Spring naar inhoud

- - - - -

Gini

• Log in om te reageren
61 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 26 april 2011 - 19:49

Veel sterkte. :cry:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#47 Geplaatst 26 april 2011 - 21:45

Klinkt mss dom maar wanneer mensen me onverwachts vragen of ik Gini al terug gevonden heb dan antwoord ik zonder na te denken 'Nee'.
Daarna klap ik dicht- ik ga er gewoon niet verder op in en als ze nog een vraag stellen antwoord ik kort of gewoon weg niet. Ik kan er niet zo goed over praten, meestal zit mijn keel gewoon dicht wanneer dat onderwerp aangesneden wordt (typen erover is dus wat makkelijker, keel zit mss wel dicht maar er komt wel nog 'geluid' uit). Aan iemand vertellen is dus enorm moeilijk; de meeste familieleden weten het al en 1 vriendin, maar in mijn klas weet bv niemand het. Ook mijn andere vriendinnen weten het niet, maar die zijn niet zo met katten bezig als ik.

Ik heb erover nagedacht of ik een berichtje op mijn facebook zou zetten, maar om de een of andere reden vind ik fb onpersoonlijker dan ks.
Een link naar dit topicje plaatsen leek dan zo je er gemakkelijk vanaf willen maken. En tegelijkertijd zullen dan een heleboel mensen die het lezen niet begrijpen waar ik me zo druk om maak; "het is maar een kat".

Eigenlijk heb ik Gini ook niet teruggevonden- zo zie ik het toch.
Alleen een lege huls :cry: :cry: :cry: (en die verwoording past mss wel maar doet vreselijk veel pijn)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 26 april 2011 - 22:55

Oh ik lees dit nu pas :onzeker: Het spijt me zo voor jou en Gini! Ik wens je erg veel sterkte toe!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#49 Geplaatst 27 april 2011 - 00:30

Cilia zei:

Klinkt mss dom maar wanneer mensen me onverwachts vragen of ik Gini al terug gevonden heb dan antwoord ik zonder na te denken 'Nee'.
Daarna klap ik dicht- ik ga er gewoon niet verder op in en als ze nog een vraag stellen antwoord ik kort of gewoon weg niet. Ik kan er niet zo goed over praten, meestal zit mijn keel gewoon dicht wanneer dat onderwerp aangesneden wordt (typen erover is dus wat makkelijker, keel zit mss wel dicht maar er komt wel nog 'geluid' uit). Aan iemand vertellen is dus enorm moeilijk; de meeste familieleden weten het al en 1 vriendin, maar in mijn klas weet bv niemand het. Ook mijn andere vriendinnen weten het niet, maar die zijn niet zo met katten bezig als ik.

Ik heb erover nagedacht of ik een berichtje op mijn facebook zou zetten, maar om de een of andere reden vind ik fb onpersoonlijker dan ks.
Een link naar dit topicje plaatsen leek dan zo je er gemakkelijk vanaf willen maken. En tegelijkertijd zullen dan een heleboel mensen die het lezen niet begrijpen waar ik me zo druk om maak; "het is maar een kat".

Eigenlijk heb ik Gini ook niet teruggevonden- zo zie ik het toch.
Alleen een lege huls :cry: :cry: :cry: (en die verwoording past mss wel maar doet vreselijk veel pijn)

:hug: :hug: :hug:

Idd niet gemakkelijk ...
Maar ik zou het toch op fb zetten.
Voor sommigen is het misschien "maar" een kat, maar het was wel jouw schat!
En het kan wel vermijden dat je nog vaak die vraag te horen krijgt. :hug:

En de mensen voor wie het "maar" een kat is, die weten gewoon niet wat ze missen!
Wij weten wel beter! ;)

Sterkte! :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 28 april 2011 - 10:35

heel veel sterkte bij dit groot verlies!
'k zou ook een berichtje op fb zetten - en erbij zetten dat ze je nie moeten uitvragen, dat het je teveel verdriet doet.

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#51 Geplaatst 28 april 2011 - 12:33

sterkte!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 28 april 2011 - 15:12

Ach lieverd, ik vind het zo erg voor je.........
Heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#53 Geplaatst 28 april 2011 - 16:06

:hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#54 Geplaatst 28 april 2011 - 17:20

Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik heb het er moeilijk meegehad om dit topic te openen. Cilia, ik vind het zo vreselijk erg voor jou. Ik heb zo meegehoopt...
Gini heeft een schitterende poezenmama aan jou gehad... Ik hoop dat je daar troost uit kan putten :hug:
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 28 april 2011 - 23:17

Ik lees dit nu pas. Een hele dikke knuffel Cilia :hug:
Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#56 Geplaatst 28 april 2011 - 23:34

Ocharme :8 Ik begrijp dat het heel moeilijk is om erover te praten, dat is zo persoonlijk en het is bij iedereen anders. Geef het wat tijd. En als je wil praten, dan is KS de plek :oops: Sterkte!

Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#57 Geplaatst 02 oktober 2011 - 22:49

Morgen (of deze avond) is het precies 6 maanden geleden :cry: :cry: :cry:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#58 Geplaatst 02 oktober 2011 - 22:54

Zijn van die dagen waar alles toch weer naar bovenkomt.
Sterkte.

micha
micha
  • 586 berichten
  • 4 katten

#59 Geplaatst 03 oktober 2011 - 08:51

:hug: :hug: :hug: Veel sterke!!!
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 03 oktober 2011 - 09:22

:hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk