Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1021 Geplaatst 23 september 2011 - 23:44

Lieveke85 zei:

Dus mensen voor de volgende juweeltjes moet je allemaal 2 oktober afkomen he, daar steun je ook poezeltjes mee en zijn er nog veel meer mooie dingen om te kopen :x :p ;)

:thumb: :thumb: :thumb: :catwalk :catwalk2 :catkiss :catyawn :catyawn :cattailwag :catscratch :catattackball :catplay :kboe
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#1022 Geplaatst 24 september 2011 - 07:27

Mauro zei:

:thumb: :thumb: :thumb: :catwalk :catwalk2 :catkiss :catyawn :catyawn :cattailwag :catscratch :catattackball :catplay :kboe

Ik kan 2 oktober niet komen :cry:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1023 Geplaatst 24 september 2011 - 08:00

dolfjeweerwolfje zei:

Ik ook niet :oops: . En ik heb het deze keer niet kunnen opvolgen :( . Volgende keer ben ik er hopelijk weer bij.

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1024 Geplaatst 25 september 2011 - 22:32

dolfjeweerwolfje zei:

Als 2 oktober een succes is, heb ik een sterk vermoeden dat er nog wel zo'n evenementjes gaan volgen... ;) :LOL:

Joloka zei:

Ik ook niet :oops: . En ik heb het deze keer niet kunnen opvolgen :( . Volgende keer ben ik er hopelijk weer bij.

Ik ga alvast nog een tijdje door met de juweeltjes... :heart: is echt een verslaving aan het worden... :love3: vind het gewoon super dat ik poezekes kan helpen op deze manier :love: :goofy: maar kan dit natuurlijk niet alleen...dankzij jullie ks-ertjes lukt dit projectje en vind het gewoon super... :loveshower: :eDance: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1025 Geplaatst 26 september 2011 - 12:01

Deze morgen zijn mijn juweeltjes heelhuids aangekomen!! wat zijn ze prachtig Els!!!!! :dancer:

Maar....... mijn halssnoer is te kort, ik krijg het maar met veel moeite dicht..! Kan jij het langer maken door bv een verlengstukje tussen te steken?

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1026 Geplaatst 26 september 2011 - 17:23

Lut zei:

Deze morgen zijn mijn juweeltjes heelhuids aangekomen!! wat zijn ze prachtig Els!!!!! :dancer:

Maar....... mijn halssnoer is te kort, ik krijg het maar met veel moeite dicht..! Kan jij het langer maken door bv een verlengstukje tussen te steken?

Oooooch, dat is mijn fout, lieve Lut :( ;)

Normaal vraag ik iedere keer in het pb'tje of de lengte in orde is...want anders voorzie ik steeds een verlengstukje...sorry, heb dit bij jou vergeten vragen :catscratchhead :o .

Maar ik ga dit zeker in orde brengen ;)

Ofwel kom je eens langs als je je beter voelt en naar je papa gaat :heart: , ofwel stuur ik het verlengstukje naar je toe (heel makkelijk te bevestigen aan het ringetje van het slotje), ofwel stuur je de halsketting terug (op mijn kosten ;) ), of kom je eventueel zondag naar de KS-party :LOL: :catnoknow

Maar het is zeker geen enkel probleem een verlengstukje te voorzien...enkel nog even afspreken wat voor jou best past :love3: :)
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1027 Geplaatst 26 september 2011 - 21:37

Mauro zei:

Oooooch, dat is mijn fout, lieve Lut :( ;)

Normaal vraag ik iedere keer in het pb'tje of de lengte in orde is...want anders voorzie ik steeds een verlengstukje...sorry, heb dit bij jou vergeten vragen :catscratchhead :o .

Maar ik ga dit zeker in orde brengen ;)

Ofwel kom je eens langs als je je beter voelt en naar je papa gaat :heart: , ofwel stuur ik het verlengstukje naar je toe (heel makkelijk te bevestigen aan het ringetje van het slotje), ofwel stuur je de halsketting terug (op mijn kosten ;) ), of kom je eventueel zondag naar de KS-party :LOL: :catnoknow

Maar het is zeker geen enkel probleem een verlengstukje te voorzien...enkel nog even afspreken wat voor jou best past :love3: :)

Naar de KS party komen gaat me niet lukken; volgende week ga ik waarschijnlijk wel eens naar mijn papa! Dat is dan altijd tegen dat zijn middagdutje voorbij is he ;) ; Ik zou natuurlijk welin de voormiddag binnenspringen en dan ergens iets eten vooraller ik richting Maldegem trek. Valt af welke dagen voor jou passen!?

