Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#1351 Geplaatst 05 maart 2012 - 20:31

Ik duim dat ze het goedkeuren!!! Voor jou en voor alle poezels die ervan profiteren!!!! Veel succes!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#1352 Geplaatst 05 maart 2012 - 20:34

Wat is dit nu voor ****. Komaan zeg.
Ook hier draaien de duimen!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#1353 Geplaatst 05 maart 2012 - 21:33

Begrijp niet dat er zo'n mensen bestaan.Hier draaien alle duimen en pootjes :thumb: :thumb: :thumb: :paw :paw :paw .Zal wel goedkomen.Vrijwilligerswerk mag toch als ik het goed voor heb.Denk dat het moet aangevraagd worden.Vermits je er niets aan verdient kunnen ze jou toch niets doen.Zou zo spijtig zijn voor de poezekes en voor jou ook natuurlijk.Het geeft toch een goed gevoel als je ergens kunt helpen.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#1354 Geplaatst 05 maart 2012 - 21:59

denk inderdaad Mauro dat je niets te vrezen  hebt

vrijwilligers werk mag hoor !

denk dat er iemand heel erg jaloers is en je bang wil maken

laat je niet kennen hoor

gewoon door doen Mauro !!

:hug:
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#1355 Geplaatst 05 maart 2012 - 22:58

Als ze dit niet goedkeuren,nou dan weet ik verdomd niet waar ze in dit land mee bezig zijn hoor.

Je doet dan goed voor andere dieren mee te helpen en tes weer fout??????
Moed houden hoor Els! :hug: :hug: :hug: :hug:

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#1356 Geplaatst 06 maart 2012 - 07:57

Ik denk dat het in principe niet slecht is om hier wat informatie over in te winnen, je kan beter zeker weten hoe je dit het beste kan aanpakken, vooraleer je er later mee in de problemen zou komen en dan aan de overheid achterstallige betalingen van dit of dat zou moeten betalen... Ik weet ook niet in welke omstandigheden dat telefoontje heeft plaatsgevonden, maar misschien was het gewoon een waarschuwing om je te behoeden van verdere problemen :catnoknow ?

Voor de overheid maakt het ook in principe niet uit waar het geld naartoe gaat... Het is niet omdat ik bijvoorbeeld 1 miljoen euro verdien met het verkopen van iets en dan die volledige 1 miljoen euro schenk aan een goed doel (dus voor mij een nul operatie) dat dit zomaar mag... Het gaat hier wel om kleine bedragen, dus ik vermoed dat hier wel één of andere regeling voor bestaat, maar ik ken er zelf veel te weinig van om te kunnen zeggen hoe of wat :catscratchhead

Als ik je een tip mag geven: maak ook eens een afspraak met een boekhouder, ik denk dat deze heel snel je kan verder helpen over wat je in jouw situatie zou moeten doen :)
banner

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#1357 Geplaatst 06 maart 2012 - 08:36

Als je een boekhouder moet betalen blijft er niets van over.Ik denk dat het beste is om te informeren bij de instantie waar Els van uitbetaald is.Mss zonder te vermelden dat ze het al doet.Zij weten de mogelijkheden van zo'n vrijwilligerswerk.Het is maar een :idea: .Kan mis zijn.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#1358 Geplaatst 06 maart 2012 - 08:51

DORIS zei:

Als je een boekhouder moet betalen blijft er niets van over.Ik denk dat het beste is om te informeren bij de instantie waar Els van uitbetaald is.Mss zonder te vermelden dat ze het al doet.Zij weten de mogelijkheden van zo'n vrijwilligerswerk.Het is maar een :idea: .Kan mis zijn.

Maar ik bedoel niet om een boekhouder te nemen, wel om advies in te winnen bij een boekhouder momenteel, zij kennen al die juridische vormen en weten wat legaal en niet legaal is op vlak van zo'n handeltje :)
banner

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#1359 Geplaatst 06 maart 2012 - 12:48

De meeste boekhouders rekenen geld aan voor advies.Hier toch.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#1360 Geplaatst 06 maart 2012 - 15:02

DORIS zei:

De meeste boekhouders rekenen geld aan voor advies.Hier toch.

