Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#166 Geplaatst 23 april 2011 - 23:24

Mauro zei:

(Voor Nadine...)

Foto van de "schroefjes" ;) Zal wel nog een beetje experimenteren worden, heb nog nooit "gewerkt" met deze schroefjes... :catscratchhead Maar de oorhangertjes met amethist komen eraan :goofy:

Bedankt !!! Ben benieuwd.. en dus in blijde afwachting... :d
Ik hoop wel dat je niet veel betaald hebt voor die clipsen.. want dan zou ik me schuldig voelen vermits ik vragende partij was..

Bewerkt door Nadine, 23 april 2011 - 23:31.

Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#167 Geplaatst 24 april 2011 - 00:32

Vind het een fantastisch idee!!!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#168 Geplaatst 26 april 2011 - 23:20

Eventjes laten weten :

Nieuwe juweeltjes ten voordele van Minousch voorzien op 3 mei........ :goofy:
Volop bezig met de voorbereidingen :LOL: en heb deze dag alvast vrij gehouden om ook alles "deftig" in het topic te plaatsen !!!!

Tot gauw :dance: :paw
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#169 Geplaatst 28 april 2011 - 00:18

Nadine zei:

Bedankt !!! Ben benieuwd.. en dus in blijde afwachting... :d
Ik hoop wel dat je niet veel betaald hebt voor die clipsen.. want dan zou ik me schuldig voelen vermits ik vragende partij was..

Nog eventjes laten weten dat ik nog steeds aan het wachten ben op de schroefjes :( :catnoknow . De bestelling komt wel vanuit Nederland, dus misschien wel normaal dat het iets langer duurt...misschien morgen :goofy:
(En absoluut geen reden om je schuldig te voelen hoor !! De schroefjes kosten 80 cent meer als de gewone oorhaakjes en het is absoluut geen verplichting...alles "volledig vrijblijvend" ! ;) ).
Nu maar hopen dat het resultaat ook mooi zal zijn... :pray: het is altijd een beetje afwachten :) Ik hou je op de hoogte !!
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#170 Geplaatst 01 mei 2011 - 23:14

En hier ben ik terug :up: je ;)

Ben zo goed als klaar met alle voorbereidingen voor de nieuwe juweeltjes :loveshower:

Dinsdag heb ik een dagje voorzien om alle foto's te posten en bijhorende gegevens.

Hierbij nog een beetje "nieuwtjes" :

De juweeltjes zijn nog steeds ten voordele van Minousch :heart: het gaat reeds een stuk beter met Minousch, maar ze heeft zeker nog heel veel verzorging nodig en dus ook een beetje steun. ;)

Mag ik vragen aan de "enthousiaste biedertjes" ;) om dinsdag even te wachten om te reageren tot alle 25 foto's zijn gepost, zo blijft het allemaal iets overzichterlijker. :love3:

Zal deze keer wel de juweeltjes een nr geven van 1 t.e.m. 25 en hoop dat het zo iets overzichtelijker zal blijven. :catnoknow

Voor bijkomende vragen of reacties mag je me ook steeds een pb'tje sturen.

Tot dinsdag :hug: :duim:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#171 Geplaatst 01 mei 2011 - 23:20

Oooh ik ben zo blij voor Minousch :love3: :love3: :love3:

En de oorbelletjes (die blauwe met jeansparels) vallen ook in smaak bij Milo, want gisteren had hij erin gebeten :ha Teken dat ze ook cat-proof zijn :thumb: . Het deed alleen even zeer toen hij er ook aan trok :lachen:
Moet toegeven dat ik je juweeltjes wel veel draag, heb ze vandaag ook een hele dag gedragen en draag ze nu ook op dit moment :thumb:

Bewerkt door Spanishke, 01 mei 2011 - 23:21.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#172 Geplaatst 02 mei 2011 - 11:41

Mauro zei:

Ben zo goed als klaar met alle voorbereidingen voor de nieuwe juweeltjes :loveshower:

Dinsdag heb ik een dagje voorzien om alle foto's te posten en bijhorende gegevens.

De juweeltjes zijn nog steeds ten voordele van Minousch :heart: het gaat reeds een stuk beter met Minousch, maar ze heeft zeker nog heel veel verzorging nodig en dus ook een beetje steun. ;)

Mag ik vragen aan de "enthousiaste biedertjes" ;) om dinsdag even te wachten om te reageren tot alle 25 foto's zijn gepost, zo blijft het allemaal iets overzichterlijker. :love3:

Zal deze keer wel de juweeltjes een nr geven van 1 t.e.m. 25 en hoop dat het zo iets overzichtelijker zal blijven. :catnoknow

Eindelijk! :d Hierop heb ik gewacht... :)

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#173 Geplaatst 02 mei 2011 - 11:48

Mauro zei:

Kijk er al naar uit. Ik zal op mijn vingers moeten zitten om te wachten tot ze er alle 25 op staan ;)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#174 Geplaatst 02 mei 2011 - 22:17

Spanishke zei:

Oooh ik ben zo blij voor Minousch :love3: :love3: :love3:

