Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#511 Geplaatst 18 juni 2011 - 20:00

Spanishke zei:

Dat kan ook natuurlijk. Of ze wist misschien niet dat het inzet bedrag het bedrag aan materiaal was.
Is er een andere mogelijkheid met foto 3, want dat brons past er inderdaad wel goed bij, maar daar kunnen mijn oortjes niet tegen :oops:

Wist ik inderdaad niet :oops:

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#512 Geplaatst 18 juni 2011 - 21:03

Ik ben heeeeeeeel blij, jammer dat ik er nog niet mee kan pronken op vakantie :x

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#513 Geplaatst 18 juni 2011 - 23:32

Adsagsona zei:

Je dacht waarschijnlijk dat dit 1 of ander startbedrag was dan dat Mauro opgaf? Wat ook had gekund natuurlijk.
Geen probleem hoor, sorry dat ik je zo had overboden... :oops: Als je ze nog steeds wil?

Bewerkt door Spanishke, 18 juni 2011 - 23:33.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#514 Geplaatst 19 juni 2011 - 00:00

Spanishke zei:

Je dacht waarschijnlijk dat dit 1 of ander startbedrag was dan dat Mauro opgaf? Wat ook had gekund natuurlijk.
Geen probleem hoor, sorry dat ik je zo had overboden... :oops: Als je ze nog steeds wil?

;) :heart: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#515 Geplaatst 19 juni 2011 - 00:04

Spanishke zei:

Dat kan ook natuurlijk. Of ze wist misschien niet dat het inzet bedrag het bedrag aan materiaal was.
Is er een andere mogelijkheid met foto 3, want dat brons past er inderdaad wel goed bij, maar daar kunnen mijn oortjes niet tegen :oops:

Foto 3 :

Deze oorhangertjes heb ik gemaakt aangezien er iemand uitdrukkelijk vroeg naar "gele oorhangertjes"...en dit vond ik de meest geslaagde combinatie = geel en brons.
Misschien dat er ook iets mogelijk is met zilver, maar dan zal het iets totaal anders worden...het kralenkapje is ook in brons...en dan in combinatie met zilver... :catscratchhead

Zal dit alvast noteren in m'n "boekje" voor een volgende sessie :goofy: ;) :
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#516 Geplaatst 19 juni 2011 - 00:07

Jessie_A&A zei:

Ik ben heeeeeeeel blij, jammer dat ik er nog niet mee kan pronken op vakantie :x

Dan is dit alvast een goede reden om nog eens op vakantie te gaan... :goofy: ;) :) :thumb:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#517 Geplaatst 19 juni 2011 - 00:08

Mauro zei:

Foto 3 :

Deze oorhangertjes heb ik gemaakt aangezien er iemand uitdrukkelijk vroeg naar "gele oorhangertjes"...en dit vond ik de meest geslaagde combinatie = geel en brons.
Misschien dat er ook iets mogelijk is met zilver, maar dan zal het iets totaal anders worden...het kralenkapje is ook in brons...en dan in combinatie met zilver... :catscratchhead

Zal dit alvast noteren in m'n "boekje" voor een volgende sessie :goofy: ;) :

Het is inderdaad wel mooi met dat bronzen kralenkapje (mooi kapje ook trouwens), alleen zo jammer dat ik het niet kan verdragen :(
Spijtig dan ook dat de persoon die ernaar vroeg er niet op biedt
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#518 Geplaatst 19 juni 2011 - 00:10

Adsagsona zei:

Geen enkel probleem ;) :heart: het topic is reeds vrij lang...en misschien niet altijd evident om alles te lezen... :oops:

De inzet bedragjes zijn inderdaad de kosten voor het materiaal... en ieder euroke die daarboven wordt geboden gaat rechtstreeks naar Snowie :heart:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#519 Geplaatst 19 juni 2011 - 00:16

Spanishke zei:

Het is inderdaad wel mooi met dat bronzen kralenkapje (mooi kapje ook trouwens), alleen zo jammer dat ik het niet kan verdragen :(
Spijtig dan ook dat de persoon die ernaar vroeg er niet op biedt

