Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#796 Geplaatst 26 juli 2011 - 21:30

Kan alleen maar hopen dat iedereen tevreden is met "het pakketje" en dat alles "veilig" aankomt... ;) :pray:

Vandaag verstuurd :

Carooootje
Lievek85

Liggen klaar om straks nog "te posten" :

Spanishke
Audrey

De andere pakjes vertrekken morgen (rond de middag) :) :oops:

Ga nu nog even alles nakijken en straks laat ik weten wat het bedragje is voor de kittentjes :goofy: :loveshower: :love:
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#797 Geplaatst 27 juli 2011 - 12:39

Mijn pakje is aangekomen :cheer: En ze zijn moooooooi! Ik ga er meteen al dragen, moet ze toch een beetje 'inlopen', :ha :ha :x
banner

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#798 Geplaatst 27 juli 2011 - 19:08

Hier zijn de oorbelletjes vandaag ook aangekomen. Leuke verrassing bij het terugkomen van het werk. Ze zijn weer prachtig :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Guest_sansloveless_*
Guest_sansloveless_*

#799 Geplaatst 27 juli 2011 - 20:51

de juweeltjes, ze zijn schitterend en op het werk was iedereen enthousiast
(sorry voor de donkere foto)Geplaatste afbeelding

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#800 Geplaatst 27 juli 2011 - 21:08

Die van mij zijn ook aangekomen :dancer: En ook nog in zo'n mooi zakje!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#801 Geplaatst 27 juli 2011 - 21:44

Liz zei:

Mijn pakje is aangekomen :cheer: En ze zijn moooooooi! Ik ga er meteen al dragen, moet ze toch een beetje 'inlopen', :ha :ha :x

Fijn dat ze zijn aangekomen, Liz...en dat je tevreden bent :heart: veel plezier met het "inlopen" :ha

Fietje26 zei:

Hier zijn de oorbelletjes vandaag ook aangekomen. Leuke verrassing bij het terugkomen van het werk. Ze zijn weer prachtig :loveshower:

Bedankt, Fietje26 :heart: :loveshower:

Ann&Dirk zei:

Die van mij zijn ook aangekomen :dancer: En ook nog in zo'n mooi zakje!

Blij dat reeds 4 pakjes "veilig" zijn aangekomen en ook dat iedereen tevreden is :goofy: :heart: :love3: :loveshower:

(Nog 12 pakjes te gaan... :oops: )

sansloveless zei:

de juweeltjes, ze zijn schitterend en op het werk was iedereen enthousiast
(sorry voor de donkere foto)Geplaatste afbeelding

Heel fijn te horen...misschien willen je collega's ook poezekes steunen... ;) :heart: (Fijne foto...zo zie ik de oorhangertjes eens terug... :lachen: )

Bewerkt door Mauro, 27 juli 2011 - 21:45.

Geplaatste afbeelding

moeshie
moeshie
  • 239 berichten

#802 Geplaatst 27 juli 2011 - 22:06

:goofy: :goofy: :goofy: :goofy: DELIVERD !!!!! OOhhhh wat mooi !! Ze passen zooo mooi bij mijn donkerbruine haar.. Kheb van de mams (terug van andorra spanje) een armbandje met bedeltjes gekregen, een rood hartje !! Past er PERFECT bij !! ... Mijn ventje had het uit de bus gehaald en belde me ... '' Er zit hier niks in '' :trance: Ik in alle staten !!! Natuurlijk was het maar om te lachen maar ik kon eerder wenen dan lachen !! Maaarrrr ; bedankt mauro !! Ze zijn suuupeer mooi !!!!! :goofy:
Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding
Lieve poezenknuffels ; Toulousie & mam

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#803 Geplaatst 27 juli 2011 - 22:51

ja be da be doe :LOL: :LOL:

hier ook mijn pakje ontvangen

en wauw Mauro
ze zijn héél erg mooi

morgen zal ik er alvast een paar dragen

benieuwd wat collega's zullen zeggen ;)

ma allez
ben zo blij als een tiener
een overjaarse tiener dan :LOL: :LOL:

ik draag geen juwelen
maar steeds oorbellen
en
ook steeds een enkel juweetlje

Mauro
alvast nog eens heel erg bedankt hoor

een dikke knuffel van Tini en ikke
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#804 Geplaatst 28 juli 2011 - 13:56

Hier is het ook aangekomen en ze zijn zoals altijd weer echt heel erg mooi :thumb: :love3:

De witte zijn nog mooier dan dat ik verwacht had en die gelekes zijn ook echt super, eindelijk heb ik eens gele :love3:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#805 Geplaatst 28 juli 2011 - 16:29

Ik heb mijn pakje vandaag ook gekregen, en ik heb een goede keuze gemaakt, de oorbellen passen perfect bij de armband. Ben superblij. En dat ik daardoor mijn steentje kan bijdragen aan die lieve kittens, mercikes Els. Nog ne foto van mijn mooi armbandje aan mijn kiekenpolsje :LOL:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_6688.JPG
  • IMG_6689.JPG

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#806 Geplaatst 28 juli 2011 - 17:07

moeshie zei:

