Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#331 Geplaatst 14 mei 2011 - 17:55

Spanishke zei:

Dan zijn we met twee die vragen naar die kleurtjes, want ik had het ook al gevraagd :thumb:

Maar ikke met clipsen en jij met stekertjes he... :)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#332 Geplaatst 14 mei 2011 - 21:19

Spanishke zei:

Dan zijn we met twee die vragen naar die kleurtjes, want ik had het ook al gevraagd :thumb:

Hey Nadine en Spanishke : komt in orde hoor !! Heb intussen heel mooie bruine zoetwaterpareltjes gevonden...zal wel iets vinden om te combineren ;)
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#333 Geplaatst 14 mei 2011 - 21:26

technozino zei:

of iets met turkoois voor de zomer :heart: ben benieuwd naar de volgende reeks juweeltjes :dancer:

Blijkbaar dezelfde smaak ;) :goofy: , laatste bestelling was turkoois en amazoniet :love: ben zelf reeds benieuwd...en dan volop terug beginnen aan nieuwe ontwerpjes :catscratchhead :love3:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#334 Geplaatst 14 mei 2011 - 22:00

Mauro zei:

Hey Nadine en Spanishke : komt in orde hoor !! Heb intussen heel mooie bruine zoetwaterpareltjes gevonden...zal wel iets vinden om te combineren ;)

Dat klinkt heel goed :thumb: :love3:

Mauro zei:

Blijkbaar dezelfde smaak ;) :goofy: , laatste bestelling was turkoois en amazoniet :love: ben zelf reeds benieuwd...en dan volop terug beginnen aan nieuwe ontwerpjes :catscratchhead :love3:

Ooooh amazoniet :thumb: :oops:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#335 Geplaatst 16 mei 2011 - 15:44

Ik heb mijn juweeltjes ook ontvangen: mooooooooooooooooooooooooooooooooooooi! Nog veel mooier in het echt dan hier op de website!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#336 Geplaatst 16 mei 2011 - 17:44

En iedereen vraagt waar ik die mooie oorbelletjes vandaan heb :)

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#337 Geplaatst 16 mei 2011 - 17:52

alaantje zei:

Ik heb mijn juweeltjes ook ontvangen: mooooooooooooooooooooooooooooooooooooi! Nog veel mooier in het echt dan hier op de website!

Bedankt, Alaantje :heart: Heel fijn dit te lezen :loveshower:

Joloka zei:

En iedereen vraagt waar ik die mooie oorbelletjes vandaan heb :)

Bedankt voor het complimentje, Joloka...nu begin ik zelfs te blozen :oops: :lachen:
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#338 Geplaatst 16 mei 2011 - 18:02

Men armbandje is super mooi!
Weet alleen niet of ik het patroontje van het hangertje op mijn hand of pols moet laten uitkomen...
Ben igg heel blij ermee!!!!!!!!!!!!!!! :heart:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#339 Geplaatst 16 mei 2011 - 18:09

Cisca zei:

Men armbandje is super mooi!
Weet alleen niet of ik het patroontje van het hangertje op mijn hand of pols moet laten uitkomen...
Ben igg heel blij ermee!!!!!!!!!!!!!!! :heart:

Bedankt, Cisca :heart: :LOL:

Heb voor mezelf zo'n gelijkaardig armbandje (in het zwart ;) ) en ik laat "het hangertje" gewoon op mijn hand liggen. Maar dit mag je volledig zelf kiezen...geen "regeltjes" hiervoor ;) Gewoon wat goed aanvoelt :)
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#340 Geplaatst 16 mei 2011 - 18:11

Ja als je je hand naar beneden houd is het hangertje zo goed, heb je je arm omhoog dan weer niet
Vind deze style heel mooi, past ook beter aangezien ik zelf dus totaal niet sjiek ben ofzo.
Zou met enkel van die zilver kleurige dingetjes die er tussen zitten ook wel mooi vinden zonder andere parels ertussen is dat ook optie?

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#341 Geplaatst 16 mei 2011 - 18:36

Cisca zei:

Ja als je je hand naar beneden houd is het hangertje zo goed, heb je je arm omhoog dan weer niet
Vind deze style heel mooi, past ook beter aangezien ik zelf dus totaal niet sjiek ben ofzo.
Zou met enkel van die zilver kleurige dingetjes die er tussen zitten ook wel mooi vinden zonder andere parels ertussen is dat ook optie?

Deze armbandjes zijn inderdaad echt fantasiejuweeltjes, dus niet direct geschikt om mee te werken ofzo, dan zal het hangertje inderdaad misschien een beetje vervelend zijn, maar voor een avondje uit of een etentje... :goofy: .
Indien je liever een armbandje zou hebben om dagelijks door te dragen, is het beter om het hangertje ervan tussen te laten en enkel met kraaltjes te werken.
Het is zeker mogelijk een armbandje te maken met enkel de metal look kraaltjes ;)
Ik noteer hier "alle wensen" in mijn boekje en probeer er zoveel mogelijk rekening mee te houden voor "sessie 3" :LOL: :)

(En wat bedoel je met "niet sjiek" zijn :catnoknow ik ben dit ook niet hoor, maar voel me wel heel vrouwelijk met juweeltjes aan...en daar gaat het toch om ;) :goofy: )
Geplaatste afbeelding

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#342 Geplaatst 16 mei 2011 - 18:53

dit is gewoon een veiling!
super wat jullie doen hoor!! ;)

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#343 Geplaatst 16 mei 2011 - 18:56

Nee vind hem juist heel mooi zoals die nu is meis!
Met hangertje en al dat geeft net iets extra's he.

Ohh ga er al naar uitkijken de 3e sessie want vind deze ontwerpen super! En als het helemaal metaal look kan heel fijn.

Tja weet niet hoe ik het moet uitleggen je andere ontwerpjes zijn gewoon heel anders kwa stijl en dat past mij niet.  Niet dat ik ze niet mooi vind hoor, maar niet voor mijn type...... :oops:

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#344 Geplaatst 16 mei 2011 - 18:56

Aha, er komt een sessie 3! Super!!!Een armbanje met rood en één met groen (jadekleur) zie ik wel zitten. Ben meer een armbandje- dan een oorbelletjes-mens.

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#345 Geplaatst 16 mei 2011 - 19:29

Weet je wat ook mooi is? Armbandjes die een verbinding hebben met een vinger :)