Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1336 Geplaatst 13 februari 2012 - 17:17

zzzaramia zei:

Beetje late reactie, maar heb het vrij druk op mijn nieuw werk (ben nog een goede routine aan het zoeken)
Ik heb mijn juweeltjes verleden week donderdag gekregen. Heb ondertussen al de halsketting en de zwarte oorbellen aangehad! Ze zijn supermooi! :cheer:
Ik ben nog aan het wachten om de blauwe/groene oorbellen aan te doen.  Had ik ze een dag eerder gehad dan pasten ze perfect bij de outfit van die dag (en de ketting), maar zal een volgende gelegenheid moeten afwachten.  Kijk er al naar uit. :)

Heel blij te lezen dat de juweeltjes veilig zijn aangekomen en dat je tevreden bent... :LOL: ;) :heart:

Jammer genoeg is er één pakje nog steeds niet aangekomen... :( en het is op dezelfde dag verstuurd... :catnoknow

Hoop dat het alsnog terecht mag komen :pray:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1337 Geplaatst 13 februari 2012 - 17:22

Sessie 7 is volledig achter de rug :LOL: ;) alle pakjes zijn verstuurd en de centjes bijna allemaal aangekomen :goofy: :heart:

En dan ben ik heel blij jullie te kunnen meedelen dat sessie 7 een mooi bedragje heeft opgeleverd voor de zwerfpoezekes :loveshower: :loveshower:

Dankzij de mooie biedingetjes hebben we 64 euro verzameld voor de poezekes :heart: :love3: :heart:

En dit met dank aan :

Zzzaramia, Esra, Lissamarie, Spanishke, Lut, Sofie uit Antwerpen, Carooootje, Dorien 951, Choeke en Mick-Britt :flower: :flower: :flower: :b :b :b

Bedankt allemaal :love: :love:

Bewerkt door Mauro, 13 februari 2012 - 17:23.

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1338 Geplaatst 02 maart 2012 - 23:36

Even een upje om iets duidelijk te maken...zoals sommige onder jullie reeds vernomen hebben in het klaag-topic, is er iemand "zo erg" geweest om te dreigen me aan te geven omdat ik juweeltjes maak voor "het goede doel"... :( :cry:

Heb gisteren een uurtje het hele verhaal uitgelegd aan iemand van het ACV...en heb heel wat formulieren moeten invullen om met dit projectje eventueel te mogen doorgaan... :(

Aangezien alle winst naar een VZW gaat en naar poezekes in nood, is de kans groot dat mijn aanvraag zal worden goedgekeurd :oops: Maar het is niet zeker... :misselijk:

Duimen jullie mee dat ik dit projectje zal kunnen verder zetten !! :pray:

Haal er zoveel voldoening uit en het feit dat er toch iedere keer een poezeke door gered kan worden geeft me zo'n goed gevoel... :heart:

Zou het zo erg vinden als het hier zou eindigen.. :cry:

Ik hou jullie op de hoogte... :oops:

Bewerkt door Mauro, 02 maart 2012 - 23:39.

Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#1339 Geplaatst 03 maart 2012 - 00:39

:hug: duim heel erg mee maar heb goede hoop dat dit niet het einde van dit topic en je lieve goede werk en inzet word ;) :hug:

Ik verwens degene die dit in gang heeft gezet, dat ze verder mogen wegrotten in hun ziekelijke jalozie :evil: :oops:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#1340 Geplaatst 03 maart 2012 - 00:52

Wat vreselijk dat er zulke randdebielen bestaan :evil: :evil: :evil:

Mijn duimen heb je en ik steek kaarsjes aan voor de goede afloop.

Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#1341 Geplaatst 03 maart 2012 - 06:15

Jaloezie is toch een verschrikkelijk ding :evil: Jij doet dit supergoed, en bent doodeerlijk ( ik kan het weten)

De post had mijn oorbellen niet geleverd en Mauro heeft die gewoon kosteloos opnieuw gemaakt en opgestuurd, zeg me maar eens wie dit nog doet in deze tijd????

Je verdient een medaille ipv een dreigement!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1342 Geplaatst 03 maart 2012 - 17:03

Nivo zei:

:hug: duim heel erg mee maar heb goede hoop dat dit niet het einde van dit topic en je lieve goede werk en inzet word ;) :hug:

Ik verwens degene die dit in gang heeft gezet, dat ze verder mogen wegrotten in hun ziekelijke jalozie :evil: :oops:

Heb er ook alle vertrouwen in, Nivo...hoe kan je nu "gestraft" worden als je iets wil doen voor "het goede doel"... :catnoknow :catscratchhead

Maar blijkbaar kan dit dus wel...dus nog eventjes afwachten :oops:

En ik durf me zelfs niet uit te spreken over hoe ik me nu voel t.o.v. deze persoon... :misselijk:

Sihirci zei:

Wat vreselijk dat er zulke randdebielen bestaan :evil: :evil: :evil:

Mijn duimen heb je en ik steek kaarsjes aan voor de goede afloop.

Bedankt, Sihirci...voor de duimpjes en de kaarsjes :heart: :love3: :heart:

Sofie uit antwerpen zei:

Jaloezie is toch een verschrikkelijk ding :evil: Jij doet dit supergoed, en bent doodeerlijk ( ik kan het weten)

De post had mijn oorbellen niet geleverd en Mauro heeft die gewoon kosteloos opnieuw gemaakt en opgestuurd, zeg me maar eens wie dit nog doet in deze tijd????

Je verdient een medaille ipv een dreigement!