:goofy: :goofy: :goofy: :goofy: DELIVERD !!!!! OOhhhh wat mooi !! Ze passen zooo mooi bij mijn donkerbruine haar.. Kheb van de mams (terug van andorra spanje) een armbandje met bedeltjes gekregen, een rood hartje !! Past er PERFECT bij !! ... Mijn ventje had het uit de bus gehaald en belde me ... '' Er zit hier niks in '' :trance: Ik in alle staten !!! Natuurlijk was het maar om te lachen maar ik kon eerder wenen dan lachen !! Maaarrrr ; bedankt mauro !! Ze zijn suuupeer mooi !!!!! :goofy:

Zo blij dat je tevreden bent, Moeshie ;) :LOL: En het zijn blijkbaar niet alleen de poezekes die sloebers kunnen zijn...zoals ik lees heb jij ook zo'n ventje rondlopen... :lachen: :thumb:

carooootje zei:

ja be da be doe :LOL: :LOL:

hier ook mijn pakje ontvangen

en wauw Mauro
ze zijn héél erg mooi

morgen zal ik er alvast een paar dragen

benieuwd wat collega's zullen zeggen ;)

ma allez
ben zo blij als een tiener
een overjaarse tiener dan :LOL: :LOL:

ik draag geen juwelen
maar steeds oorbellen
en
ook steeds een enkel juweetlje

Mauro
alvast nog eens heel erg bedankt hoor

een dikke knuffel van Tini en ikke

Bedankt, Carooootje... :heart: ;)
Ik draag ook meestal enkel oorhangertjes :goofy: , maak ook vrij veel kettingen maar zelf draag ik ze heel zelden :trance: vind een ketting meestal mooier bij iemand anders :catscratchhead ;)
"overjaarse tiener"...heel fijne uitspraak en super om je zo te voelen...zo voel ik me ook meestal... :oops:
Geef een dikke knuffel terug aan Tini :love3:

Spanishke zei:

Hier is het ook aangekomen en ze zijn zoals altijd weer echt heel erg mooi :thumb: :love3:

De witte zijn nog mooier dan dat ik verwacht had en die gelekes zijn ook echt super, eindelijk heb ik eens gele :love3:

Bedankt, Spanishke :heart: :love3: Vond hetzelf ook een heel mooie glasparel "de witte".... :oops: , met heel mooie "schakeringen"...en hopelijk heb je iets van kledij om de gelekes te combineren... ;)

technozino zei:

Ik heb mijn pakje vandaag ook gekregen, en ik heb een goede keuze gemaakt, de oorbellen passen perfect bij de armband. Ben superblij. En dat ik daardoor mijn steentje kan bijdragen aan die lieve kittens, mercikes Els. Nog ne foto van mijn mooi armbandje aan mijn kiekenpolsje :LOL:

Staat je heel mooi, Technozino :heart: (ik heb ook zo'n "kiekenpolsje"... :lachen: ).
Heel fijne fotokes :heart:
En de kittentjes gaan iedereen héél dankbaar zijn :heart: :love: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#807 Geplaatst 28 juli 2011 - 17:19

Veilig aangekomen :heart:
Miura wou met het zakje spelen, maar de oorbellen zaten er nog in :trance: Snel eruit gehaald :d

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#808 Geplaatst 28 juli 2011 - 23:01

Audrey zei:

Veilig aangekomen :heart:
Miura wou met het zakje spelen, maar de oorbellen zaten er nog in :trance: Snel eruit gehaald :d

Misschien zou Miura ook wel mooi staan met de oorhangertjes... :goofy: ;)
Heel blij te lezen dat tot nu toe alle pakjes veilig zijn aangekomen :heart:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#809 Geplaatst 29 juli 2011 - 20:05

Alle pakjes zijn verzonden :LOL: ...en dan laat ik ook heel graag weten dat "sessie 4" een groot succes is geweest...en dat we door dit projectje samen gezorgd hebben dat het spaarboekje van de kittentjes zal groeien met maar liefst 131,00 euro :goofy:

:loveshower: :loveshower: :love: :love: :love4: :love4: :dance: :dans: :dans: :miauw:

Hierbij wil ik alle biedertjes echt bedanken :thumb: :b :flower: :

Eragon, Spanishke, Carooootje, Liz, Fietje26, Sakuradrops, Sansloveless, Jessie A&A, Technozino, Lieveke85, Audrey, Ann&Dirk, Cisca, Froetske, Moeshie en Alaantje :oops:
Geplaatste afbeelding

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#810 Geplaatst 29 juli 2011 - 20:07

Mauro zei:

Alle pakjes zijn verzonden :LOL: ...en dan laat ik ook heel graag weten dat "sessie 4" een groot succes is geweest...en dat we door dit projectje samen gezorgd hebben dat het spaarboekje van de kittentjes zal groeien met maar liefst 131,00 euro :goofy:

:loveshower: :loveshower: :love: :love: :love4: :love4: :dance: :dans: :dans: :miauw:

Hierbij wil ik alle biedertjes echt bedanken :thumb: :b :flower: :

Eragon, Spanishke, Carooootje, Liz, Fietje26, Sakuradrops, Sansloveless, Jessie A&A, Technozino, Lieveke85, Audrey, Ann&Dirk, Cisca, Froetske, Moeshie en Alaantje :oops:

Super!!! :goofy:
Alle kleine beetjes helpen, maar das toch al een groot beetje :d

ps, betalinkje al ontvangen? :)

Geplaatste afbeelding