Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenverzekering?

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 01 april 2011 - 17:35

Ik las in een ander topic iets over een dierenverzekering, waar kan ik daar meer info over krijgen?  En wat dekt dat juist allemaal?

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#2 Geplaatst 01 april 2011 - 17:52

Ik heb dat eens opgezocht maar in België heb je bitterweinig verzekeringen en die vallen erg duur uit. Je kan natuurlijk een verzekering sluiten bij een Nederlandse verzekeringsmaatschappij maar ik raad je één ding aan, ga niet af op de prijs maar op d dekking en lees goed de kleine lettertjes betreffende het buitenland.

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 01 april 2011 - 17:54

Eragon zei:

Ik heb dat eens opgezocht maar in België heb je bitterweinig verzekeringen en die vallen erg duur uit. Je kan natuurlijk een verzekering sluiten bij een Nederlandse verzekeringsmaatschappij maar ik raad je één ding aan, ga niet af op de prijs maar op d dekking en lees goed de kleine lettertjes betreffende het buitenland.

Het is dus meer iets Nederlands? Hmm en duur uitvallen, dat is bijna niet te doen voor ons dan,  jammer zeg...

Bedankt voor je reactie.

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#4 Geplaatst 01 april 2011 - 18:18

Is inderdaad niet in in België, je zet beter maandelijks een bedrag opzij voor mocht er iets gebeuren

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 01 april 2011 - 18:24

Eragon zei:

Is inderdaad niet in in België, je zet beter maandelijks een bedrag opzij voor mocht er iets gebeuren

bedankt voor de tip!! :catkiss

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 01 april 2011 - 20:59

In België is er inderdaad geen enkele dierenverzekering die het waard is om ze af te sluiten. Hier kan je er ook over lezen http://www.kattensit...erzekering.html

Bewerkt door PeggyJ, 01 april 2011 - 21:00.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 01 april 2011 - 22:29

De dierenverzekering is een aanrader. we hebben onze poes verzekerd bij petplan.
Je kan kiezen uit een basis, een plus, of een totaal pakket. en de dekking is prima.
Wij hebben de basisverzekering. kan het iedereen aanraden, groetjes

Petplan, de zorgverzekering voor hond, kat en konijn