Spring naar inhoud

- - - - -

Juweeltjes tvv poezekes. Sprankeltje hoop...p.95 #1413

• Log in om te reageren
1423 reacties op dit onderwerp
Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#856 Geplaatst 01 september 2011 - 23:18

Mauro, ik snap niet hoe het gebeurd is, maar ik ben één van mijn twee oorbellen kwijt geraakt gisteren? Denk je dat je er eentje opnieuw kan maken? :oops:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#857 Geplaatst 04 september 2011 - 16:44

Ann&Dirk zei:

Mauro, ik snap niet hoe het gebeurd is, maar ik ben één van mijn twee oorbellen kwijt geraakt gisteren? Denk je dat je er eentje opnieuw kan maken? :oops:

Hey Ann, is het mogelijk nog even te bevestigen of het gaat over de oorhangertjes foto 19 van vorige sessie ? ;)
Ik heb net even gekeken, maar ik vrees dat ik het paarse kraaltje in kunststof niet meer heb :( , maar heb heel veel doosjes met kralen, dus ga ik morgen nog eens grondig kijken of ik er nog eentje zou vinden... :heart:
En anders maak ik gelijkaardige oorhangertjes met een ander kraaltje...de swarovski en het swarovski bloempje heb ik nog !
Ik hou je op de hoogte :oops:

Bewerkt door Mauro, 04 september 2011 - 16:48.

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#858 Geplaatst 07 september 2011 - 16:24

De reden dat ik terug iets minder aanwezig ben op KS, is omdat ik terug begonnen ben aan de juweeltjes :LOL: ;)

Had beloofd "sessie 5" te voorzien op 15 september en ik wil me dan ook aan m'n belofte houden...maar heb nog veel werk :help: :dance: . De oorhangertjes zijn bijna klaar, morgen nog de armbandjes en vrijdag een ketting. Dan nog foto'kes en materialen berekenen...moet lukken tot volgende week ;) .

Ik stuur spoedig een berichtje met de details van het poezeke die we dit keer kunnen helpen :love: :love:
Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#859 Geplaatst 07 september 2011 - 16:51

[quote name='Mauro']Bedankt voor alle lieve reacties... :heart: :love3: :heart:

Dolfjeweerwolfje en Technozino : ik ga morgen eens bekijken hoeveel "witte" kraaltjes ik nog heb en of het mogelijk is er nog enkele kettingen mee te maken. :goofy: ;) Anders moet ik er bestellen, en dit kan dan nog een weekje duren...

(Zal jullie in de loop van de week een pb'tje sturen met enkele vb van kettingen die ik reeds heb gemaakt...kwestie van jullie "stijl" een beetje te kennen ;) ).
Els, als het kan met dezelfde kraaltjes als mijn armband

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#860 Geplaatst 07 september 2011 - 18:30

mooie juwelen en mooi initiatief van jou :duim: :cheer:

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#861 Geplaatst 07 september 2011 - 19:28

Hallo Mauro

Maak je ook oorringen van zilver?
Als het niet echt zilver is krijg ik onmiddellijk een ontsteking.
Indien je foto's hebt ofzo mag je die me altijd verzenden.
Het moeten kleine oorringen zijn.
Groetjes
Rosetta
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#862 Geplaatst 07 september 2011 - 22:53

[quote name='technozino'][quote name='Mauro']Bedankt voor alle lieve reacties... :heart: :love3: :heart:

Dolfjeweerwolfje en Technozino : ik ga morgen eens bekijken hoeveel "witte" kraaltjes ik nog heb en of het mogelijk is er nog enkele kettingen mee te maken. :goofy: ;) Anders moet ik er bestellen, en dit kan dan nog een weekje duren...

(Zal jullie in de loop van de week een pb'tje sturen met enkele vb van kettingen die ik reeds heb gemaakt...kwestie van jullie "stijl" een beetje te kennen ;) ).
[/quote]

Hey Technozino,

De kraaltjes van het armbandje (= deze in melkglas), daar heb ik maar eentje meer van :( ben zaterdag naar het winkeltje geweest en deze zijn niet meer voorradig :misselijk: . Maar ik zoek verder via site's en hoop gelijkaardige te vinden ;) ik hou je zeker op de hoogte :love3:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#863 Geplaatst 07 september 2011 - 22:58

Elfonia zei:

mooie juwelen en mooi initiatief van jou :duim: :cheer:

