Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#286 Geplaatst 09 mei 2011 - 16:32

Spanishke zei:

Ja tuurlijk, maar het moet wel nog redelijk blijven. Anders kan ik de volgende keer niet meer meedoen ;)

Joloka zei:

Ben je maar aan het plagen hoor ;) . Ok, ik bied dus voor nummer 15 het bod dat ik het laatst gedaan heb :) .

Weet ik ;) je bent nu eenmaal zo'n plaagbeest :thumb: en ik vind 24 euro ook nog een heel mooie opbrengst voor Minousch, anders zou ik mijn bod niet ingetrokken hebben

twinkietje zei:

Hehe
Ik vind het dit waard :)
Mijn prijs is ook verdubbeld :p
Maar idd, het kan ook teveel worden he :)
Dan is het plezier eraf en dat is ook ni leuk :)

Ja, maar jij hebt er geloof ik maar eentje, hihi dan valt het inderdaad nog mee. De juweeltjes zijn het zeker waard, ze zijn echt heel mooi afgewerkt, je zal er geen spijt van hebben :thumb:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#287 Geplaatst 09 mei 2011 - 16:36

Spanishke zei:

Weet ik ;) je bent nu eenmaal zo'n plaagbeest :thumb: en ik vind 24 euro ook nog een heel mooie opbrengst voor Minousch, anders zou ik mijn bod niet ingetrokken hebben

Ja, maar jij hebt er geloof ik maar eentje, hihi dan valt het inderdaad nog mee. De juweeltjes zijn het zeker waard, ze zijn echt heel mooi afgewerkt, je zal er geen spijt van hebben :thumb:

Ik heb ook gestopt en afgezien van bepaalde juweeltjes want ik wissel graag af en werd een beetje te veel

En jij niet mee doen volgende keer, dat geloof ik toch niet :p

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#288 Geplaatst 09 mei 2011 - 17:39

:slach: :slach: :dancer: :dancer: :eDance:

Vind het heel grappig alle berichtjes te volgen ;)

En geen paniek hoor...iedereen kan steeds volgende hulplijn inroepen : :vlag: :lachen:

Ik doe m'n best alles zo goed mogelijk op te volgen :trance: , morgen mag iedereen een pb'tje verwachten en ben er zeker van alles "in orde komt" :love3:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#289 Geplaatst 09 mei 2011 - 19:19

Voor Nadine... ;)

1) clips met bolletje (dicht en open)
2) schroefje (")
3) cilps met oogje (")

Uiteindelijk gekozen voor clips met oogje...ziet er een beetje meer omslachtig uit als een gewoon oorhaakje, maar eens je ze in je oor draagt, zie je enkel het "kleine bolletje" vooraan...het systeem van clip zelf zit achteraan je oor :goofy: ;)

Bijgevoegde thumbnails

• DSC08042.JPG

Geplaatste afbeelding

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#290 Geplaatst 09 mei 2011 - 20:30

Fantastisch Els! Ze zijn voor mij he! ;) Niemand mag nog bieden voor deze... die zijn "op bestelling" gemaakt ;-) ... en als ze goed zitten, dan kan ik bij een volgende "ronde" gerust weer meedoen... met mijn clipsen.... ziet er echt heel goed uit, maar zoals beloofd stuur ik je een reactie als ik ze in "real life" ontvangen heb... Alvast bedankt voor alle extra moeite!!! I appreciate it! :hug:

Bewerkt door Nadine, 09 mei 2011 - 20:32.

twinkietje
twinkietje
  • 260 berichten
  • 2 katten

#291 Geplaatst 09 mei 2011 - 21:19

Ja, maar jij hebt er geloof ik maar eentje, hihi dan valt het inderdaad nog mee. De juweeltjes zijn het zeker waard, ze zijn echt heel mooi afgewerkt, je zal er geen spijt van hebben :thumb: [/quote]

Nee heb er 2 van samen over de 20 euro+verzendkosten.
Geloof mij voor een student is dat veel geld :p

Maar ja aan wa doen we ze anders op he
Geplaatste afbeelding
Met dank aan elfonia!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#292 Geplaatst 09 mei 2011 - 22:02

[quote name='twinkietje']Ja, maar jij hebt er geloof ik maar eentje, hihi dan valt het inderdaad nog mee. De juweeltjes zijn het zeker waard, ze zijn echt heel mooi afgewerkt, je zal er geen spijt van hebben :thumb: [/quote]

Maar ja aan wa doen we ze anders op he[/QUOTE]

Ahja juist, al een geluk dat het er dan maar twee zijn ;)
En we doen ze anders aan de katjes op natuurlijk :LOL: :oops:

Bewerkt door Spanishke, 09 mei 2011 - 22:03.

