Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
moeshie
moeshie
  • 239 berichten

#751 Geplaatst 20 juli 2011 - 12:12

Oh iki ben verliefd op foto 20 :( maar ik zie dat er al veel geboden is, nog net iets over gaan?! 13€ :( Meer kan ik jammergenoeg niet missen nu :) Maar :trance: :trance: :trance: :trance: Wat een mooie spullen ! Helemaal niet goed voor iemand zoals ik ; geen allergie (ale een beetje toch maar daar trekken we ons niks van aan) en koopziek ... WAAAA !!!!
Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding
Lieve poezenknuffels ; Toulousie & mam

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#752 Geplaatst 20 juli 2011 - 12:25

biekevs zei:

Technozino: we gaan nt gaan vechten he ;) :LOL: jij mag het hebben. mooi he ! :heart:

Mauro: kan je die foto 23 ook in andere kleurtjes, voor de volgende sessie ofzo?? :love3:

Geen enkel probleem om een gelijkaardig armbandje te maken in een ander kleurtje... ;) En aan welk kleurtje had je gedacht :catnoknow :oops:

(Zal het alvast noteren in "mijn boekje" voor sessie 5 ;) )
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#753 Geplaatst 20 juli 2011 - 12:26

Eragon zei:

Foto 1: 5 EUR - is zilverkleurig hé?

Ja hoor, Eragon ;)

(Maar als je liever écht zilveren haakjes hebt...stuur me dan gerust een pb'tje  :heart: )
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#754 Geplaatst 20 juli 2011 - 12:27

moeshie zei:

Oh iki ben verliefd op foto 20 :( maar ik zie dat er al veel geboden is, nog net iets over gaan?! 13€ :( Meer kan ik jammergenoeg niet missen nu :) Maar :trance: :trance: :trance: :trance: Wat een mooie spullen ! Helemaal niet goed voor iemand zoals ik ; geen allergie (ale een beetje toch maar daar trekken we ons niks van aan) en koopziek ... WAAAA !!!!

:thumb: :thumb: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#755 Geplaatst 20 juli 2011 - 15:47

oh, dieprood of van dat mooi donkerblauw... en moest je een bijpassende ketting of hangertje kunnen maken :love3: :love3:

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#756 Geplaatst 20 juli 2011 - 15:49

Mauro zei:

Foto 20 :

Oorhangertjes met mooie rode glaskralen - bloemenkapje - swarovski toupies (4 mm) - rode glaskraaltjes.

Lengte : 5 cm

Inzet bedrag : € 4,50 :paw :paw

Deze kleur!!!!!

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#757 Geplaatst 20 juli 2011 - 16:13

Mauro zei:

Ja hoor, Eragon ;)

(Maar als je liever écht zilveren haakjes hebt...stuur me dan gerust een pb'tje :heart: )

Lukt wel, blijk ze te verdragen, ik mag ze alleen niet te lang aandoen (maar ligt niet aan jouw juwelen hoor, maar aan mijn oren :LOL: (of erger aan mijn verstand :( want zelf van zilveren krijg ik ontsteking als ik ze te lang aanhoudt)

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#758 Geplaatst 20 juli 2011 - 21:52

super dat de biedingen zo vlotjes gaan  :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#759 Geplaatst 20 juli 2011 - 22:57

Eragon zei:

Lukt wel, blijk ze te verdragen, ik mag ze alleen niet te lang aandoen (maar ligt niet aan jouw juwelen hoor, maar aan mijn oren :LOL: (of erger aan mijn verstand :( want zelf van zilveren krijg ik ontsteking als ik ze te lang aanhoudt)

Ik heb juist hetzelfde probleem. Die antraciethaakjes lijk ik wel voor een tijdje te kunnen verdragen, maar brons of nikkel.... Misschien zijn we gewoon allergisch aan nikkel? In sterling silver 925 zou ook nog een heel klein percentage nikkel zitten? Bij mij is het heel vreemd eigenlijk. Ik ben jaren lang allergisch geweest aan alles van oorhaakjes en sinds ik een paar gedragen heb dat ik heb laten overkomen van Engeland voor mijn zus haar trouw, kan ik er terug veel beter tegen :o

De moeder van Simon beweert zelfs dat ze niet tegen witgoud kan, want daar zou volgens haar ook nog nikkel in zitten?

