Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#1381 Geplaatst 30 maart 2012 - 22:01

Mauro zei:

Dat is een super lief voorstel, Sihirci :heart: :love3: :oops: ;)

Maar we hebben blijkbaar op hetzelfde moment "gepost"...en zoals ik reeds een antwoordje gaf op het berichtje van Nele...ik kan echt geen risico nemen om mijn uitkering te verliezen... :(

En blijkbaar wordt deze site goed "opgevolg"...want als ik nu iets intik op google ivm de juweeltjes dan kan ik direct alle berichtjes zien die ik hier heb gepost... :trance: ;)

Komt pb aan.

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#1382 Geplaatst 30 maart 2012 - 23:03

Ik vind het vreselijk om te horen dat je je project niet meer mag verder zetten, maar we kunnen misschien wel via pb nog juweeltjes bij jouw bestellen. Zo kan je jouw bezigheid nog wel hebben natuurlijk.

Mauro zei:

En blijkbaar wordt deze site goed "opgevolg"...want als ik nu iets intik op google ivm de juweeltjes dan kan ik direct alle berichtjes zien die ik hier heb gepost... :trance: ;)

Dat is natuurlijk het nadeel aan een grote site

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#1383 Geplaatst 30 maart 2012 - 23:08

Dat vind ik ook echt jammer! Ik vond het superinitiatief en er worden toch weer veel diertjes mee geholpen! Hopelijk kom je ooit tot een andere oplossing en dan zal ik met veel plezier steunen! Toch wel geweldig dat je het initiatief hebt genomen

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#1384 Geplaatst 30 maart 2012 - 23:21

Ik vind het verschrikkelijk dat ze niet verder kijken en dat dat door hier zo kan verlopen. Ik voel met je mee! :hug: Eerlijke mensen komen het minst ver. :( Maar mensen met een slecht geweten komen het verst. Niet eerlijk! :cry:
KS2015

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1385 Geplaatst 30 maart 2012 - 23:29

Ik vind dit zo erg voor je Elske.................... :hug: :hug:
:hug:
Ik snap dit ook niet, je doet dit zo graag, je verdient er niks aan, en toch moeten ze je pakken :r :censored:

Mick-Britt
Mick-Britt
  • 266 berichten
  • 3 katten

#1386 Geplaatst 31 maart 2012 - 01:29

Ventteke zei:

Ik vind het verschrikkelijk dat ze niet verder kijken en dat dat door hier zo kan verlopen. Ik voel met je mee! :hug: Eerlijke mensen komen het minst ver. :( Maar mensen met een slecht geweten komen het verst. Niet eerlijk! :cry:

Je hebt helemaal gelijk Ventteke.

Mick-Britt
Mick-Britt
  • 266 berichten
  • 3 katten

#1387 Geplaatst 31 maart 2012 - 01:33

Idd anders per mail aanbieden aan ons (de geinteresseerden) en zo verder afhandelen.

Ik heb ook al problemen gekregen met iemand die hier mijn berichten leest en me in de gaten houd (en geen lid is).

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1388 Geplaatst 31 maart 2012 - 01:47

Tgoh, dat is echt wel erg rot sech :(

Vindt het heel erg jammer voor je ......  

RVA zwijg me ervan .........

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#1389 Geplaatst 31 maart 2012 - 08:15

Dit is onbegrijpelijk.
En dit is ook het nadeel aan dit leuke forum, iedereen kan hier gewoon meekijken, dus RVA kan gewoon zien of je effectief nog iets aanbiedt.

Waarschijnlijk is het omdat het niet controleerbaar is of je er al dan niet winst op maakt. Maar je kan daar toch een boekhouding van bijhouden?

Vind het echt ontzettend jammer voor jou.

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#1390 Geplaatst 31 maart 2012 - 08:36

Spijtige zaak.Zou er ook mee ophouden.Bij de RVA zijn ze niet mals en alles komt terecht op internet.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#1391 Geplaatst 31 maart 2012 - 08:46

Echt zonde van een mooi iniatief!

Spijtig maar nu moet je even aan jezelf denken en geen risico's nemen

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#1392 Geplaatst 31 maart 2012 - 10:28

Oh wat spijtig. Ik had nog zo gehoopt dat je verder zou mogen doen... Ergens begrijp ik hun redenering ook niet. Je verdient er toch niets aan :catnoknow

Nou ja, je hebt in ieder geval gelijk om geen risico's te nemen!

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Mick-Britt
Mick-Britt
  • 266 berichten
  • 3 katten

#1393 Geplaatst 31 maart 2012 - 11:37

Heeft Nederland ook een RVA? Laat het anders maar via mij lopen...

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1394 Geplaatst 31 maart 2012 - 11:41

Wat ze daarop zetten geldt enkel voor mensen die er misbruik van maken en helaas zijn die rotte appels in de meerderheid en moeten de goede mensen hiervoor boeten. Echt heel erg jammer, maar ik wacht ook al sinds september op een uitkering terwijl ik nu reeds enkele maanden een full time cursus volg met een stageplaats en werk tot gevolg en toch doen ze nog altijd zo moeilijk. Beste om je aan te passen aan hun eisen, maar wel heel erg jammer dat het zo moest lopen... :hug:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#1395 Geplaatst 31 maart 2012 - 12:13

Mick-Britt zei:

Heeft Nederland ook een RVA? Laat het anders maar via mij lopen...

Het feit dat je het hier post zegt al genoeg voor RVA Belgiƫ, iedereen kan hier elk bericht lezen, lid of geen lid, en als ze ook maar vermoedens hebben dat Mauro op een andere manier verder doet zullen ze hiernaar op zoek gaan. Dus ik denk dat het geen zin heeft om voorstellen te doen en al zeker niet hier openbaar op het forum.

Het is lief dat iedereen een oplossing wil vinden, maar er zit niks anders op vrees ik dan dat mauro zich erbij neerlegt, hoe jammer  het ook is.

Bewerkt door hilleke, 31 maart 2012 - 12:14.