Spring naar inhoud

- - - - -
Zwanger

Leyla zit op dag 56!

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Guest_Aicha_*
Guest_Aicha_*

#1 Geplaatst 30 maart 2011 - 00:41

Wat een brutaliteit. Ik verwijder MIJN bericht.

Bewerkt door Aicha, 01 april 2011 - 20:52.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 30 maart 2011 - 10:45

Waarom zou je in godsnaam een halve noorse boskat laten dekken? O:)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#3 Geplaatst 30 maart 2011 - 10:52

arifiene zei:

Waarom zou je in godsnaam een halve noorse boskat laten dekken? O:)

Tja dat. En ook het feit dat ze 1j en 8 maanden is en toe is aan haar tweede nest... Reken ca. 2x 2 maanden zwangerschap en een zoogperiode van 3 maanden= voorlopig al 7 maanden van haar 1 jaar en 8 maanden lange (of eerder korte) leventje dat ze zwanger was of kittens had... Ligt mss aan mij, maar ik vind dit triest voor poes.

Bewerkt door Smitten Kitten, 30 maart 2011 - 10:53.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 30 maart 2011 - 11:00

Smitten Kitten zei:

Tja dat. En ook het feit dat ze 1j en 8 maanden is en toe is aan haar tweede nest... Reken ca. 2x 2 maanden zwangerschap en een zoogperiode van 3 maanden= voorlopig al 7 maanden van haar 1 jaar en 8 maanden lange (of eerder korte) leventje dat ze zwanger was of kittens had... Ligt mss aan mij, maar ik vind dit triest voor poes.

Helemaal correct.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 30 maart 2011 - 11:02

:(

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#6 Geplaatst 30 maart 2011 - 11:20

Het eerste nest is geboren toen poes 9 mnd was. Dat heeft ze hier op KS ook volledig beschreven. Het zou een eenmalig nest worden en direct erna geholpen. Tja schijn bedriegt.
Het eerste nest is op 15 april vorig jaar geboren.
De zoveelste poes die uitgezogen wordt, want het eerste nest was zo leuk en dan moeten we een 2e nest hebben. En vooral allemaal zeggen ahhhhhhh en ja een ongelukje zit in een klein hoekje Yeah right.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#7 Geplaatst 30 maart 2011 - 12:53

:( :( :(

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#8 Geplaatst 30 maart 2011 - 13:42

:( :(
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Guest_Aicha_*
Guest_Aicha_*

#9 Geplaatst 30 maart 2011 - 16:20

Erg jammer deze reacties. Maar het was te verwachten. Ik zal nog even in gaan op de vragen.

Waarom een half noorse boskat laten dekken: ik vind het niet belangrijk (natuurlijk is het mooi) om een raszuiver nestje te hebben. Ik fok niet in katten, ik heb ze gewoon erg lief en dus maakt het mij niet uit of het hier om een ras gaat of een HTK poes.

Alle kittens zullen gechipt, ontvlooid en ontwormd uit huis zijn en niet eerder dan met 12 weken. Over de gehele dekking is er contact geweest met de dieranarts en ik houd haar op de hoogte van hetgeen er gebeurt met Leyla, de ontwikkelingen etc.

In mijn omgeving zijn er dan ook erg veel familieleden en dierbare vrienden die interesse hebben in kittens en bij hen zullen ze een prima thuis hebben.

Afijn, ik begrijp jullie bezorgdheid maar Leyla doet het erg goed en geniet van haar zwangerschap. Mocht er iemand nog geinteresseerd zijn in het verdere verloop van de zwangerschap, kan je me altijd een PM sturen, zal hier op het forum niet meer te vinden zijn.

:duim:

Liefs,
Aicha

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 30 maart 2011 - 16:40

*Aicha, kan je a.u.b. je beginpost terug veranderen!

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 30 maart 2011 - 16:41

:censored:  ***zucht**

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 30 maart 2011 - 17:45

Aicha zei:

Ik fok niet in katten, ik heb ze gewoon erg lief en dus maakt het mij niet uit of het hier om een ras gaat of een HTK poes.

:wall: :wall: :wall: , of je poes nu 1 keer zwanger is of meerdere keren, vanaf het eerste nest ben je aan het fokken hoor O:)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 30 maart 2011 - 18:27

Aicha zei:

Erg jammer deze reacties. Maar het was te verwachten. Ik zal nog even in gaan op de vragen.

Waarom een half noorse boskat laten dekken: ik vind het niet belangrijk (natuurlijk is het mooi) om een raszuiver nestje te hebben. Ik fok niet in katten, ik heb ze gewoon erg lief en dus maakt het mij niet uit of het hier om een ras gaat of een HTK poes.

Alle kittens zullen gechipt, ontvlooid en ontwormd uit huis zijn en niet eerder dan met 12 weken. Over de gehele dekking is er contact geweest met de dieranarts en ik houd haar op de hoogte van hetgeen er gebeurt met Leyla, de ontwikkelingen etc.

In mijn omgeving zijn er dan ook erg veel familieleden en dierbare vrienden die interesse hebben in kittens en bij hen zullen ze een prima thuis hebben.

Afijn, ik begrijp jullie bezorgdheid maar Leyla doet het erg goed en geniet van haar zwangerschap. Mocht er iemand nog geinteresseerd zijn in het verdere verloop van de zwangerschap, kan je me altijd een PM sturen, zal hier op het forum niet meer te vinden zijn.

:duim:

Liefs,
Aicha

Er zijn al katten genoeg.

En idd, blijf maar van dit forum weg, want deftige goede raad kun je duidelijk niet hebben.

Guest_Aicha_*
Guest_Aicha_*

#14 Geplaatst 30 maart 2011 - 18:32

arifiene zei:

Er zijn al katten genoeg.

En idd, blijf maar van dit forum weg, want deftige goede raad kun je duidelijk niet hebben.

Oh jawel hoor, ik neem alle goede raad en adviezen ten harte. Maar dan moet je het wel goed weten te brengen. Communicatie technieken ontbreken hier bij een aantal.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 30 maart 2011 - 19:17

Het is nu zo, ze is zwanger en hopelijk wilt ze onze raad volgen, dus terug on topic a.u.b.! ;)

Ik duim voor een vlotte bevalling en gezonde beebs! :geluk:
En hopelijk maak je deze fout niet mee!
En kijk eens hier. ;)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger