de da, deze geit wist dus duidelijk niks, ja maar dat is uw kat niet en hoe kan dat en waarom komen die mensen niet zelf, en wie gaat dat betalen en op wie zijn naam moet dat en wat gebeurt er met die kat, en hoe heten die mensen dan, (wat ik niet wist van achternaam) heb nadien tegen de da eens goed mijn beklag gedaan, :r :r
trekt er niet op als je daar staat te janken om een poes dan zo vervelend doen, was een echte trut zeg, sorry maar dat moest even van mijn hart af

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#35 Geplaatst 30 maart 2011 - 12:18

:hug heel veel sterkte!!  

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#36 Geplaatst 30 maart 2011 - 12:23

:hug: :hug: :hug: :hug:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#37 Geplaatst 30 maart 2011 - 12:49

Sterkte... wat een droevig nieuws alweer :cry:

Je mag jezelf niets verwijten hoor, Tijgertje, je hebt gedaan om goed te doen...
Rambo heeft 19 mooie jaren gekend! En daar heb jij toch ook wel een deeltje van uitgemaakt...

Sterkte uiteraard aan Tinne en Nico ook... Ik hoop dat jullie snel verenigd zullen zijn met de andere poezel (het is er nu toch nog eentje van Nico dat bij Tijgertje zit?)

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#38 Geplaatst 30 maart 2011 - 12:54

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 30 maart 2011 - 12:55

:hug: :hug: :hug: :hug:   veel sterkte aan iedereen
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 30 maart 2011 - 13:09

nee het zijn er nog twee, snoes en sushi zitten hier nog, gezond en wel, gelukkig :LOL:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#41 Geplaatst 30 maart 2011 - 13:13

:hug: :hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#42 Geplaatst 30 maart 2011 - 13:23

Heel veel sterkte.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#43 Geplaatst 30 maart 2011 - 13:32

Heel veel sterkt voor jullie allemaal!

Ik denk dat het inderdaad de juiste beslissing is geweest. Met binnenkort de verhuis en terug wennen aan een nieuwe omgeving, de poes van Tinne er terug bij, nog wat renovaties waarschijnlijk... Dan is dit voor hem ├ęcht de beste oplossing geweest.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#44 Geplaatst 30 maart 2011 - 13:50

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 30 maart 2011 - 14:27