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1028 Geplaatst 26 september 2011 - 21:59

Lut zei:

Naar de KS party komen gaat me niet lukken; volgende week ga ik waarschijnlijk wel eens naar mijn papa! Dat is dan altijd tegen dat zijn middagdutje voorbij is he ;) ; Ik zou natuurlijk welin de voormiddag binnenspringen en dan ergens iets eten vooraller ik richting Maldegem trek. Valt af welke dagen voor jou passen!?

Volgende week is bijna alles mogelijk...behalve op donderdag :goofy: ;) kan je in de voormiddag eens langskomen en kunnen we misschien samen ergens een hapje eten ?  :catnoknow Lijkt me heel gezellig :heart:
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1029 Geplaatst 27 september 2011 - 09:36

Mauro zei:

Volgende week is bijna alles mogelijk...behalve op donderdag :goofy: ;) kan je in de voormiddag eens langskomen en kunnen we misschien samen ergens een hapje eten ? :catnoknow Lijkt me heel gezellig :heart:

Ho ja hoor!!!!!!!!!! Super is dat!!
Hey, een frietje is al ok hoor voor mij ;)

Wil je me per pb eens laten weten hoe ik jouw huis kan vinden? Ik heb namelijk geen gps.. . de afrit in Aalter, en dat rond punt daar ken ik. En daarna??
Welke dag past dan best voor je?

Bewerkt door Lut, 27 september 2011 - 09:36.

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#1030 Geplaatst 29 september 2011 - 00:32

net terug van reis :LOL:

wauw Mauro
dat was terug een succes hé

volgende keer doe ik terug mee hoor :LOL:

en tini is zo blij dat ik terug ben en ik ben zo blij dat ik bij haar terug ben
:heart: :heart: :heart:
18 dagen is toch al een heel eind hé

zal wel vertellen in nieuw topicje  komende dagen :oops:
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#1031 Geplaatst 29 september 2011 - 06:46

Oh, ben echt verliefd op mijn juweeltjes :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: .

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1032 Geplaatst 29 september 2011 - 22:10

Lut zei:

Ho ja hoor!!!!!!!!!! Super is dat!!
Hey, een frietje is al ok hoor voor mij ;)

Wil je me per pb eens laten weten hoe ik jouw huis kan vinden? Ik heb namelijk geen gps.. . de afrit in Aalter, en dat rond punt daar ken ik. En daarna??
Welke dag past dan best voor je?

Ik stuur je straks een pb'tje met de "wegbeschrijving"...maar het is vlakbij het rondpunt in Aalter ;)
En een frietje...is zo lang geleden.... :heart: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1033 Geplaatst 29 september 2011 - 22:12

carooootje zei:

net terug van reis :LOL:

wauw Mauro
dat was terug een succes hé

volgende keer doe ik terug mee hoor :LOL:

en tini is zo blij dat ik terug ben en ik ben zo blij dat ik bij haar terug ben
:heart: :heart: :heart:
18 dagen is toch al een heel eind hé

zal wel vertellen in nieuw topicje komende dagen :oops:

Zo fijn te lezen dat je veilig terug bij je lieve Tini bent :heart: :love3: :oops:
Kijk er al naar uit je nieuwe topicje te lezen :) :heart:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1034 Geplaatst 29 september 2011 - 22:13

dolfjeweerwolfje zei:

Oh, ben echt verliefd op mijn juweeltjes :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: .

Heel fijn dit te lezen, Dolfjeweerwolfje.... :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Guest_sansloveless_*
Guest_sansloveless_*

#1035 Geplaatst 01 oktober 2011 - 21:13

ben blijkbaar toch wat te lang weggeweest
1 juwelensessie gemist en nog nipt op tijd om bij de volgende te zijn :trance: