Spring naar inhoud

- - - - -

britse kort of langhaar

• Log in om te reageren
156 reacties op dit onderwerp
Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#91 Geplaatst 09 juni 2009 - 21:42

deze papa is niet de papa van het nest :)

dat moet een zwarte kater geweest zijn :)

een lekkere huis tuin en keuken vent

je bent aardig opgelicht!!!

ik denk dat ik er melding van zou maken bij de politie!

ik zou geld terug eisen en wel 250 euri of zelfs 300 euri

Ik vindt het heel heel triest

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#92 Geplaatst 09 juni 2009 - 21:46

Ik zou ook geld terugeisen. Het kitten was zelfs niet gevaccineerd :evil:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#93 Geplaatst 09 juni 2009 - 21:47

Vind het heel jammer wel..het zal een schat van een poezel zijn hoor maar dit is niet eerlijk hé..

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#94 Geplaatst 09 juni 2009 - 21:47

Nahs zei:

ik denk dat ik er melding van zou maken bij de politie!

Ik zat mij al zo een beetje af te vragen of dat zou kunnen en vooral of het dan nut zou hebben.. Doen ze iets met zo zaken denk je? Hoe dan ook zou ik eerst bij die mensen zelf proberen en daar ook zeggen dat je naar de politie stapt als ze het geld niet teruggeven.

Die kater, loopt die ook bij hun rond eigenlijk? Als dat nog het geval is kan je misschien nog stellen dat die mensen gewoon zo lomp zijn dat ze echt denken dat hij de vader is.. Maar anders is het echt opzettelijke oplichting :censored:

Guest_leona_*
Guest_leona_*

#95 Geplaatst 09 juni 2009 - 22:05

ik heb haar net gemailt en nog niks terug gehad volgende gemailt

Blauw-crème X Blauw-wit is zwart????

dit kan niet en papa was toch britse lang haar en dat is hij niet deze op de foto ik denk dat je niet echt eerlijk ben tegen mij . even voor de goede oorde
Het spijt me maar deze kittens zijn niet van deze pa.
uit verdunning maal verdunning kunnen geen harde kleuren uitkomen als zwart en rood. Tevens   een hoop geld kwijt ben . Hoop dat we hier samen uit kunnen komen want het is niet gezecht dat ik naar de politie ga om aangifte te doen. Ik  heb contact gehad met een fokkers en die zei mij het zelfde als mijn dieren arts.

gr leona

Guest_leona_*
Guest_leona_*

#96 Geplaatst 09 juni 2009 - 22:07

vader liep daar niet in huis rond alleen de moeder
:catcurs :catcurs :catcurs :evil:

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#97 Geplaatst 09 juni 2009 - 22:09

leona zei:

ik heb haar net gemailt en nog niks terug gehad volgende gemailt

Blauw-crème X Blauw-wit is zwart????

dit kan niet en papa was toch britse lang haar en dat is hij niet deze op de foto ik denk dat je niet echt eerlijk ben tegen mij . even voor de goede oorde
Het spijt me maar deze kittens zijn niet van deze pa.
uit verdunning maal verdunning kunnen geen harde kleuren uitkomen als zwart en rood. Tevens een hoop geld kwijt ben . Hoop dat we hier samen uit kunnen komen want het is niet gezecht dat ik naar de politie ga om aangifte te doen. Ik heb contact gehad met een fokkers en die zei mij het zelfde als mijn dieren arts.

gr leona

:thumb: ben eens benieuwd met welke verzinsels ze nu gaat afkomen :oops:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#98 Geplaatst 09 juni 2009 - 22:11

Ik vind het echt heel vervelend voor je dat je zo voorgelogen wordt. Ik vraag me af hoe lang zij en met hoevelen voor je ze dit spelletje al gespeeld heeft. Ze zegt "Dit heb ik nog nooit voorgehad", maar ik denk dat deze dame bewust de zaken verdraait...

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#99 Geplaatst 09 juni 2009 - 22:12

ik ben hier ook verrot benieuwd naar, of ze komt ineens met een andere kater, bv een choc lh en is het van sorry heb me vergist, maar dit is de pa ;)
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_leona_*
Guest_leona_*

#100 Geplaatst 09 juni 2009 - 22:13

AnnDB zei:

:thumb: ben eens benieuwd met welke verzinsels ze nu gaat afkomen :oops:

ik ook ze heeft nu de verkeerde ze kan kiezen of geld terug of ik ga naar de politie want ik pik dit niet.Ik ben nu echt pist en niet alleen ik mijn vriend ook, maar wat dan ook ze krijg hem niet terug hij is van mij en blijf lekker hier bij ons een miljoen x beter af en zie ik nog advertenties van haar ga ik het  gelijk melden (oplichter) zal ze krijgen

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#101 Geplaatst 09 juni 2009 - 22:15

Daar heb je gelijk in
Doran mogen ze je niet meer afpakken, bij jullie zit hij veel beter. moet je kijken hoeveel hij is aangekomen al
en het is een schatje, alleen geen brit, jammer
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_leona_*
Guest_leona_*

#102 Geplaatst 09 juni 2009 - 22:15

jubikelcats zei:

ik ben hier ook verrot benieuwd naar, of ze komt ineens met een andere kater, bv een choc lh en is het van sorry heb me vergist, maar dit is de pa ;)

dit is haar mailtje die ze naar mij stuurde

Hi Leona,

I was net een fotootje aant zoeken, toen ik me bedacht dat er een in mijn vezonden items moest zitten.
Niet zo groot, maar dit is Lazy (eigenlijk heet hij Loner, omdat hij het enige kitten uit het nest was).
Hij lijkt grijs wit, maar heeft ook donkerdere vlekken.

groet
Corry

Plan je party en pimp je uitnodigingen met Windows Live Events

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#103 Geplaatst 09 juni 2009 - 22:16

Achterdochtige ik denkt dat ze deze foto ergens van het internet heeft geplukt. Ik heb het gevoel dat ik dit katje al eens ergens anders heb gezien, maar kan er niet echt mijn vinger op leggen.

Wat is de naam van de foto als je bij eigenschappen kijkt?

Guest_leona_*
Guest_leona_*

#104 Geplaatst 09 juni 2009 - 22:19

Smitten Kitten zei:

Achterdochtige ik denkt dat ze deze foto ergens van het internet heeft geplukt. Ik heb het gevoel dat ik dit katje al eens ergens anders heb gezien, maar kan er niet echt mijn vinger op leggen.

Wat is de naam van de foto als je bij eigenschappen kijkt?

er staat bij lazy03 genomen op 5-2--2009 om 19:50

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#105 Geplaatst 09 juni 2009 - 22:21

leona zei:

er staat bij lazy03 genomen op 5-2--2009 om 19:50

Hm, dan zal ik me vergissen.