Spring naar inhoud

- - - - -

Dikke kira is magerder

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 31 maart 2011 - 20:43

Hallo iedereen!

ik heb juist iets gepost over Kira, de kat van mijn vriend. Vroeger was Kira mager omdat ze niet veel eten kreeg omdat ze altijd buiten was en buiten sliep (vanwege grote duitse scheper), maar we probeerden altijd eten klaar te zetten. Ik heb daar verandering in gebracht en ze mag nu bij ons slapen, ze moest er aan wennen maar nu voelt ze haar weer helemaal thuis! Ze krijgt zo goed als elke dag eten en soms wat melk en natte voeding. Ze werd weer dikker en kreeg weer een zachte dikke pels. Nu merk ik de laatste tijd dat ze weer wat mager staat ... Ik geef ze nog altijd veel eten, misschien ietsje minder, want vroeger was het een beetje overdreven ik gaf ze een grote pot korrels. Nu is het rare dat ze niet zoveel honger heeft want als ik de korrels klaarzet heeft ze er niet altijd zin in en meost ze uitgehongerd zijn zou ze er toch van eten! Van natte voeding eet ze ALTIJD (doet elke kat wel denk ik :d ). Moet ik me zorgen maken?
Miaauw

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 02 april 2011 - 19:50

Als de kat op korte tijd erg vermagerd zou ik toch langs de DA gaan, maar je kan het dan ineens vragen als je langs gaat voor de kale plekken ;) . Maar om echt te weten dat ze vermagerd zal je haar moeten wegen, het is moeilijk om op zicht te oordelen over een gewicht uiteraard.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 02 april 2011 - 20:38

Oke ik hoop dat het goed okmt met haar!
Miaauw