Bedantk, Elfonia :heart: Alles voor de lieve poezekes... :love:

ROSETTA zei:

Hallo Mauro

Maak je ook oorringen van zilver?
Als het niet echt zilver is krijg ik onmiddellijk een ontsteking.
Indien je foto's hebt ofzo mag je die me altijd verzenden.
Het moeten kleine oorringen zijn.
Groetjes
Rosetta

Hey Rosetta,

De nieuwe juweeltjes zal ik op 15 september in dit topic plaatsen (= foto's ;) ). Alle oorhangertjes zijn nikkel- en allergievrij, maar ik kan de haakjes steeds vervangen door echt zilver (= 925), dit kan dan zeker aangepast worden :heart: .
Indien je het wenst, kan ik je een pb'tje sturen als de juweeltjes geplaatst zijn... :catnoknow :love3:
Geplaatste afbeelding

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#864 Geplaatst 08 september 2011 - 19:26

Dat mag je zeker doen !
Alvast bedankt!!!
Rosetta

Mauro zei:

Bedantk, Elfonia :heart: Alles voor de lieve poezekes... :love:

Hey Rosetta,

De nieuwe juweeltjes zal ik op 15 september in dit topic plaatsen (= foto's ;) ). Alle oorhangertjes zijn nikkel- en allergievrij, maar ik kan de haakjes steeds vervangen door echt zilver (= 925), dit kan dan zeker aangepast worden :heart: .
Indien je het wenst, kan ik je een pb'tje sturen als de juweeltjes geplaatst zijn... :catnoknow :love3:

Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#865 Geplaatst 08 september 2011 - 19:35

Oh een nieuwe sessie! Leuk :)
Ik ga zeker volgen, ik verjaar de 26ste september. Mss kan ik me op iets moois trakteren 8)

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#866 Geplaatst 08 september 2011 - 21:46

Mauro zei:

Hey Ann, is het mogelijk nog even te bevestigen of het gaat over de oorhangertjes foto 19 van vorige sessie ? ;)
Ik heb net even gekeken, maar ik vrees dat ik het paarse kraaltje in kunststof niet meer heb :( , maar heb heel veel doosjes met kralen, dus ga ik morgen nog eens grondig kijken of ik er nog eentje zou vinden... :heart:
En anders maak ik gelijkaardige oorhangertjes met een ander kraaltje...de swarovski en het swarovski bloempje heb ik nog !
Ik hou je op de hoogte :oops:

Klopt die zijn het! En moest het je niet meer lukken er nog eentje te maken, kijk ik uit naar een ketting en oorbelletjes die passen bij mijn armbandje van vorige keer als dat gaat :oops: Dat was dat van zwarte kraaltjes!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#867 Geplaatst 08 september 2011 - 22:12

[quote name='technozino'][quote name='Mauro']Bedankt voor alle lieve reacties... :heart: :love3: :heart:

[/quote]

SUPER!!!!
Wil echt graag een mooie witte ketting O:)

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#868 Geplaatst 08 september 2011 - 22:19

Ik neem wel wat niet op "bestelling" is gemaakt :lachen:
Als er nog iets overblijft tenminste :lachen:

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#869 Geplaatst 11 september 2011 - 22:29

Ann&Dirk zei:

Klopt die zijn het! En moest het je niet meer lukken er nog eentje te maken, kijk ik uit naar een ketting en oorbelletjes die passen bij mijn armbandje van vorige keer als dat gaat :oops: Dat was dat van zwarte kraaltjes!

Heb nog zo'n kraaltje gevonden ! Dus geen enkel probleem om een extra oorhangertje te maken ;)

(Als ik het goed voorheb, ga jij toch ook aanwezig zijn op de KS-party op 2 oktober ? Als het ok is voor jou zal ik ervoor zorgen dat ik een ketting en oorbelletjes meeheb die passen bij het armbandje...en dan zie je wel... ;) )
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#870 Geplaatst 11 september 2011 - 22:30

Audrey zei:

Ik neem wel wat niet op "bestelling" is gemaakt :lachen:
Als er nog iets overblijft tenminste :lachen:

Heb intussen 23 paar oorhangertjes klaar...en er is maar ééntje op "bestelling" ;) ;) dus zal er zeker nog iets overblijven... :goofy: :heart: ;)
Geplaatste afbeelding