Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#391 Geplaatst 05 juni 2011 - 14:14

:goofy: Me wants (grijpt heel het rekje :lachen: )
Kan nu ook niet meer wachten :NoWhy: :slach:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#392 Geplaatst 05 juni 2011 - 15:36

Ooooh wauw deze zien er ook al terug zo fantastisch uit, ik zie er ook heel wat die me zeker aantsaan en die strikjes is toch niet met die astrofylliet steen he? :LOL:
En die van het voorlaatste rekje helemaal links, is dat tijgeroog? :loveshower: :love3: Die zien er ook al zo prachtig uit en die daar naast ook :love4:

Bewerkt door Spanishke, 05 juni 2011 - 16:03.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#393 Geplaatst 05 juni 2011 - 16:01

Er zitten echt prachtige juweeltjes tussen :heart:
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#394 Geplaatst 05 juni 2011 - 17:11

Brenda... zei:

Oooooooh ik zie er al die ik wil hebben :cheer: :loveshower: :eDance: :loveshower: :cheer:
Ik kan nu niet meer wachten he!!! Ooooh jeetje je hebt me wat aangedaan nu :ha :ha :ha

:Ooops: ...sorry, Brenda... :loveshower: , maar het is niet lang meer ;) (nog 10 keer slapen... :lachen: )

Audrey zei:

:goofy: Me wants (grijpt heel het rekje :lachen: )
Kan nu ook niet meer wachten :NoWhy: :slach:

Ook nog 10 nachtjes... :heart: ;)

Spanishke zei:

Ooooh wauw deze zien er ook al terug zo fantastisch uit, ik zie er ook heel wat die me zeker aantsaan en die strikjes is toch niet met die astrofylliet steen he? :LOL:
En die van het voorlaatste rekje helemaal links, is dat tijgeroog? :loveshower: :love3: Die zien er ook al zo prachtig uit en die daar naast ook :love4:

Strikjes zijn in combinatie met Black White Jasper :goofy: :heart: Geen astrofylliet :) , maar ook wel mooi... :love:
En ja hoor...is inderdaad tijgeroog :love3: fijn dat je ze mooi vindt :loveshower:

Fietje26 zei:

Er zitten echt prachtige juweeltjes tussen :heart:

Bedankt, Fietje26 :heart:

Bewerkt door Mauro, 05 juni 2011 - 17:11.

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#395 Geplaatst 06 juni 2011 - 12:52

Nog negen keer slapen :eDance: :vlag: :eDance: :vlag: :eDance:
Whoooop Whoooooppp :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#396 Geplaatst 07 juni 2011 - 10:41

Eerst en vooral het goede nieuws :LOL: , heb nog even geïnformeerd bij Akira hoe het verder gaat met Minousch en ik was super blij dit berichtje te ontvangen :

“Met ons Minousch gaat alles super goed, haar haren beginnen mooi terug te groeien en van de wondjes is er niets meer te zien :heart: :love3: Naast rusty is dit nog een succesverhaaltje binnen onze opvang en dankzij jullie hulp hebben deze schatten het kunnen halen.”

Het mindere nieuws is dat er nog heel wat poezekes zijn die onze steun kunnen gebruiken... :(

Hierbij stel ik heel graag Snowie voor :

Snowie krijgt momenteel alle nodige en lieve zorgen bij Akira - vzw The Lucky Stars.

Snowie zijn verhaaltje (via Akira) :

Dit is Snowie, ok hij is niet echt wit voor het moment maar dit beestje zwierf al 2 jaar rond en is toch nog een super lieve schat gebleven. Hij zwierf rond een boerderij die momenteel te koop stond en kon daar niet blijven. Maar wat de lieve mensen toen te zien kregen was afschuwelijk, Snowie had een kale plek , die dik stond en helemaal korstig was. Snowie werd naar de dierenarts gebracht en werd goed verzorgd zoals het moest. Hij is intussen ook gecastreerd en de wonde is volledig gereinigd en dichtgenaaid. Verdict van de dierenarts was ofwel ergens vast blijven hangen of een klop gekregen van een voorwerp. Wat ons zeker niet zou verwonderen want Snowie duikt in elkaar als je hem begint te strelen. Nu kan deze schat rustig bekomen en genezen en dan op zoek gaan naar een gouden thuis waar hij wel welkom is.

(Er bestaat ook een topic over Snowie, waar ook een filmpje te zien is :heart: ).

Juweeltjes ten voordele van Snowie volgen op 15 juni… ;)

Bijgevoegde thumbnails

• snowie.jpg
  • Snowie1.jpg
  • snowie2.jpg

Bewerkt door Mauro, 07 juni 2011 - 10:43.

Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#397 Geplaatst 07 juni 2011 - 10:43

Hopelijk kan deze lieve schat met onze centjes en dit prachtinitiatief spoedig herstellen!

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#398 Geplaatst 07 juni 2011 - 10:45

ik ben geînteresseerd in een armbandje!!!! :)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#399 Geplaatst 07 juni 2011 - 21:20

Jessie_A&A zei:

ik ben geînteresseerd in een armbandje!!!! :)

Hey Jessie, ben volop bezig aan de armbandjes... ;) heb je een voorkeur van kleurtje... :catnoknow :heart: of "stijl".... :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#400 Geplaatst 08 juni 2011 - 15:32

Heb je een voorbeeld ofzo welke armbandjes je kunt maken?   Graag met een bedeltje :)

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#401 Geplaatst 08 juni 2011 - 15:33

oooooooooooooh ja met een poezenbedeltje zoals Cisca , zou ik héél fijn vinden!!! :heart:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#402 Geplaatst 08 juni 2011 - 18:07

Jessie_A&A zei:

oooooooooooooh ja met een poezenbedeltje zoals Cisca , zou ik héél fijn vinden!!! :heart:

Okidoki, Jessie ;)
morgen doe ik verder...en heb nog één poezenbedeltje :eDance:
Geplaatste afbeelding

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#403 Geplaatst 08 juni 2011 - 19:13

Ikke ook armandjes, bedeltjes niet nodig, ben nogal een gemakkelijke persoon... ;)

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#404 Geplaatst 08 juni 2011 - 21:30

amai ik heb net het volledige topic doorgelezen , super dat Minousch zo goed geholpen is :heart:

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#405 Geplaatst 11 juni 2011 - 20:06

Bij deze wil ik iedereen nog eens van harte bedanken en mauro ook voor de mooie juweeltjes en het prachtige initiatief. Dankzij jullie steun is minousch volledig de oude en volledig genezen verklaard. Hier is ze dan een foto van gans in het begin van haar behandeling en een foto hoe ze nu is

Bijgevoegde thumbnails

• Minousch-800.jpg
  • SDC12774-800.jpg