Bewerkt door Spanishke, 20 juli 2011 - 22:58.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#760 Geplaatst 20 juli 2011 - 22:57

biekevs zei:

Technozino: we gaan nt gaan vechten he ;) :LOL: jij mag het hebben. mooi he ! :heart:

Mauro: kan je die foto 23 ook in andere kleurtjes, voor de volgende sessie ofzo?? :love3:
Das lief van jouw, mercikes, zou anders een dure armband geworden zijn voor mij daar ik mijn oog had op laten vallen ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#761 Geplaatst 21 juli 2011 - 16:41

Spanishke zei:

Ik heb juist hetzelfde probleem. Die antraciethaakjes lijk ik wel voor een tijdje te kunnen verdragen, maar brons of nikkel.... Misschien zijn we gewoon allergisch aan nikkel? In sterling silver 925 zou ook nog een heel klein percentage nikkel zitten? Bij mij is het heel vreemd eigenlijk. Ik ben jaren lang allergisch geweest aan alles van oorhaakjes en sinds ik een paar gedragen heb dat ik heb laten overkomen van Engeland voor mijn zus haar trouw, kan ik er terug veel beter tegen :o

De moeder van Simon beweert zelfs dat ze niet tegen witgoud kan, want daar zou volgens haar ook nog nikkel in zitten?

Juist, goud is hetzelfde probleem. Al die mensen die hun oorbellen 's nachts aanhouden, ben daar stikjaloers op.

Nu dacht ik eigenlijk dat de meeste juwelen die in België worden verkocht nikkelvrij zijn, maar kan me vergissen hoor

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#762 Geplaatst 22 juli 2011 - 09:10

Mauro zei:

Geen enkel probleem om een gelijkaardig armbandje te maken in een ander kleurtje... ;) En aan welk kleurtje had je gedacht :catnoknow :oops:

(Zal het alvast noteren in "mijn boekje" voor sessie 5 ;) )

Maak er dan maar 2 soorten van :x . Ik hou wel van dat wit en wat azuurblauw. :d
Vind het een supermooie armband!!!

Technozino is de winnaar :cry:

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 22 juli 2011 - 09:10.

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#763 Geplaatst 22 juli 2011 - 09:52

Ik ga toch nog overbieden voor foto 20, die gaan gewoon prachtig passen bij mijn haarkleur. 14 euro dan!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#764 Geplaatst 22 juli 2011 - 12:27

Sinds gisteren een beetje last van m'n maag en misselijkheid... :( vandaar ben ik momenteel iets minder "aanwezig" hier op KS...

Ga nu nog een beetje rusten en hopelijk straks iets beter om alles een beetje bij te werken en de pb'tjes te beantwoorden. ;)

Ik ga zeker straks nog een nieuw overzichtje posten :heart: :love3: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#765 Geplaatst 22 juli 2011 - 13:13

Veel beterschap Mauro!

Ik heb ondertussen al opnieuw een overzichtje gemaakt (hopelijk vind je dit niet erg). Je mag het zeker en vast nakijken, maar ik denk wel dat alles klopt :)

Foto 1 : 5,00 euro (Eragon)

Foto 2 : 4,50 euro (Spanishke)

Foto 3 : 10,00 euro (Carooootje)

Foto 4 : nog geen bieding

Foto 5 : 5,00 (Eragon)

Foto 6 : 5,00 euro (Liz)

Foto 7 : 5,00 euro (Fietje26)

Foto 8 : 12,00 euro (Sakuradrops)

Foto 9 : 12,00 euro (Sansloveless)

Foto 10 : 11,00 euro (Sansloveless)

Foto 11 : 4,00 euro (Sakuradrops)

Foto 12 : 10,00 euro (Jessie A&A)