Dit is net een beetje het "moeilijke"...ik probeer dan wel "het kleur" te volgen, maar misschien is dat dan absoluut de "stijl" niet van bepaalde persoontjes...ik kan me best voorstellen als ik zou vragen naar zwarte oorhangertjes en het zijn dan hele korte met een klein pareltje (ofzoiets)...dan zijn ze wel zwart, maar ik zou er dan ook niet op bieden omdat ze te kort zijn :goofy:
Is absoluut niet erg... :love3:

(Kan je de antraciet haakjes verdragen ? :catnoknow Was ik nog vergeten vragen... ;) )

Bewerkt door Mauro, 19 juni 2011 - 00:16.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#520 Geplaatst 19 juni 2011 - 00:19

Mauro zei:

Dit is net een beetje het "moeilijke"...ik probeer dan wel "het kleur" te volgen, maar misschien is dat dan absoluut de "stijl" niet van bepaalde persoontjes...ik kan me best voorstellen als ik zou vragen naar zwarte oorhangertjes en het zijn dan hele korte met een klein pareltje (ofzoiets)...dan zijn ze wel zwart, maar ik zou er dan ook niet op bieden omdat ze te kort zijn :goofy:
Is absoluut niet erg... :love3:

(Kan je de antraciet haakjes verdragen ? :catnoknow Was ik nog vergeten vragen... ;) )

Ja dat is ook waar natuurlijk, misschien volgende keer wat specifieker zijn...? Lengte, combinatie parels of ornamentjes..?
Ik had mij bv de tijgeroogoorbellen helemaal anders voorgesteld, maar ben er absoluut niet kwaad om! Ik wist niet eens dat ze op die manier te verkrijgen waren (zo precies wat afgehoekt), but I love it :love3: Is weer iets helemaal anders :thumb:

Ja die antraciethaakjes lukken wel (vreemd genoeg), heb onlangs nog die met astrofylliet gedragen :love3:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#521 Geplaatst 19 juni 2011 - 00:24

Spanishke zei:

Ja dat is ook waar natuurlijk, misschien volgende keer wat specifieker zijn...? Lengte, combinatie parels of ornamentjes..?
Ik had mij bv de tijgeroogoorbellen helemaal anders voorgesteld, maar ben er absoluut niet kwaad om! Ik wist niet eens dat ze op die manier te verkrijgen waren (zo precies wat afgehoekt), but I love it :love3: Is weer iets helemaal anders :thumb:

Ja die antraciethaakjes lukken wel (vreemd genoeg), heb onlangs nog die met astrofylliet gedragen :love3:

Super dat de antraciethaakjes lukken :goofy: . De haakjes in brons komen van dezelfde "leverancier" ;) en dit zou normaal dezelfde "kwaliteit" moeten zijn.... :)
De tijgeroog kralen zijn "facet" kralen...vind dit nog steeds "iets meer hebben" als de gewone ronde kraal :) , maar dit is dan mijn voorkeur :heart: en smaken verschillen enorm :trance: :lachen:

En nu moet ik écht wel eens :z :z :love3:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#522 Geplaatst 19 juni 2011 - 00:34

Super :thumb: :thumb:
Ok dan bied ik bij deze voor foto 3: 3,50 euro

Nu nog iemand voor het setje van foto 26 :) , de oorbellen vind ik wel nog mooi, het armbandje is minder mijn stijl :oops: . Kan het zijn dat je op het laatste moment de steentjes (witte) bij de oorbellen veranderd hebt naar effen wit ipv doorschijnende of bedriegt die foto?

En antwoord gerust morgen of een andere keer maar, wil je niet wakker houden :oops:
slaapwellekes

Bewerkt door Spanishke, 19 juni 2011 - 00:37.

Geplaatste afbeelding

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#523 Geplaatst 19 juni 2011 - 00:36

Graag had ik een bod gedaan op foto 3 van 5€
vind ze zo mooi :heart:

Bewerkt door Saskia, 19 juni 2011 - 00:37.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#524 Geplaatst 19 juni 2011 - 00:39

Saskia zei:

Graag had ik een bod gedaan op foto 3 van 5€
vind ze zo mooi :heart:

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#525 Geplaatst 19 juni 2011 - 03:02

Ik vond foto 6 heel mooi, maar heb gelezen dat Audrey ze graag wil dus laat ik ze aan haar over. Moest je nog eens oorbelletjes met solsleutel maken... Kan ik ze bestellen? :goofy: