Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 02 april 2011 - 00:33

noesje zei:

Ik vind de 7e foto erg mooi, die bloempjes :x

Dit is de "flower-power" collectie... :goofy:

En wat betreft het versturen : aangezien het heel delicaat is juweeltjes te versturen, verstuur ik dit steeds in een doosje en dan in een speciale enveloppe van de post (inderdaad met de "bubbeltjes").

Dit is intussen ook mogelijk met mini Taxi post = 3,50 euro. Vind ik toch vrij prijzig......??!! :catnoknow :s
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 03 april 2011 - 17:14

Nog iemand enige reactie op dit voorstel ??

Zou dit intiatief heel graag een kans geven :heart:

Intussen reeds 1 bieding :thumb: en nu ben ik op zoek naar een poezeke die momenteel heel veel zorg en hulp nodig heeft... :(

Stuur me gerust een pb'jte en dan kan dit mini-projectje van start gaan :goofy:

Ik had zelf gedacht aan iedere maand nieuwe juweeltjes en iedere maand een nieuw "goed doel" :catnoknow :catscratchhead

En ook al gaat het dan maar om 1 of 2 juweeltjes per maand...= alle kleine beetjes helpen voor het welzijn van de poezekes ;)

Kan misschien één van de modjes dit eens bekijken en, indien mogelijk, ook de goedkeuring geven ? :pray:
Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#18 Geplaatst 03 april 2011 - 18:21

Ik vind het een goed idee en ben wel een oorbellenmadam, maar heb dan graag de bijhorende hanger en in het zilver want heb bijzonder gevoelige oorgaatjes. Vermits ik graag goede doelen voor katten sponsor lijkt het me een goed idee

Je moet je wel de vraag stellen hoe je je doel gaat uitkiezen en nadenken hoe je mensen die het alleen doen voor het geld kan uitsluiten.

Ik zou ook elke maand op voorhand je doel bekend maken samen met het juweel. Nu moet ik wel toegeven dat elke maand heel ambitieus is. Ik zou eens per 3 maand doen en wat meer aanbieden. Geeft jou meer tijd en de kopers minder aanleiding om elke maand te moeten storten.

Succes toegewenst

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#19 Geplaatst 03 april 2011 - 18:58

leuk initiatief ! :duim:
Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 03 april 2011 - 19:12

Inderdaad en mooi ;)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 03 april 2011 - 19:14

Misschien kan je het geld opsparen tot je een poes kan adopteren die een blijvertje is in een asiel, zoals ks hier doet met twee poezels?

En ik wil graag tien euro bieden voor foto nr 5 :) , en de verzendingskosten mag je er extra bijrekenen, no problem.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 03 april 2011 - 20:15

Eragon zei:

Ik vind het een goed idee en ben wel een oorbellenmadam, maar heb dan graag de bijhorende hanger en in het zilver want heb bijzonder gevoelige oorgaatjes. Vermits ik graag goede doelen voor katten sponsor lijkt het me een goed idee

Je moet je wel de vraag stellen hoe je je doel gaat uitkiezen en nadenken hoe je mensen die het alleen doen voor het geld kan uitsluiten.

Ik zou ook elke maand op voorhand je doel bekend maken samen met het juweel. Nu moet ik wel toegeven dat elke maand heel ambitieus is. Ik zou eens per 3 maand doen en wat meer aanbieden. Geeft jou meer tijd en de kopers minder aanleiding om elke maand te moeten storten.

Succes toegewenst

Bedankt voor deze lieve reactie, Eragon ;) :love3:

Ik heb inderdaad ook materiaal in zilver, het probleem is gewoon dat dit dan ook een stukje duurder is :catscratchhead bijpassende kettingen, armbanden en ringen zijn ook geen probleem...!! Dit is enkel een eerste voorstel...en de uitwerking volgt zeker :goofy:

Mijn doel uitkiezen : ik heb intussen reeds poezekes gevonden die heel dringend hulp nodig hebben :( Aangezien het enkel over poezekes gaat over leden van KS, denk ik dat ik zeker mensen zal uitsluiten die enkel uit zijn op het geld. (Het zou echt een projectje zijn onder KS leden :heart: )

En inderdaad, misschien het zien op iets langere termijn ;) (fijne tip !).
Misschien iedere 2 maanden een poezeke met problemen voorstellen met verhaal en foto en de aangeboden juweeltjes..........

Ga er nog een nachtje over slapen en morgen het vervolg....... :duim:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 03 april 2011 - 20:19

Adsagsona zei:

Misschien kan je het geld opsparen tot je een poes kan adopteren die een blijvertje is in een asiel, zoals ks hier doet met twee poezels?

En ik wil graag tien euro bieden voor foto nr 5 :) , en de verzendingskosten mag je er extra bijrekenen, no problem.

Ik zou heel graag hier nog een aantal poezekes bijnemen...maar momenteel is het hier drukjes genoeg met 2 poezekes en ons 4-tjes ;)

Vandaar m'n voorstel om op een andere manier poezekes te helpen :goofy:

Heb een poezeke gevonden die momenteel echt wel hulp kan gebruiken...morgen weet ik meer ;)

Zou het super vinden indien dit kan werken !! Ik hou alvast foto nr 5 opzij en stuur je morgen een pb'jte !! Alvast bedankt !!!! :heart: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 03 april 2011 - 20:27

Mauro zei:

Ik zou heel graag hier nog een aantal poezekes bijnemen...maar momenteel is het hier drukjes genoeg met 2 poezekes en ons 4-tjes ;)

Vandaar m'n voorstel om op een andere manier poezekes te helpen :goofy:

Heb een poezeke gevonden die momenteel echt wel hulp kan gebruiken...morgen weet ik meer ;)

Zou het super vinden indien dit kan werken !! Ik hou alvast foto nr 5 opzij en stuur je morgen een pb'jte !! Alvast bedankt !!!! :heart: :thumb:

Neenee, ik bedoel geen poes adopteren als in 'bij je thuis'. :) Ik had misschien het woord sponseren moeten gebruiken. Een beestje dat al lange tijd in het asiel verblijft z'n eten en speeltjes betalen. Zoiets :) . Maar als je al een beestje hebt gevonden om te helpen, des te beter!

En ik hoor het wel via pb ;)

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#25 Geplaatst 03 april 2011 - 20:49

leuk initiatief :duim:

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#26 Geplaatst 03 april 2011 - 20:54

Heb je ook wat foto's van Kettingen die je te koop hebt?

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#27 Geplaatst 04 april 2011 - 02:31

Verzendkosten zouden gewoon voor de koper mogen zijn ;)
Voor wie geen oorhangers of andere sieraden draagt kunnen dit leuke (unieke Mauro) presentjes zijn voor als een vriendin of nichtje jarig is ;)

Bewerkt door Sihirci, 04 april 2011 - 02:32.

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 04 april 2011 - 06:02

Ik heb geen gaatjes in de oren.Een ketting en armband uit het materiaal van de eerste foto zie ik wel zitten.Heel mooi initiatief.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#29 Geplaatst 04 april 2011 - 07:40

Is heel mooi zeg!
Helaas ben ik super allergies en verdraag dus niks geen sieraden.

Wil wel een steentje bijdragen om een website voor je te maken waarop je ze kan laten zien indien je dat graag wilt.

Liefs Cisca

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#30 Geplaatst 04 april 2011 - 09:14

ja, ik vind ook dat de verzendkosten voor de koper kunnen zijn, is toch ook asl je iets via marktplaats koopt!

Ik heb wel interesse in een setje ketting + armband ofzo