Spring naar inhoud

- - - - -

Dagelijkse Perikelen van het Poezenvrouwtje 1

• Log in om te reageren
763 reacties op dit onderwerp
Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#631 Geplaatst 19 februari 2010 - 13:20

Daar kan je toch echt uren naar kijken. Ik kan mij voorstellen dat jij niet veel naar TV kijkt met zo'n mooierds in huis.

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#632 Geplaatst 19 februari 2010 - 13:20

Mélina zei:

Dan wil ik gerust mijn meterschap delen met Elixeryen is niet erg; Als Knoetje maar verwend wordt.

Enneuh zie mijn handtekening :x

:LOL: Ik lig in een deuk...die handtekening...helemaal gaaf!!!
Hoe kom je d'r op!
Nu eens afwachten wat Elixeryen te vertellen heeft.
Ze weet nog niet dat er kapers op de kust zijn!!

hi..hi..hi..ik zal Knoetje vertellen dat ze nog een favoriet heeft die Meter wil worden zelfs! Zal haar deugd doen!

Bewerkt door poezenvrouwtje, 19 februari 2010 - 13:22.
Reden van bewerken: typefout gecorrigeerd

:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

mijn motto : Leer de mensen kennen...en je gaat van de dieren houden!!!

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#633 Geplaatst 19 februari 2010 - 13:23

Ja doe dat en fluister haar erbij dat ze echt onwijselijk gaat rotverwend worden met verjaardagen, kerst,... Ik meen het echt :LOL:

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#634 Geplaatst 19 februari 2010 - 13:34

Oké ...zo je wilt..ik zal het haar vertellen!
Overigens...ze is op 5 juli jarig (kun je dat vast op de kalender zetten)

Deze zijn ook te leuk om je te onthouden!
soms is het goed om eens te neuzen in de "oude doos" zie hier 't resultaat. Het roept zoveel herinneringen op!

DSCF2867.JPG

DSCF2870.JPG

moe...van 't jagen achter de blaadjes aan!
DSCF2846.JPG

oh..ze kan toch zo lekker slapen...om op te vreten is ze dan!
Moet je dit nu toch zien liggen...je zou er zo tegenaan kruipen
(zie dat pootje... :heart: , daar smelt je toch van weg!)

DSCF2891.JPG

net wakker...even bijkomen van een diepe slaap.

DSCF2829.JPG

:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#635 Geplaatst 19 februari 2010 - 13:41

5 juli staat genoteerd. Als het zo ver is, zal ik je adres wel eens vragen en dan stuur ik zeker haar kadootje op. Ik weet al perfect wat :LOL:

Edit: Inderdaad dat pootje. Je zou haar echt heel erg willen knuffelen en aanraken als je haar zo ziet liggen. Zo'n dotje!

Bewerkt door Mélina, 19 februari 2010 - 13:44.

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#636 Geplaatst 19 februari 2010 - 13:45

Mélina zei:

5 juli staat genoteerd. Als het zo ver is, zal ik je adres wel eens vragen en dan stuur ik zeker haar kadootje op. Ik weet al perfect wat :LOL:

Edit: Inderdaad dat pootje. Je zou haar echt heel erg willen knuffelen en aanraken als je haar zo ziet liggen. Zo'n dotje!

Stuur dan maar een PB'tje dan komt dat adres wel goed...'t is wel in Nederland hoor!

;)

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#637 Geplaatst 19 februari 2010 - 13:47

Das nie erg. Voor het supersnoezige Knoetje doen we dat graag.

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#638 Geplaatst 19 februari 2010 - 13:50

Mélina zei:

Das nie erg. Voor het supersnoezige Knoetje doen we dat graag.
ze zal verrast zijn en we beloven dat ik het fototoestel in de startpositie heb staan op 't moment dat 't aankomt en zij het zelf mag uitpakken!
Foto's zal ik dan op dit forum zetten met de tekst en reacties van de jarige-job erbij.

ik heb nu al voorpret!

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#639 Geplaatst 19 februari 2010 - 13:53

Wat is ze lief! :heart: :heart: :heart:

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#640 Geplaatst 19 februari 2010 - 13:54

poezenvrouwtje zei:

ze zal verrast zijn en we beloven dat ik het fototoestel in de startpositie heb staan op 't moment dat 't aankomt en zij het zelf mag uitpakken!
Foto's zal ik dan op dit forum zetten met de tekst en reacties van de jarige-job erbij.

ik heb nu al voorpret!

Ik ook. Dju kon ze volgende week niet verjaren :LOL: . Maar ja dat geeft me de tijd om echt een leuke samenstelling te maken. Is er iets dat ze heel graag eet of doet?

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#641 Geplaatst 19 februari 2010 - 14:01

Mélina zei:

Ik ook. Dju kon ze volgende week niet verjaren :LOL: . Maar ja dat geeft me de tijd om echt een leuke samenstelling te maken. Is er iets dat ze heel graag eet of doet?

Ze is lyrisch van de dragonfly...die hangt hier te bewegen aan een vast punt in de kamer en daar speelt ze iedere avond mee. Verder is ze gek op kattensnoepjes en likt ze graag de botervloot leeg.
Ook rolt ze graag met balletjes en is ze verzot op die pluizenbolletjes...daar kan ze mee googelen als het ware.
je hebt ze in allerlei kleuren rood, geel, blauw, paars, lila. en ze zijn niet zo duur.
Overigens alles wat veertjes heeft vind ze leuk hoor!
ach ze is vlug tevreden.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#642 Geplaatst 19 februari 2010 - 20:23

Weer leuke fotootjes :LOL: :LOL: :LOL: . Het drinkfonteintje is een groot succes :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#643 Geplaatst 19 februari 2010 - 21:00

Nog kapers op de kust. :ha
Dat gaat dringen worden zeg daar bij jou.
Geplaatste afbeelding

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#644 Geplaatst 19 februari 2010 - 23:20

kiki zei:

Nog kapers op de kust. :ha
Dat gaat dringen worden zeg daar bij jou.

:LOL: nog meer gegadigden voor de meterschap van poes "Knoetje" soms...??

hi..hi.hi.. dat word nog wat !!!

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#645 Geplaatst 19 februari 2010 - 23:24

[quote name='Mélina']Ik ook. Dju kon ze volgende week niet verjaren :LOL: . Maar ja dat geeft me de tijd om echt een leuke samenstelling te maken. [SIZE=5]Is er iets dat ze heel graag eet of doet?[/[/SIZE]quote]

Deze vind ze geweldig lekker...die moet ik echt heel hoog weg leggen anders molt ze het zakje om erbij te komen!
[URL="http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.zooplus.nl/bilder/gimpet/gras/bits/1/300/10987_n_1.jpg&imgrefurl=http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewtopic.php%3Ff%3D24%26t%3D18542%26start%3D15&usg=__6wYISBX-dnf01kOLqRJk8-5KDVA=&h=300&w=167&sz=22&hl=nl&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=tVi5z-H3i6BnwM:&tbnh=116&tbnw=65&prev=/images%3Fq%3Dgimpet%2Bgrassnoepjes%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26rlz%3D1T4ADRA_nlNL334NL334%26tbs%3Disch:1"][/URL]