Spring naar inhoud

- - - - -
Zwanger

Leyla zit op dag 56!

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 30 maart 2011 - 20:21

arifiene zei:

Er zijn al katten genoeg.

En idd, blijf maar van dit forum weg, want deftige goede raad kun je duidelijk niet hebben.

wel een beetje cru eh :o
Dacht dat iedereen hier welkom was ook al hebben ze niet dezelfde of juiste mening.
Dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur hoor.. maar vind het wel wat cru.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 31 maart 2011 - 11:13

Aicha zei:

Oh jawel hoor, ik neem alle goede raad en adviezen ten harte. Maar dan moet je het wel goed weten te brengen. Communicatie technieken ontbreken hier bij een aantal.

lola zei:

wel een beetje cru eh :o
Dacht dat iedereen hier welkom was ook al hebben ze niet dezelfde of juiste mening.
Dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur hoor.. maar vind het wel wat cru.

Het is hier altijd hetzelfde, ze komen hier met een stom excuus waarin staat dat hun kat nog maar eens gaan bijdragen aan het gigantische kattenoverschot, iedereen keurt dit overduidelijk af, en dan gaan ze janken en zeggen dat ze hier niet meer willen komen.

Wat denk je, dat ik dan ga zeggen 'oh nee, please kom terug en luister naar onze goede raad'?
Hell no, blijf dan weg eh, het is al de tweede keer.
De eerste keer kun je nog een ongeluk noemen, de tweede keer is gewoon slechte wil.
Cru? Nee, realiteit. Voetjes op de grond enzo.

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#18 Geplaatst 31 maart 2011 - 11:22

alé wel wat zielig voor poes inderdaad :(  maar om diegene nou helemaal uit te kafferen alleen maar omdat ze een nestje heeft... vind ik ook wel een beetje cru...
ik keur het wel af zo vroeg nestjes laten hebben.. maar ik denk juist dat we haar nu moeten helpen inplaats van uitkafferen...
ze heeft hulp en adviezen schijnbaar hard nodig...

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 31 maart 2011 - 12:14

dusk rigid zei:

alé wel wat zielig voor poes inderdaad :( maar om diegene nou helemaal uit te kafferen alleen maar omdat ze een nestje heeft... vind ik ook wel een beetje cru...
ik keur het wel af zo vroeg nestjes laten hebben.. maar ik denk juist dat we haar nu moeten helpen inplaats van uitkafferen...
ze heeft hulp en adviezen schijnbaar hard nodig...

Welnee joh, hulp en advies heeft ze al voldoende gehad hoor de vorige keer, ze blijft gewoon doorgaan, dit zal ook wel niet het laatste nestje zijn dat deze poes krijgt
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Aicha_*
Guest_Aicha_*

#20 Geplaatst 31 maart 2011 - 15:48

Aicha zei:

Communicatie technieken ontbreken hier bij een aantal.

Dus dat.

Nou ik heb in ieder geval een heel fijn dagje met Leyla, ze ligt nu lekker bij mij op schoot. Fijne dag peepz ;)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger