Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 01 april 2011 - 20:46

Ga dit proberen kort samen te vatten :catscratchhead

Vind het zo erg steeds te lezen dat er zoveel poezekes gedumpt of mishandeld worden :misselijk: .
Gelukkig zijn er hier heel wat lieve mensen die er zoveel voor over hebben om deze poezekes een gelukkig leventje te geven :heart: .
Ik zou ook heel graag mijn "steentje" bijdragen. En dan ook letterlijk : een steentje of parel !!

Ik weet totaal niet of dit kan én mag via dit forum :catscratchhead maar hierbij volgend voorstel :

Ik heb hier nog heel wat materiaal liggen om oorhangertjes te maken...zomaar oorringen maken om hier in de kast te leggen vind ik niet echt interessant.

Maar....als ik zou weten dat ik oorhangertjes kan maken ten voordele van poezekes.... :goofy: :heart:

Wie is hiervoor te vinden ???

Ik maak allerlei oorhangertjes, plaats deze op de site (reken enkel het materiaal vb. 3 euro) en dan vb. 2 euro erbij en dit gaat dan rechtstreeks naar een "goed doel" op dit forum.

Besluit : deze oorhangertjes betaal je in de winkel waarschijnlijk 3x zoveel. Maar hierbij heb je een juweeltje, je helpt een poezeke en hun baasjes en ik heb voldoening door het creëren en intussen poezekes te helpen.

En dit is dan mijn voorstel om "een steentje" bij te dragen :heart:

Alle tips, reacties, ideeën om dit eventueel uit te werken zijn welkom !!

(En indien dit niet kan of mag om een of andere reden...zal dit berichtje waarschijnlijk verdwijnen :( Maar ik hoop dat dit kan en mag !!!!)

Bewerkt door Mauro, 03 oktober 2013 - 23:15.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 01 april 2011 - 20:48

:geluk: :geluk: :geluk: Ik ben niet bepaald iemand die juwelen draagt, maar ze zullen zeker wel succes hebben bij iemand  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 01 april 2011 - 20:58

Er zijn nog zo'n initiatieven geweest met speelgoedjes e.d. Dus ik denk dat het geen probleem zal zijn? Ik draag ook weinig juwelen. Maar ik kan er misschien iemand een plezier mee doen, dus wie weet.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 01 april 2011 - 23:17

Hierbij alvast enkele voorbeeldjes ;)

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05841.JPG
  • DSC05822.JPG
  • DSC06139.JPG
  • DSC05789.JPG
  • DSC05829.JPG
  • DSC05958.JPG
  • DSC05846.JPG
  • DSC06314.JPG
  • DSC06293.JPG

Geplaatste afbeelding

Guest_Ginger_*
Guest_Ginger_*

#5 Geplaatst 01 april 2011 - 23:21

Ik ben ervoor te vinden!! ;)

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#6 Geplaatst 01 april 2011 - 23:24

Ze zijn mooi !  Knap gedaan :duim:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#7 Geplaatst 01 april 2011 - 23:25

Eerste foto wil ik wel kopen voor het goede doel :d

Ik bied tien euries.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#8 Geplaatst 01 april 2011 - 23:25

ps

bieden brengt meer op en dat komt ten goede aan de diertjes ;)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 01 april 2011 - 23:40

Sihirci zei:

ps

bieden brengt meer op en dat komt ten goede aan de diertjes ;)

Oh fijn !! Dit is de eerste fantastische tip ! Bedankt, Sihirci :heart:

Ben hier nu even heel "praktisch" aan het verder denken :

1) Hoe komen de oorhangertjes bij de "bieder" : opsturen brengt alweer wat kosten teweeg : misschien alles goed bijhouden voor een volgende KS-party ?? (Nog nooit meegemaakt, maar wel al "mee-gelezen" ;) )

2) Hier zijn heel wat fijne mensen die centjes kunnen gebruiken voor de zorg van verwaarloosde diertjes... :( waar een "keuze" maken ?

Even ter info Sihirci : net even nagekeken en deze oorhangertjes komen op 3,20 euro aan materiaal...dit wil zeggen dat de eerste 6,80 euro al naar een goed doel zouden kunnen :goofy: :thumb: :duim:

Zou dit écht graag verder uitwerken...maar moet praktisch wel mogelijk zijn...
dus alle tips blijven welkom !!!!!
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 01 april 2011 - 23:46

Ben er ook wel voor te vinden, maar gebruik je ook verschillende soorten materiaal? Ik kan niet zo goed tegen die dingen die verkleuren na een tijdje
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 01 april 2011 - 23:55

Spanishke zei:

Ben er ook wel voor te vinden, maar gebruik je ook verschillende soorten materiaal? Ik kan niet zo goed tegen die dingen die verkleuren na een tijdje

Ja hoor, Spanishke ;)

Ben intussen al een tijdje bezig met deze verslavende hobby... :goofy:
En heb vanalles : zowel de basis materialen als het échte zilver :heart:

(Werk vooral graag met half-edelstenen en swarovski)

Dus bij deze : oorhangertjes op "aanvraag" kan ook !!

Gewoon doorsturen welke materialen je verkiest, welke stijl of parels en dan "bieden maar" ;)
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 02 april 2011 - 00:13

lijkt me een super idee, maak je ook kettingen en/of armbanden, voor oorbellen ben ik niet zo te vinden, maar voor de rest wel :LOL:

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#13 Geplaatst 02 april 2011 - 00:23

Ik vind ze er ook erg mooi uitzien!
ben geen oorbellenmens, maar ketting of armbandje vind ik wel eens leuk én ik heb wel 2 meiden van 14 en 15 die wel graag oorbellen dragen!
Ze liggen al te pitten maar ik zal ze morgen eens de foto's laten zien, of ze er wat leuks bij zien zitten.
Opsturen is toch nog best te doen ? het weegt niks natuurlijk maar zal wel met zo'n bubbeltjes-envalop moeten dan. of toch niet?

Ik heb zelf al een tijdje zo'n soortgelijk idee in gedachten, ik heb in het najaar een 2e hands-kinderkleding , speelgoed en boekenverkoop gehouden hier thuis en wil het binnenkort weer doen en wilde ook de opbrengst naar een goed doel doen dan...

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#14 Geplaatst 02 april 2011 - 00:24

Ik vind de 7e foto erg mooi, die bloempjes :x

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 02 april 2011 - 00:24

tijgertje75 zei:

lijkt me een super idee, maak je ook kettingen en/of armbanden, voor oorbellen ben ik niet zo te vinden, maar voor de rest wel :LOL:

Maak inderdaad ook kettingen, armbanden en zelfs ringen :goofy: , maar aangezien oorhangertjes uiteindelijk niet zo duur zijn...was dit gewoon m'n eerste idee = kleine bedragjes om poezekes te helpen !!

(Heb hier ooit een topic gestart met enkele voorbeeldjes van verschillende juweeltjes...terug te vinden in het creatieve hoekje of mijn profiel, dan heb je al enig idee ;) )

Bewerkt door Mauro, 02 april 2011 - 00:34.

Geplaatste afbeelding