Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#346 Geplaatst 16 mei 2011 - 19:32

Thundernimf zei:

Weet je wat ook mooi is? Armbandjes die een verbinding hebben met een vinger :)
Hm, dat is niet zo mijn ding!

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#347 Geplaatst 16 mei 2011 - 19:53

Dat lijkt me nu echt niet prettig zitten

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#348 Geplaatst 16 mei 2011 - 20:00

Geraak je snel genoeg gewend ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#349 Geplaatst 16 mei 2011 - 20:28

Joloka zei:

En iedereen vraagt waar ik die mooie oorbelletjes vandaan heb :)

En welke had je toen in? :love3:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#350 Geplaatst 17 mei 2011 - 02:46

Oooooh ik kan niet wachten op de volgende lading juweeltjes :cheer: :cheer: :cheer:
Hopelijk zit er weer iets bij de oorbelletjes  met van die mooie bloemetjes met zo een diamantje in... Of iets met vlinders of elfjes... Ooooh Elfjes :love:
Is zoiets haalbaar? Mr dan mss eerder aan een ketting... Ik ben enorm gek vn elfjes :oops: tinkerbell vooral :oops:
Sorry als ik zoooveeeel vraag :oops:

Bewerkt door Brenda..., 17 mei 2011 - 02:48.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#351 Geplaatst 17 mei 2011 - 06:39

Spanishke zei:

En welke had je toen in? :love3:

Ik heb ze alledrie al in gehad :) . Mijn dochter draagt die lange witte :love3: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#352 Geplaatst 17 mei 2011 - 09:52

Ik heb de mijnen ook gekregen intussen (woon in een boerengat waar de post niet zo snel is hé). Ze zijn prachtig Els, echt, die kleuren zijn heel mooi en dat setje is top! Thanks

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#353 Geplaatst 17 mei 2011 - 11:48

Ik heb de mijne ook ontvangen en ze zijn nog zoveel mooier dan in het echt terug :love3: :love3: :love3:
Die ketting is top, heel vrouwelijk :love: :love: :love:
Een armbandje verbonden met een vinger is ook niet zo mijn ding, vond dat vroeger al niet echt mooi :oops:

Bewerkt door Spanishke, 17 mei 2011 - 12:18.

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#354 Geplaatst 17 mei 2011 - 18:06

Brenda... zei:

Oooooh ik kan niet wachten op de volgende lading juweeltjes :cheer: :cheer: :cheer:
Hopelijk zit er weer iets bij de oorbelletjes met van die mooie bloemetjes met zo een diamantje in... Of iets met vlinders of elfjes... Ooooh Elfjes :love:
Is zoiets haalbaar? Mr dan mss eerder aan een ketting... Ik ben enorm gek vn elfjes :oops: tinkerbell vooral :oops:
Sorry als ik zoooveeeel vraag :oops:

Bloemetjes, diamantjes, sterretjes...geen enkel probleem ;) maar voor de elfjes en vlinders zal ik eventjes op zoek moeten gaan :catscratchhead :) .
Onder het motto : "wie zoekt die vindt..." :lachen:
Ik doe m'n best, Brenda ;)

Joloka zei:

Ik heb ze alledrie al in gehad :) . Mijn dochter draagt die lange witte :love3: .

Fijn dit te lezen, Joloka :heart:

Eragon zei:

Ik heb de mijnen ook gekregen intussen (woon in een boerengat waar de post niet zo snel is hé). Ze zijn prachtig Els, echt, die kleuren zijn heel mooi en dat setje is top! Thanks

Is inderdaad een tijdje onderweg geweest :) , maar gelukkig veilig toegekomen ;)
Heel fijn te horen dat je tevreden bent... :heart: :)

Spanishke zei:

Ik heb de mijne ook ontvangen en ze zijn nog zoveel mooier dan in het echt terug :love3: :love3: :love3:
Die ketting is top, heel vrouwelijk :love: :love: :love:
Een armbandje verbonden met een vinger is ook niet zo mijn ding, vond dat vroeger al niet echt mooi :oops:

