Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1366 Geplaatst 15 maart 2012 - 18:08

Even laten weten dat ik deze morgen nogmaals naar het ACV ben geweest met alle nodige formulieren en aanvragen... :oops:

Volgens Joris (van het ACV) zal de RVA dit zeker goedkeuren... :LOL: :heart: , maar moet wel nog wachten op een definitieve uitspraak van de RVA.

Zal vermoedelijk nog 3 weken duren vooraleer ik een brief met "het verdict" ontvang.

Hoop echt dat het zal goedgekeurd worden...want ik begin het nu reeds te missen :(

Ik hou jullie op de hoogte :love3:
Geplaatste afbeelding

Guest_SteffiJ_*
Guest_SteffiJ_*

#1367 Geplaatst 15 maart 2012 - 18:54

Hopelijk wordt het inderdaad goedgekeurd! Ik vind het echt een prachtig initiatief en ben ook wel fan van de juweeltjes :d :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1368 Geplaatst 15 maart 2012 - 19:35

Ik duim met iedereen mee hier :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

lissamarie
lissamarie
  • 116 berichten
  • 6 katten

#1369 Geplaatst 15 maart 2012 - 19:44

Ook hier duimen we mee, het is trouwens een prachtig initiatief en ik ben gek op de oorbelletjes die ik heb gekocht, ik krijg er ook veel complimentjes op :d
Laat ons hopen dat je je prachtige werk mag verderzetten

Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#1370 Geplaatst 15 maart 2012 - 20:07

me toooo!! Mijn meisjes zijn gek op de oorbellen en willen er ook al :x maar mag nog niet van men ventje ;)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#1371 Geplaatst 15 maart 2012 - 20:14

Als je bewijzen hebt dat je er niets aan verdient,en dat heb je,kunnen ze toch niet anders als het goedkeuren veronderstel ik.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1372 Geplaatst 18 maart 2012 - 23:05

Bedankt voor alle duimpjes...en nu maar hopen dat de postbode spoedig langskomt met positief nieuws :heart: :love3: :oops: ;)
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#1373 Geplaatst 19 maart 2012 - 10:00

Ik blijf hier ook duimen! :thumb:
Zo'n mooi initiatief voor de poezeltjes moet blijven doorgaan, en ik vind je juweeltjes trouwens supermooi :)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#1374 Geplaatst 19 maart 2012 - 10:16

Hier duimen we ook heel hard mee op positief nieuws :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1375 Geplaatst 30 maart 2012 - 21:31

Vandaag een brief gekregen van de RVA...ik krijg GEEN toestemming om juweeltjes te maken voor het goede doel... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ben er al de hele dag niet goed van...vind dit zo jammer en snap het niet...ik begrijp niet waarom je iets "niet mag doen" voor het goede doel :o :catnoknow

Op de brief staat er :

ik geef u geen toelating omdat dit niet de eigenschappen vertoont van een werk dat in het verenigingsleven gewoonlijk door vrijwilligers wordt verricht en ook omdat het een commercieel karakter vertoont... :( :catscratchhead :catnoknow

Vind het gewoon heel erg jammer...vond het zo fijn op deze manier poezekes te helpen... :(

Alvast bedankt aan iedereen voor de lieve berichtjes en steun... :oops: :hart:

Ik hoop in de toekomst terug aan het werk te kunnen...en dan ga ik zeker verder met dit projectje... :) ;)
Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#1376 Geplaatst 30 maart 2012 - 21:48

:s ongelofelijk!!!!!!!! Dat is moeilijk slikken. Heel erg voor jou en het goede doel :( Dit had ik niet verwacht! :hug: (en met de bakkerij dan ook? :( )  
sorry laatste keer

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#1377 Geplaatst 30 maart 2012 - 21:49

niet te geloven toch... kan iemand anders ze dan niet in jouw plaats verkopen?
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1378 Geplaatst 30 maart 2012 - 21:55

Nivo zei:

:s ongelofelijk!!!!!!!! Dat is moeilijk slikken. Heel erg voor jou en het goede doel :( Dit had ik niet verwacht! :hug: (en met de bakkerij dan ook? :( )  

Inderdaad, Nivo...heb het er echt moeilijk mee...ik had hier zo'n goed gevoel bij...en het gevolg is ook dat ik niet kan doorgaan met de "bakkerij"... :cry: :cry:

Maar je mag steeds langskomen voor een knuffelbezoekje en een bezoekje aan "de bakkerij"... :heart: :oops: ;)

Nele zei:

niet te geloven toch... kan iemand anders ze dan niet in jouw plaats verkopen?

Er staat heel duidelijk dat ik mijn uitkering zal verliezen als ik dit toch zou doen... :( :cry: dus ik kan geen enkel risico nemen... :cry: :cry: want mijn uitkering verliezen dat kan ik me echt niet permitteren... :cry:

Snap er echt niets van :s :(
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#1379 Geplaatst 30 maart 2012 - 21:55

Is het mogelijk de verkoop via een topic te doen dat alleen voor leden toegankelijk is? Zo ja dan is het misschien mogelijk dit steeds via een ander lid te laten verlopen en wil ik me als tussenstation op te geven.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1380 Geplaatst 30 maart 2012 - 21:59

Sihirci zei:

Is het mogelijk de verkoop via een topic te doen dat alleen voor leden toegankelijk is? Zo ja dan is het misschien mogelijk dit steeds via een ander lid te laten verlopen en wil ik me als tussenstation op te geven.

Dat is een super lief voorstel, Sihirci :heart: :love3: :oops: ;)

Maar we hebben blijkbaar op hetzelfde moment "gepost"...en zoals ik reeds een antwoordje gaf op het berichtje van Nele...ik kan echt geen risico nemen om mijn uitkering te verliezen... :(

En blijkbaar wordt deze site goed "opgevolg"...want als ik nu iets intik op google ivm de juweeltjes dan kan ik direct alle berichtjes zien die ik hier heb gepost... :trance: ;)
Geplaatste afbeelding