Spring naar inhoud

- - - - -

vermiste britse korthaar

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Guest_foetsjie89_*
Guest_foetsjie89_*

#1 Geplaatst 30 maart 2011 - 17:35

hallo sinds enkele weken is men britse korthaar vermist ,ze is blauw met enkele spikkels creme ,ik woon in oostende  heeft iemand soms onze noa gezien aub.ik ben ook op zoek naar een nieuwe britse korthaar  eentje die een nieuwe thuis zoekt  kan iemand me helpen

Bijgevoegde thumbnails

• poes1.jpg
  • poes.jpg
  • poes2.jpg

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#2 Geplaatst 30 maart 2011 - 18:38

Is je katje gechipt en/of gecastreerd?
:geluk: :geluk: :geluk: met het terug vinden!
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 30 maart 2011 - 18:46

rondhoren bij asielen?

veel succes met de zkttocht...
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 30 maart 2011 - 19:10

Heb je al nagevraagd in het asiel of ze niet gevonden is? Heb je flyers met foto op belangrijke plaatsen opgehangen, en in je buurt eens rond gevraagd?
Is het een kat die gewoon was om buiten te komen of is ze ontsnapt?
Blijf vooral zoeken en zet ze op de sites voor vermiste dieren.
Hopelijk vind je ze nog terug. :geluk:

Guest_foetsjie89_*
Guest_foetsjie89_*

#5 Geplaatst 30 maart 2011 - 19:24

ze is jammer genoeg niet geschipt en is niet gewent om buiten te komen , moet door vensterraam ontsnapt zijn ik begrijp het echt niet ,heb overal al na gevraagt maar niets ,kreeg daarstraks een melding maar het was ze niet het was trouwens een kater en de mijne een kattin

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 30 maart 2011 - 19:27

Als je kat vermist is...

Klik op deze link en lees dit allemaal eens na, daar vind je ook sites waar je ze kan opgeven als vermist. :geluk:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 30 maart 2011 - 19:44

Hopelijk vind je haar vlug terug!

Geplaatste afbeelding

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#8 Geplaatst 30 maart 2011 - 21:23

Ben je al naar het asiel van Oostende gaan horen?
Daar kan je ook een melding plaatsen met een foto, en dan zetten ze die op de site..
kan ook handig zijn...
Welke regio in Oostende is het? Ik wer in Oostende, ik zal op letten of ik haar niet zie!
Veel succes met het zoeken!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 30 maart 2011 - 21:31

Oei, hopelijk vind je haar snel terug!
Vanaf donderdagavond tot en met zondagmiddag ben ik ook in Oostende, op de zeedijk niet ver van het einde van de huizenrij in Mariakerke.Wanneer ik haar moest zien, dan pak ik ze zeker binnen en stuur ik je direkt een PB!!

succes met de zoektocht!!!

Guest_foetsjie89_*
Guest_foetsjie89_*

#10 Geplaatst 31 maart 2011 - 11:21

ik woon aan de spuikom in de prins albertlaan , ik zou het heel fijn vinden als jullie mee zouden uitkijken want ik mis haar wel erg ,ik heb nog een vraagje ik weet niet hoe het komt maar ik reageer telkens op nieuwe thuis gezocht en ik krijg geantwoord en vind even daarna ook men reactie   niet meer terug kan iemand me dat verklaren aub ?ik ben nieuw en weet echt nog niet hoe dit alles  werkt. ik ben op zoek naar een nieuwe brit wie kan me hier  aanhelpen aub groetjes en reeds bedankt voor het mee uitkijken

Guest_foetsjie89_*
Guest_foetsjie89_*

#11 Geplaatst 31 maart 2011 - 11:29

ik woon aan de spuikom in de prins albertlaan , ik zou het heel fijn vinden als jullie mee zouden uitkijken want ik mis haar wel erg ,ik heb nog een vraagje ik weet niet hoe het komt maar ik reageer telkens op nieuwe thuis gezocht en ik krijg geantwoord en vind even daarna ook men reactie   niet meer terug kan iemand me dat verklaren aub ?ik ben nieuw en weet echt nog niet hoe dit alles  werkt. ik ben op zoek naar een nieuwe brit wie kan me hier  aanhelpen aub groetjes en reeds bedankt voor het mee uitkijken

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#12 Geplaatst 31 maart 2011 - 11:49

Je bent op zoek naar een nieuwe Britse Korthaar... als Noa terugkomt, dan kan je ze toch allebei houden he?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 31 maart 2011 - 14:58

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Wenheffe_*
Guest_Wenheffe_*

#14 Geplaatst 31 maart 2011 - 16:29

hoi, ik zit in het zelfde schuitje als jij spijtig genoeg.
Probeer er alles aan te doen, maar hou jezelf sterk!!!
Veel geluk !!