En de oorbelletjes (die blauwe met jeansparels) vallen ook in smaak bij Milo, want gisteren had hij erin gebeten :ha Teken dat ze ook cat-proof zijn :thumb: . Het deed alleen even zeer toen hij er ook aan trok :lachen:
Moet toegeven dat ik je juweeltjes wel veel draag, heb ze vandaag ook een hele dag gedragen en draag ze nu ook op dit moment :thumb:

Zo fijn te horen dat de juweeltjes "in de smaak vallen" bij Milo :heart: Heeft Milo ook interesse ? :goofy:

Gelukkig geen blijvende schade...want dit kan soms nare gevolgen hebben :trance:

Nadine zei:

Eindelijk! :d Hierop heb ik gewacht... :)

Ik stuur je morgen na het plaatsen van de foto's nog een pb'je met nog enkele detail ivm de schroefjes ;)

Eragon zei:

Kijk er al naar uit. Ik zal op mijn vingers moeten zitten om te wachten tot ze er alle 25 op staan ;)

Niet te lang op de vingertjes zitten, anders zal het een beetje moeilijk worden om daarna nog te "typen"... :slach:
Geplaatste afbeelding

twinkietje
twinkietje
  • 260 berichten
  • 2 katten

#175 Geplaatst 02 mei 2011 - 22:52

ikke ook interesse!!!
wauw wat een mooie oorbellen!!!
ben vooral voor paars en die zitten er tussen :d

ik wacht in spanning af!!!
Geplaatste afbeelding
Met dank aan elfonia!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#176 Geplaatst 02 mei 2011 - 22:59

twinkietje zei:

ikke ook interesse!!!
wauw wat een mooie oorbellen!!!
ben vooral voor paars en die zitten er tussen :d

ik wacht in spanning af!!!

En morgen ook enkele paarse... ;) bedankt voor deze lieve reactie, Twinkietje :love3: (Ook in naam van Minousch :goofy: :heart: )
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#177 Geplaatst 02 mei 2011 - 23:08

Jaha mocht hij het willen, zou ik hem er ook kopen :ha , maar ik vrees dat dat niet goed gaat komen. Het moet ook een ventje blijven he ;)
Heb het al eens voorgehad dat mijn oorlel gescheurd was en dat duurt inderdaad heeeeel lang voor dat geneest. Nu gelukkig geen last meer van :)

Ik zal ook op mijn handjes zitten en wachten tot ze allemaal gepost zijn :oops:

Bewerkt door Spanishke, 02 mei 2011 - 23:10.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#178 Geplaatst 02 mei 2011 - 23:29

Spanishke zei:

Ben er ook wel voor te vinden, maar gebruik je ook verschillende soorten materiaal? Ik kan niet zo goed tegen die dingen die verkleuren na een tijdje

Net voor het slapen gaan nog even een kleine reactie op dit berichtje, Spanishke ;)

Ik ga echt heel selectief tewerk wat betreft het bestellen van het materiaal (alles nikkelvrij en allergievrij ;) ), maar het enige waar ik nooit zeker van ben is het "verkleuren" van materialen :( Het enige waar je zo goed als zeker van kan zijn is écht goud :catscratchhead Maar daar hangt natuurlijk een serieus prijskaartje aan vast....

Hier gaat het echt wel om fantasiejuweeltjes, maar met heel mooie en duurzame materialen...maar dit is jammer genoeg geen garantie...

Hierbij een beetje uitleg waarom materiaal kan oxideren :

De omgeving waar juweeltjes zich bevinden heeft een grote invloed op de oxidatiesnelheid. Op vochtige plaatsen gaat de oxidatie sneller en harder optreden. Vandaar...leg nooit juweeltjes in de badkamer ;)
En Ja, ook het huidtype heeft een invloed op materialen of zilver. Iedere huid is anders. De ene persoon zweet meer dan de andere en ook het zoutgehalte in het zweet kan variëren. Zout versnelt de oxidatie... Mensjes die veel zweten zullen bijgevolg sneller een doffe schijn krijgen op hun juwelen.
Ook bepaalde parfum of bodymilk kan een gevolg zijn van verkleuring...
En tot hier de uitleg ivm het eventueel oxideren van juweeltjes...maar in de hoop dat dit echt wel niet zal gebeuren :goofy: , ga ik morgen met volle moed de nieuwe ontwerpjes posten :heart: :goofy: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#179 Geplaatst 03 mei 2011 - 09:00

Helemaal klaar om van start te gaan...heb me gezellig geïnstalleerd in het koffiehoekje met m'n koffie ;)

Heb dus eventjes tijd nodig om de 25 juweeltjes te posten, ik zal als laatste berichtje nog een beetje uitleg posten voor de KS-ertjes voor wie dit topic "nieuw" is...

Van het moment het 26ste berichtje gepost is, zal ik het "startschot" geven :lachen: ;)
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#180 Geplaatst 03 mei 2011 - 09:09

Foto 1 :

Oorhangertjes met fijne witte glaskraaltjes - swarovski toupies (4mm) - rocailles - geketteld.

Lengte : 5 cm

Inzet bedrag : € 2,00 :paw

Bijgevoegde thumbnails

• Foto 1.JPG

Geplaatste afbeelding