Spring naar inhoud

- - - - -

Erg overdreven hard krols

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#1 Geplaatst 05 april 2011 - 15:52

Nou ik weet nu dus dat mijn point meisje van 10 maanden dus NIET stil krols is. Mijn wens is uitgekomen ze produceerd dus wel herrie. Het nare is het is zo erg zo erg heb ik het nog nooit gehoord. Maar ze krijst dus al 6 dagen achter elkaar. nou weet ik dat een poes ook wel langer krols kan zijn maar dit is erg vervelend voor mijn kat die kittens heeft. die reageerd erop doormiddel van stress. iemand idee hoe lang ze nog zo hard kan blijven schreeuwen? want dit word nogal frustrerend en ik wil de rust terug in huis. wat als ze niet meer stopt met krols zijn? ik wil haar lekker nog uit laten groeien veelste jong om te laten dekken vind ik zelf. maar welke opties heb je als ze niet stopt? castreren of laten dekken? pfff ik ren soms mijn huis uit omdat het echt niet normaal is. Soms zo hard dat mijn hond gaat loeien als een wolf :louche:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2 Geplaatst 05 april 2011 - 15:52

Pil?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#3 Geplaatst 05 april 2011 - 15:53

Hier schreeuwen ze allemaal als ze krols zijn en niet zo'n beetje. Gelukkig bestaat er zoiets als de pil, anders was het hier non-stop onrust in huis.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 05 april 2011 - 15:57

Mystic had ook enorm veel last van haar krolsheden, reden te meer om haar te laten helpen vond ik, maar dat moet je voor jezelf uitmaken. Een poes die zo vaak en zo lang krols is, vind ik niet geschikt om mee te fokken. Zeker als ze nog te jong is om te dekken.

Yumi was eerst ook zo krols, maar na haar 1e nestje verbeterde dit wel. Ze was minder lang en vaak krols. Denk dat dit wel niet het geval zal zijn voor elke poes.

Bewerkt door Spanishke, 05 april 2011 - 15:58.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#5 Geplaatst 05 april 2011 - 16:02

Ja de pil dat weet ik maar die mag je er niet ingooien als ze al krols zijn ze moet er eerste mee stoppen vandaar mijn vraag ook. Vaak is ze niet krols. Is de 2de keer waarvan de eerste keer dus stil krols. Misschien was dat stille wel de voorbode van de krolsheid.

Bewerkt door britjes, 05 april 2011 - 16:03.

Geplaatste afbeelding