En nogmaals heel fijn te lezen dat je tevreden bent :) ;)
Ja, vrouwelijk...dat is een beetje de bedoeling :LOL: dat we ons op en top vrouw voelen :eDance: en als een juweeltje daarbij kan helpen.... :thumb:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#355 Geplaatst 17 mei 2011 - 18:10

Thundernimf zei:

Weet je wat ook mooi is? Armbandjes die een verbinding hebben met een vinger :)

Heb dit vroeger zelf nog gedragen...in mijn "bescheiden gothic-periode"... :goofy: Vind dit eigenlijk ook wel mooi...misschien toch eens proberen ;) :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#356 Geplaatst 17 mei 2011 - 18:12

Mauro zei:

Heb dit vroeger zelf nog gedragen...in mijn "bescheiden gothic-periode"... :goofy: Vind dit eigenlijk ook wel mooi...misschien toch eens proberen ;) :catscratchhead

Dat is dan weer iets te vrouwelijk voor mijn dwergenvingers :LOL:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#357 Geplaatst 17 mei 2011 - 20:05

Mauro zei:

En nogmaals heel fijn te lezen dat je tevreden bent :) ;)
Ja, vrouwelijk...dat is een beetje de bedoeling :LOL: dat we ons op en top vrouw voelen :eDance: en als een juweeltje daarbij kan helpen.... :thumb:

Hihi ja dat is inderdaad wel de bedoeling, maar ik bedoelde meer dat het zo echt een sprookjesachtige ketting lijkt :love3: :love4: :oops:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#358 Geplaatst 17 mei 2011 - 23:23

Spanishke zei:

Hihi ja dat is inderdaad wel de bedoeling, maar ik bedoelde meer dat het zo echt een sprookjesachtige ketting lijkt :love3: :love4: :oops:

Dan hebben we alvast een "elfje of prinsesje Spanishke"... :goofy: :love:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#359 Geplaatst 17 mei 2011 - 23:32

Eragon zei:

Dat is dan weer iets te vrouwelijk voor mijn dwergenvingers :LOL:

Dwergenvingers :catscratchhead kleinere handjes kunnen heel schattig zijn hoor... ;)
Ik heb zelf vrij lange vingers en als ik mijn nagels even laat groeien krijg ik soms de opmerking dat ik "heksenhanden" heb :NoWhy: :slach:

En zo komen we helemaal in de sprookjeswereld terecht...elfjes, prinsesjes, dwergen, heksen... :lachen:

Het is al een beetje laat...en zoals ze zeggen : alle gekheid op een stokje ;) morgen gaan we terug over naar : hét bedragje voor Minousch :heart: :love3: En dat ziet er super uit.......... :love: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#360 Geplaatst 18 mei 2011 - 22:29

Het is zover.... :loveshower: :dans: "2de sessie juweeltjes" volledig achter de rug ;) alle pakketjes aangekomen :heart: , zooooo blij te horen dat iedereen tevreden is :love3: maar vooral : het bedragje voor Minousch is super :loveshower: :paw

Er zijn nog enkele last-minute wijzigingetjes doorgevoerd ;) en ook een beetje "afgerond naar boven" :goofy: :thumb:

Hierbij ben ik heel blij jullie te kunnen meedelen dat er morgen een bedragje van 141,50 euro zal worden overgemaakt op Minousch haar spaarboekje :trance: :heart: :love3: :goofy: ;)

En zoals bij alles met een positieve eindnoot ... :

Met dank aan :

Twinkietje, Technozino, Alaantje, Joloka, Cisca, Eragon, Nadine, Spanishke en Brenda :hug: :hug: :flower: :paw

Bewerkt door Mauro, 18 mei 2011 - 22:43.

Geplaatste afbeelding