Spring naar inhoud

- - - - -

De natvoersaga

• Log in om te reageren
39 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#16 Geplaatst 25 februari 2009 - 22:06

typisch zwartje :ha :ha :ha

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#17 Geplaatst 26 februari 2009 - 07:00

:ha :ha :ha

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 26 februari 2009 - 08:12

ik ken dat, hier hetzelfde :LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#19 Geplaatst 26 februari 2009 - 18:28

Tamara zei:

:ha :ha :ha die brave poezel doet mss gewoon het baasje na ;)

Ik vrees dat hij wel een minikopie is van mij ja. We zijn samen groot geworden hé. Ik was pas zes toen dat beestje binnen kwam ;) Zelf was ik altijd slecht gezind als het regende (nu nog vaak), en de poes ook. Ik ga altijd op een bepaalde stoel zitten mokken dat het slecht weer is, de kat pakt dezelfde stoel voor dezelfde activiteit :ha

Maar ik zou graag zijn kuren is op video vast leggen, maarja, ge hebt dat nooit bij de hand als ie deraan begint hé. Ik heb nu permanent een fototoestel bij, en dan nog lukt het niet!!! Mss moet ik hier gewoon big brother gaan spelen :ha

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 26 februari 2009 - 18:41

Vosse zei:

Ik vrees dat hij wel een minikopie is van mij ja. We zijn samen groot geworden hé. Ik was pas zes toen dat beestje binnen kwam ;) Zelf was ik altijd slecht gezind als het regende (nu nog vaak), en de poes ook. Ik ga altijd op een bepaalde stoel zitten mokken dat het slecht weer is, de kat pakt dezelfde stoel voor dezelfde activiteit :ha

Maar ik zou graag zijn kuren is op video vast leggen, maarja, ge hebt dat nooit bij de hand als ie deraan begint hé. Ik heb nu permanent een fototoestel bij, en dan nog lukt het niet!!! Mss moet ik hier gewoon big brother gaan spelen :ha

:ha :ha :ha En dan maar verbaasd doen dat Zwartje dat ook doet :ha :ha :ha Hij doet gewoon wat hem geleerd is .

Is inderdaad misschien wel een goed idee om het huis en de tuin vol te hangen met camera's, dan kunnen wij ook meegenieten.

Ik stem VOOR!!! ;)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#21 Geplaatst 26 februari 2009 - 18:43

Maar ik ben helemaal niet verbaasd hoor. Ik vind alleen niet dat omdat ik een moeilijk mens ben, dat hij een moeilijke kat moet zijn :ha

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#22 Geplaatst 26 februari 2009 - 18:44

Vosse zei:

Maar ik ben helemaal niet verbaasd hoor. Ik vind alleen niet dat omdat ik een moeilijk mens ben, dat hij een moeilijke kat moet zijn :ha

Moest hij kunnen praten..hij zou dat meteen weerleggen! :d

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 26 februari 2009 - 18:45

Vosse zei:

:ha :ha :ha Bwa ik vind van wel, ik kijk altijd uit naar de verhalen van Zwartje. Dus ik ben je heel dankbaar dat je een "moeilijk" mens bent ;)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#24 Geplaatst 26 februari 2009 - 18:53

Mijn papa zegt dat ik gewoon uniek ben... :)

Fotokonijn
Fotokonijn
  • 192 berichten

#25 Geplaatst 27 februari 2009 - 21:25

En dan zeggen ze dat honden op hun baasjes lijken :)

Ik voer de laatste maanden Almo Nature(biologisch voer) normaal niet te betalen zo kostelijk, maar ik heb in het groot ingekocht en dan is het te doen.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#26 Geplaatst 28 februari 2009 - 15:12

Wel, de almo nature is hier straal genegeerd geweest. Zelfs de kat van de buren moest het niet, en da's anders de vuilbak naar keuze als zwartje iets niet lust :ha

Guest_Chanelle_*
Guest_Chanelle_*

#27 Geplaatst 03 maart 2009 - 22:53

Ook hier een moeilijke eter ! Als het aan de kat lag, kocht ze.....wel, ik betwijfel het !
Mijn vorige kat is overleden op 15-jarige leeftijd, en die wou niets anders dan sheba, en let op, enkel de zalmvariant !!! Kip, rund, niets was goed, ik was die zakjes op den duur bijna zelf beu, maar meneer wou zalm !

Nu ons chanelle, ook zo iets, die is opgegroeid met science plan natvoer, die zakjes. Maar omdat ik het bij ons niet kan kopen, en ik er een eindje voor moet rijden, durf ik dus wel eens whiskas, gourmet, sheba of zo te kopen. Ik open het zakje voor de uitgehongerde kat, mevrouw ruikt eraan, miauwt klaaglijk, proeft 2 hapjes, en trapt het dan af... dit bakje eindigt dus ook weer stiekem in onze hond haar maag. Een uur later probeert ons chanelle het dan maar weer, vers zakje open, ander merk of ander smaakje, en het liedje herbegint opnieuw ! Om gek van te worden !!!

Nu ze dus hoogstwaarschijnlijk zwanger zal zijn, ben ik dus genoodzaakt om terug over te stappen op science plan kittenvoer, en daar is ze dus gelukkig dol op ! Alleen jammer dat zo 1 zakje dubbel zoveel kost als een zakje whiskas, maar wat moet moet hé, zij is baas...

Heeft iemand trouwens een idee hoe ik die science plan in het groot zou kunnen kopen ? Als straks de kittens er nog eens bijkomen...

groetjes
Chanelle :cathiss

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#28 Geplaatst 03 maart 2009 - 23:50

Je kan altijd eens bellen naar de fabrikant? Maar ik dacht dat dat direct heel grote hoeveelheden was. Voor de rest, online bestellen bij zooplus he. Scheelt ook snel wat. En zoeken van welke zooplus het goedkoopste is (uk, nl, ...)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 04 maart 2009 - 15:48

Ja dat zijn poezels met karakter hé, ze weten wat ze willen !
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 04 maart 2009 - 15:49

Chanelle zei:

Heeft iemand trouwens een idee hoe ik die science plan in het groot zou kunnen kopen ? Als straks de kittens er nog eens bijkomen...

Chanelle :cathiss
Verkopen ze dat niet bij Zooplus ?

Geplaatste afbeelding