Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#556 Geplaatst 23 juni 2011 - 15:50

Oooh tof dat sommigen ze al gekregen hebben. Ik zit hier nog te werken tot 17u :louche:
Ik hoop dat als ik thuiskom ze er ook al zijn!! :LOL:
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#557 Geplaatst 23 juni 2011 - 19:12

Ze zijn er! En ze zijn prachtig! :heart:
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#558 Geplaatst 23 juni 2011 - 20:02

Ikke spurt naar beneden om te zien dat ventlief ze op tafel gelegd had, noppes.Zal moeten wachten tot morgen, pfff, die postmannen van Lubbeek toch :LOL:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#559 Geplaatst 23 juni 2011 - 20:16

Hier zijn ze ook aangekomen! Ze zien er zo mooi uit :) Die ga ik morgen zeker op het werk dragen, al weet ik nog niet welke van de drie hehe. De centjes zijn ook overgeschreven.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#560 Geplaatst 23 juni 2011 - 23:29

Joloka zei:

Je bent een schatje :flower: :flower: :flower: . Ik heb ze daarnet gekregen en ze zijn weer eens... nog mooier dan op de foto's :dancer: :dancer: :dancer: . Och, ik vind ze echt prachtig :love3: . Nu gaan ze me hier elke dag zien paraderen met mijn oorbellen (als ik ze tenminste uit Julius zijn poten kan redden want die vond het zakje waarin ze inzitten zo mooi en liep er heel het huis ermee rond (met de oorbellen er natuurlijk nog in) :lachen: :lachen: :lachen: ).

:oops: :oops: :oops: ...misschien Julius eens "gaatjes laten schieten"... :ha denk dat hij ook andere "soortgenootjes" wil helpen... ;) :love:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#561 Geplaatst 23 juni 2011 - 23:34

Audrey zei:

Heb ze vandaag gekregen en ze zijn zo mooi :goofy:
Heb die met de katjes al heel de tijd aan :love3:

Katjes... :love: :love:

Zo fijn te lezen dat je de oorhangertjes reeds draagt...dus zijn ze "goedgekeurd"... :heart: ;)
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#562 Geplaatst 23 juni 2011 - 23:38

Fietje26 zei:

Ze zijn er! En ze zijn prachtig! :heart:

Heel fijn dit te lezen... :heart: :goofy: ;)

technozino zei:

Ikke spurt naar beneden om te zien dat ventlief ze op tafel gelegd had, noppes.Zal moeten wachten tot morgen, pfff, die postmannen van Lubbeek toch :LOL:

:louche: raar...alle pakketjes zijn "samen vertrokken" ;) . Hopelijk morgen... :love3:

Adsagsona zei:

Hier zijn ze ook aangekomen! Ze zien er zo mooi uit :) Die ga ik morgen zeker op het werk dragen, al weet ik nog niet welke van de drie hehe. De centjes zijn ook overgeschreven.

:oops: :LOL: Bedankt, Adsagsona... :love3:
Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#563 Geplaatst 24 juni 2011 - 00:15

eindelijk Mauro

heb ik de site gevonden :LOL:

mooie oorhangertjes

er zijn er tussen die ik héél graag zie
en zou willen kopen

vraag is
heb je ze nog?
zijn er ondertussen al nieuwe?

ik las het topic
maar er stond zoveel dat ik niet meer weet hoe of wat

misschien een overzichtje?
van wat er nog te koop is?

ik vind ze echt super mooi en zou ze zeker dragen
ze zijn echt mijn " ding"
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#564 Geplaatst 24 juni 2011 - 10:07

Mauro zei:

Katjes... :love: :love:

Zo fijn te lezen dat je de oorhangertjes reeds draagt...dus zijn ze "goedgekeurd"... :heart: ;)

Zelfs mijn vriend is er zot van :love3:
Mocht ze zelfs niet meer afdoen! normaal heeft hij niet graag dat ik oorbellen draag :lachen:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#565 Geplaatst 24 juni 2011 - 10:27

carooootje zei:

eindelijk Mauro

heb ik de site gevonden :LOL:

mooie oorhangertjes

er zijn er tussen die ik héél graag zie
en zou willen kopen

vraag is
heb je ze nog?
zijn er ondertussen al nieuwe?