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#293 Geplaatst 09 mei 2011 - 22:03

Nadine zei:

Fantastisch Els! Ze zijn voor mij he! ;) Niemand mag nog bieden voor deze... die zijn "op bestelling" gemaakt ;-) ... en als ze goed zitten, dan kan ik bij een volgende "ronde" gerust weer meedoen... met mijn clipsen.... ziet er echt heel goed uit, maar zoals beloofd stuur ik je een reactie als ik ze in "real life" ontvangen heb... Alvast bedankt voor alle extra moeite!!! I appreciate it! :hug:

Hoop zo dat ze "goed zullen zitten"... :catnoknow en zo te zien komen ze jouw richting uit ;) :heart: :duim:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#294 Geplaatst 09 mei 2011 - 22:09

Maar ja aan wa doen we ze anders op he[/quote]

Vind het super van jou, Twinkietje :heart: Kan me voorstellen dat dit niet evident is als student...en als je dan je centjes wil investeren in het welzijn van poezekes... :duim: :hug: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

twinkietje
twinkietje
  • 260 berichten
  • 2 katten

#295 Geplaatst 09 mei 2011 - 22:09

hehe ik doe da met plezier hoor :)
er is niemand die mij dwingd hiervoor he :)
En was zeker geen verwijt naar Spanishke hoor!
Ieder zijn eigen financiele zaken he.

Zolang de opbrengst naar een goed doel ga, maakt het mij niks uit :)
Geplaatste afbeelding
Met dank aan elfonia!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#296 Geplaatst 10 mei 2011 - 09:00

En bij deze worden de juweeltjes vandaag definitief toegewezen :goofy: :heart:
Alvast bedankt aan iedereen :loveshower:

Ik begin straks aan de pb'tjes met alle nodig details...zou wel kunnen dat niet iedereen vandaag een pb krijgt, het is een redelijk lijstje om af te werken :lachen: :duim: (maar ten laatste morgen ;) )

(Net een telefoontje gekregen : vermoedelijk zal ik morgen doopmeter worden :LOL: en daardoor ga ik vandaag toch nog eens langs bij mijn vriendin om haar nog een beetje bij te staan tijdens haar laatste uurtjes zwargerschap... :heart: , dus zal m'n dagje nog iets drukker worden als voorzien)
Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#297 Geplaatst 10 mei 2011 - 12:02

Mauro zei:

Ik begin straks aan de pb'tjes met alle nodig details...zou wel kunnen dat niet iedereen vandaag een pb krijgt, het is een redelijk lijstje om af te werken :lachen: :duim: (maar ten laatste morgen ;) )

(Net een telefoontje gekregen : vermoedelijk zal ik morgen doopmeter worden :LOL: en daardoor ga ik vandaag toch nog eens langs bij mijn vriendin om haar nog een beetje bij te staan tijdens haar laatste uurtjes zwargerschap... :heart: , dus zal m'n dagje nog iets drukker worden als voorzien)

Jij bent bedankt en geniet vooral van het meterschap!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#298 Geplaatst 10 mei 2011 - 12:06

Ik sluit me aan bij Eragon :)
Jij bent inderdaad bedankt voor je inzet en alle tijd dat je hierin wil steken, anders was er niets geweest voor Minousch

Veel plezier vandaag en geniet van het meterschap :geluk: :flower:
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#299 Geplaatst 10 mei 2011 - 12:12

Dank je Mauro, wens je alvast een gezond mete kindje toe en dat de bevalling voorspoedig mag gaan

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#300 Geplaatst 11 mei 2011 - 19:56

Nog steeds geen metekindje... ;) Heeft blijkbaar nog geen zin om het buikje te verlaten :) Vandaag terug enkele uurtjes doorgebracht bij m'n vriendin :heart:

Maar hierbij een beetje nieuws ivm de juweeltjes :goofy: :love3:

Deze pakketjes zijn net vertrokken :

Technozino
Nadine
Joloka
Twinkietje

Morgen vm ga ik naar de post om doosjes van mini-taxi post en dan volgen Eragon en Spanishke :heart:

Cisca : bijna klaar (vermoedelijk ook morgen op de post) :heart:

Alaantje : pakketje ligt klaar voor verzending...maar wacht nog even de "definitieve bevestiging af" ;)

Brenda : pakketje ligt ook klaar, maar blijkbaar had ik het pb'tje naar een andere Brenda gestuurd :catscratchhead :) Komt in orde ! Sorry....

En zal zeker straks of morgen vm de pb'tjes beantwoorden :love3:
Geplaatste afbeelding