Els kan misschien eens proberen rond mailen naar wat boekhouders: antwoorden ze, dan antwoorden ze, antwoorden ze niet, dan weet ze dat ze er waarschijnlijk geld voor willen, :ha :ha :ha

Bewerkt door Liz, 06 maart 2012 - 15:02.

banner

filoutje stafros
filoutje stafros
  • 330 berichten
  • 3 katten

#1361 Geplaatst 06 maart 2012 - 16:36

ik zou het heel grof vinden mochten ze dit hier afkeuren. de dieren mogen toch steun krijgen van mensen zoals wij. ze kunnen toch moeilijk zelf hun geld gaan verdienen :catscratchhead .
mijn steun krijg je en als je iets nodigt hebt zal ik u zeker komen helpen. jij hebt mij ook geholpen met pistache (ondertussen een droom van een kat :love3: ).

we slaan hier wel de pootjes in elkaar en duimen voor een goede afloop hier ;)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1362 Geplaatst 06 maart 2012 - 18:41

kate2 zei:

Ik duim dat ze het goedkeuren!!! Voor jou en voor alle poezels die ervan profiteren!!!! Veel succes!

Bedankt, Kate2 :heart: :love3: Ik hoop ook zo dat het zal goedgekeurd worden :oops:

dolfjeweerwolfje zei:

Wat is dit nu voor ****. Komaan zeg.
Ook hier draaien de duimen!

Ik weet het, Dolfjeweerwolfje....is inderdaad :censored: , maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt :) ;)

DORIS zei:

Begrijp niet dat er zo'n mensen bestaan.Hier draaien alle duimen en pootjes :thumb: :thumb: :thumb: :paw :paw :paw .Zal wel goedkomen.Vrijwilligerswerk mag toch als ik het goed voor heb.Denk dat het moet aangevraagd worden.Vermits je er niets aan verdient kunnen ze jou toch niets doen.Zou zo spijtig zijn voor de poezekes en voor jou ook natuurlijk.Het geeft toch een goed gevoel als je ergens kunt helpen.

Ik begrijp het ook helemaal niet Doris... :( Maar blijkbaar bestaan deze mensen echt wel :misselijk:

Nu weet ik intussen dat het inderdaad moet aangevraagd worden, was ik echt niet van op de hoogte :oops: Maar donderdag ga ik met mijn papieren naar het ACV en dan zal de aanvraag worden doorgestuurd...en dan hopen op een positief antwoord :heart:

Bedankt voor je steun, Doris :heart: :love3: :heart:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1363 Geplaatst 06 maart 2012 - 18:44

carooootje zei:

denk inderdaad Mauro dat je niets te vrezen  hebt

vrijwilligers werk mag hoor !

denk dat er iemand heel erg jaloers is en je bang wil maken

laat je niet kennen hoor

gewoon door doen Mauro !!

:hug:

Het is inderdaad iemand die heel jaloers is... :( en er ook alles zal aan doen om me het leven zuur te maken :cry:

Maar ik laat me zeker niet doen hoor ! :heart: :love3:

Choeke zei:

Als ze dit niet goedkeuren,nou dan weet ik verdomd niet waar ze in dit land mee bezig zijn hoor.

Je doet dan goed voor andere dieren mee te helpen en tes weer fout??????
Moed houden hoor Els! :hug: :hug: :hug: :hug:

Deze vraag stel ik me ook...Choeke :oops: Als dit al niet meer zou mogen... :misselijk: Maar we moeten natuurlijk alle regeltjes volgen, en daarmee ben ik nu volop bezig :heart:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1364 Geplaatst 06 maart 2012 - 18:47

Aan Doris en Liz :

Bedankt voor jullie tips en steun... :heart: :love3:

Dirk heeft inderdaad ook contact opgenomen met zijn boekhouder, maar blijkbaar is dit een niet alledaagse vraag... ;) Dit zou inderdaad geen probleem mogen zijn...maar een aanvraag moet zeker gebeuren :oops:

Alle nodige papieren zijn nu bijna in orde en donderdag ga ik ze afgeven...en dan afwachten wat het resultaat zal zijn...hoop echt op een "goedkeuring" :) :heart:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1365 Geplaatst 06 maart 2012 - 19:29

filoutje,stafros zei:

ik zou het heel grof vinden mochten ze dit hier afkeuren. de dieren mogen toch steun krijgen van mensen zoals wij. ze kunnen toch moeilijk zelf hun geld gaan verdienen :catscratchhead .
mijn steun krijg je en als je iets nodigt hebt zal ik u zeker komen helpen. jij hebt mij ook geholpen met pistache (ondertussen een droom van een kat :love3: ).

we slaan hier wel de pootjes in elkaar en duimen voor een goede afloop hier ;)

Heel lief berichtje...bedankt :heart: :love3:

En zoooo blij te horen dat het intussen zo goed gaat met Pistache... :heart: :love3:

Daar doen we het uiteindelijk voor...hopelijk zal het goedgekeurd worden :)

Ik hou jullie op de hoogte !! En bedankt iedereen voor alle lieve en steungevende berichtjes :heart: :love3: :heart: :) ;)
Geplaatste afbeelding