ik las het topic
maar er stond zoveel dat ik niet meer weet hoe of wat

misschien een overzichtje?
van wat er nog te koop is?

ik vind ze echt super mooi en zou ze zeker dragen
ze zijn echt mijn " ding"

Eventjes antwoorden in Mauro haar plaats als ze het niet erg vindt :oops: (waarschijnlijk is ze druk bezig)
Sessie 3 is ondertussen afgelopen, maar foto 26 is nog beschikbaar, het turkoois setje met armbandje en oorbellen. Ik had het genomen aan 15 euro onder voorbehoud, maar heb me toch bedacht omdat zo'n kleur vooral goed past bij een mooi gebruinde huid en ik bruin jammer genoeg niet zo goed :( Nochtans is het setje wel heel mooi, heb lang getwijfeld ;)
Voor nieuwe juweeltjes kun je wachten op sessie 4 en dan kun je ook meteen een poezeke helpen :loveshower: :thumb:

Bewerkt door Spanishke, 24 juni 2011 - 10:28.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#566 Geplaatst 24 juni 2011 - 15:10

JAAAA, pakje is vandaag toegekomen en heb natuurlijk de turkooise al in mijn oren, mercikes Els :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#567 Geplaatst 24 juni 2011 - 16:26

Spanishke zei:

Eventjes antwoorden in Mauro haar plaats als ze het niet erg vindt :oops: (waarschijnlijk is ze druk bezig)
Sessie 3 is ondertussen afgelopen, maar foto 26 is nog beschikbaar, het turkoois setje met armbandje en oorbellen. Ik had het genomen aan 15 euro onder voorbehoud, maar heb me toch bedacht omdat zo'n kleur vooral goed past bij een mooi gebruinde huid en ik bruin jammer genoeg niet zo goed :( Nochtans is het setje wel heel mooi, heb lang getwijfeld ;)
Voor nieuwe juweeltjes kun je wachten op sessie 4 en dan kun je ook meteen een poezeke helpen :loveshower: :thumb:

Aan Carooootje : heel fijn dat je het topic hebt gevonden :heart: ik stuur je spoedig een pb'tje ;)

En Spanishke, bedankt om te antwoorden :love3: , inderdaad terug een beetje druk :LOL: mijn dagen zijn écht veel te kort...  :help:

Maar ik doe m'n best nog een "sessie 4" rond te krijgen vóór ons trouwdagje...maar kan nog niets beloven... :catscratchhead :goofy:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#568 Geplaatst 24 juni 2011 - 16:28

technozino zei:

JAAAA, pakje is vandaag toegekomen en heb natuurlijk de turkooise al in mijn oren, mercikes Els :loveshower: :loveshower:

Fijn te lezen dat je pakje is gearriveerd in Lubbeek én dat je ze al in je oortjes hebt... :LOL: ;)

Bewerkt door Mauro, 24 juni 2011 - 16:29.

Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#569 Geplaatst 24 juni 2011 - 19:11

Ik heb mijn oorbelletjes ook de hele dag ingehad. Ze zijn echt supermooi! :love3:
De tandarts vroeg me tijdens mijn afspraak ook waar ik ze gekocht had, ze zijn naar 't schijnt helemaal de smaak van zijn dochter :ha
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#570 Geplaatst 24 juni 2011 - 23:20

Fietje26 zei:

Ik heb mijn oorbelletjes ook de hele dag ingehad. Ze zijn echt supermooi! :love3:
De tandarts vroeg me tijdens mijn afspraak ook waar ik ze gekocht had, ze zijn naar 't schijnt helemaal de smaak van zijn dochter :ha

Fijn te lezen dat je tevreden bent met de oorhangertjes, Fietje26 :heart: ;)

En als de dochter van je tandarts ook een poezeke wil steunen... :goofy:

Hopelijk niet teveel pijn gehad vandaag...ik "haat" de tandartsen :misselijk: mijn volgende afspraak : 8 juli :help:
Geplaatste afbeelding