Dat is een lief berichtje... :heart: :love3: Maar heel graag gedaan hoor ! Niemand kan er iets aan doen als de post eventjes niet mee wil... ;)

Terwijl ik altijd zo'n goed gevoel had om dingen te doen om iets of iemand te steunen, heb ik de laatste dagen meer het gevoel een soort "misdadiger" te zijn :misselijk:

Maar ik laat me echt niet doen hoor...ik wil hier gewoon mee doorgaan ;) :heart: :heart:

En als dit niet zou "mogen", zal ik wel een andere manier vinden om poezekes te helpen :love:

Bewerkt door Mauro, 03 maart 2012 - 17:05.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1343 Geplaatst 03 maart 2012 - 17:09

:rub: :rub: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#1344 Geplaatst 03 maart 2012 - 18:36

ik vind dit echt super erg voor jou.

En ik hoop ten zeerste dat je een gunstig antwoord krijgt.
Ik vind het verschrikkelijk dat er toch altijd van die ziekelijk jaloerse mensen moeten bestaan die alles naar de knoppe willen helpen voor andere

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#1345 Geplaatst 04 maart 2012 - 00:25

oei
wat lees ik nu Mauro?

hoop dat je verder kan doen !
en ik vertrouw er ook op dat mensen je verder zullen laten  werken aan dit zo mooie project
IK zou het missen !

Je doet toch niemand kwaad?

wie dit ook heeft gedaan verdient een lesje in " naastenliefde "..
Onvoorstelbaar hoe je op zo een mooi project jaloers kan zijn...Vroeg op laat valt die persoon wel eens op zijn of haar bek en ik hoop dat hij of zij hard zal vallen

Heb vertrouwen Mauro
en ik ben er zeker van dat je verder zal kunnen doen

niemand mag je dit afpakken !

een dikke knuffel van mij :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#1346 Geplaatst 04 maart 2012 - 21:47

carooootje zei:

oei
wat lees ik nu Mauro?

en ik vertrouw er ook op dat mensen je verder zullen laten  werken aan dit zo mooie project
IK zou het missen !

Onvoorstelbaar hoe je op zo een mooi project jaloers kan zijn...Vroeg op laat valt die persoon wel eens op zijn of haar bek en ik hoop dat hij of zij hard zal vallen

Heb vertrouwen Mauro

Mooi geformuleerd, kan ik alleen maar beamen.

Mauro, wij staan als één groot blok achter jou. :hug:
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1347 Geplaatst 04 maart 2012 - 22:41

Ze MOETEN dit goedkeuren Els, ze MOETEN gewoon!!! Iemand die niet ziet dat wat jij doet super edelmoedig en lief is, die is nie normaal...........!! Misschien een idee dat al wie ooit al eens iets bestelde een brief schrijft met wat we over jou denken?? De mijne gaat in elk geval bomvol rozekes en komplimentjes zitten :hug: :hug: :hug:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#1348 Geplaatst 04 maart 2012 - 22:54

ik duim ook heel hard voor je !!!
En diegene die je zo bedreigt zou zich diep moeten schamen, die is nog geen schop in haar kont waard vind ik.
Sommige mensen zijn gewoon stikjaloers op anderen en proberen die dan schade te berokkenen.
Ze zouden zich beter zelf inzetten voor zo een goed doel ipv hun vergif te gaan rondstrooien :censored: :censored: :censored:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1349 Geplaatst 05 maart 2012 - 20:14

carooootje zei:

oei
wat lees ik nu Mauro?

IK zou het missen !

Heb vertrouwen Mauro

Bedankt, Carooootje... :hug:

Ik denk er ook zo over...ik doe echt niemand kwaad...we proberen gewoon poezekes te helpen :LOL: , maar blijkbaar mag dit dus niet zonder aanvraag :catnoknow had hier ook totaal geen idee van... :catscratchhead

Ik was zo zeker dat als je geen winst maak, dat je toch iets mag doen voor het goede doel :(

Donderdag moet ik terug en de volledige aanvraag indienen...en dan wachten op een "uitspraak"...

Maar als het verkeerd zou aflopen...ga ik het ook ongelooflijk missen... :(

Maar voorlopig blijf ik positief en hopen op een ook positief antwoord !

Knuffel terug... :hug: :hug:

NiennaTasartir zei:

Mooi geformuleerd, kan ik alleen maar beamen.

Mauro, wij staan als één groot blok achter jou. :hug:

Bedankt, Nienna Tasartir :heart:

Heel lief van jou... :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1350 Geplaatst 05 maart 2012 - 20:17

Lut zei:

Ze MOETEN dit goedkeuren Els, ze MOETEN gewoon!!! Iemand die niet ziet dat wat jij doet super edelmoedig en lief is, die is nie normaal...........!! Misschien een idee dat al wie ooit al eens iets bestelde een brief schrijft met wat we over jou denken?? De mijne gaat in elk geval bomvol rozekes en komplimentjes zitten :hug: :hug: :hug:

Ik hoop het ook, Lutje !!!! Hoop ook zo dat het zal goedgekeurd worden :heart:

Heel lief berichtje !! En als het ooit zou nodig zijn...wil ik heel graag je briefje ontvangen... :heart: :love3: :hug: :hug: ;)

lathyrus zei:

ik duim ook heel hard voor je !!!
En diegene die je zo bedreigt zou zich diep moeten schamen, die is nog geen schop in haar kont waard vind ik.
Sommige mensen zijn gewoon stikjaloers op anderen en proberen die dan schade te berokkenen.
Ze zouden zich beter zelf inzetten voor zo een goed doel ipv hun vergif te gaan rondstrooien :censored: :censored: :censored:

Bedankt, Lathyrus...heel lief... :heart: :love3:

En ja... jaloezie is blijkbaar een verschrikkelijke "ziekte"... :misselijk:

Hoop op een "happy end"... :pray:
Geplaatste afbeelding