Spring naar inhoud

- - - - -

Dagelijkse Perikelen van het Poezenvrouwtje 1

• Log in om te reageren
763 reacties op dit onderwerp
Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#691 Geplaatst 22 maart 2010 - 13:22

Ik heb aan Elixeryen gevraagd en ze wist van niets meer dus mijn meterschap kan goed gekeurd worden. Ik wil het wel 50/50 delen met Babetatilla :LOL:

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#692 Geplaatst 22 maart 2010 - 17:04

Mélina zei:

Ik heb aan Elixeryen gevraagd en ze wist van niets meer dus mijn meterschap kan goed gekeurd worden. Ik wil het wel 50/50 delen met Babetatilla :LOL:

Nou...dat is dan geregeld!
Veel geluk ermee samen...ik zal Knoetje op de hoogte bregen van haar gedeelde Peter en Meterschap...zal ze leuk vinden, cadeautjes en zo...lekker dubbel als ze jarig is.
Hi..hi..hi...wat een pret voor die kleine. :LOL:

:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

mijn motto : Leer de mensen kennen...en je gaat van de dieren houden!!!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#693 Geplaatst 27 maart 2010 - 19:52

Leuk Melina die gedeelde meterschap bedankt
en Poezevrouwtje nu nog veel leuke foto's en prachtige verhaaltjes
en geef knoetje een hele dikke knuffel en natuurlijk de ander persjes ook :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#694 Geplaatst 05 april 2010 - 12:32

Das graag gedaan! Alles voor ons kleine schattige metekind he :LOL:

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#695 Geplaatst 21 april 2010 - 21:15

Poezenvrouwtje: Nadat ook nog mijn buitenpaal voor de poezels op de langste staander is gebroken met kater TRIGGER erin heb ik hem van de korte delen opnieuw in elkaar gezet maar helaas biedt dit te weinig ligplaats voor alle zeven.

Daarom heb ik even naar een goedkopere oplossing gezocht voor mijn lievelingen en dat is deze geworden.
Ik kreeg amper de kans om ze uit te pakken en te vullen met de binnenkussens of er werd al om gevochten.
De bedoeling is dat ze buiten aan ijzeren muurhaken een eind van de buitenmuur komen te hangen zodat ze van de zomer lekker kunnen schommelen en luieren.
Nu hangen ze nog even binnen aan de oude koffiemolen in de keuken en zie...ze vallen goed in de smaak.

DSCF1715.JPG

Lieveke: hmmm...ik wil ook....hmmm...ga er nou eens af...bah ...flauw hoor! Wij willen ook en het vrouwtje is nog met die andere bezig om de kussens erin te stoppen...toe nou! alsjeblieft

DSCF1719.JPG

Pepé: Nee...ik lig hier veel te lekker (mooi niet...ik kijk gewoon de andere kant uit ..dan zie ik 't gesmeek niet!!!)

DSCF1721.JPG

Spotje: mag ik ook even Pepé....?? please!!!

Pepé: Denk maar niet dat ik eraf ga!

DSCF1724.JPG

Pepé: oeps nu komen ze van 3 kanten...even op mijn hoede zijn en die kater Tiamo in de gaten houden.

DSCF1725.JPG

Knoetje: Pfff...ik geef 't op hoor. Dan ga ik maar in die kattenzak die vrouwtje er gratig bij heeft gekregen...die is ook best lekker warm van binnen..oh..kijk eens..hij is met bont gevoerd.
Oh...wat lekker en je kunt er zo leuk inkruipen...Gaaf!!!

:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#696 Geplaatst 21 april 2010 - 21:43

Wat leuk weer!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#697 Geplaatst 21 april 2010 - 22:17

Ellenita zei:

Wat leuk weer!!!!

ja super hé...ze hebben er zo'n schik mee.
En die kattenzak krijg je er gratis bij (actie loopt tot 30 april) was toch mooi meegenomen. Normaal kost die rond de 20.00 euro geloof ik.

Knoetje is er helemaal gek mee...Trigger trouwens ook..foto's volgen nog.

:love3:

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#698 Geplaatst 21 april 2010 - 22:25

Dit is de gratis kattenzak!

Sheva: wat een gaaf ding zeg! DSCF1728.JPG

DSCF1732.JPG Spotje: zo ..dat is mijn plekkie!

Trigger: hmmm...ik ben al in dromenland DSCF1741.JPG

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#699 Geplaatst 21 april 2010 - 23:34

Waar heb je hem besteld als ik vragen mag ?  Ben er al zolang voor aan het twijfelen om er zo'n enkele aan te schaffen en als ik deze foto's dan zie denk ik toch dat ze hier sneller zijn dan.........ik in gedachte had

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#700 Geplaatst 22 april 2010 - 10:09

:d heb hem bij de Originele ontwerper gekocht omdat je zoveel namaak hebt die goedkoper is maar dan weer niet duurzaam. In het verleden een Jute uitvoering gehad maar die haakte zo verschrikkelijk en was echt te vies om nog te gebruiken.

Deze kun je op 30 graden wassen, binnenkussens kunnen eruit (ik heb mijn binnenkussentjes gekocht bij de "Zeeman" kosten daar maar 1,99 euro per stuk en die kun je ook weer uitwassen.

Je hebt deze gevuld met kussens (dan is hij duurder) maar je kunt hem ook zoals ik heb gedaan alleen de overtrek en de haken kopen.
Veel goedkoper!
Kijk maar eens op de site.

Oh...ja..en tot 30 april bestellen www.kattentrapeze.nl  betekent dat je de gratis "kattenzak" erbij krijgt.
Ik had hem met 2 werkdagen in huis nadat ik natuurlijk meteen via internet het aankoopbedrag had overgemaakt.

Zie hier hoe vooral ook Trigger geniet van de kattenzak (gratis)

DSCF1743.JPG

DSCF1742.JPG

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#701 Geplaatst 22 april 2010 - 10:22

Poezenvrouwtje: zeg maar eens dat ze niet slim zijn...Kater Tiamo ging bij mij zitten wachten tot ik de kussens gevuld had van de 2e trapeze en zodra deze even in afwachting van een definitieve plek aan de stoel hing kroop hij er vlug op !

Tiamo...zo deze is mooi van mij vanavond

DSCF1745.JPG

hmmm...wat een genot..pootje naar voren, koppie erop en indutten maar!

Bijgevoegde thumbnails

• DSCF1746.JPG

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#702 Geplaatst 22 april 2010 - 10:31

Zie ze eens genieten. :love:
Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#703 Geplaatst 22 april 2010 - 12:20

:heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#704 Geplaatst 22 april 2010 - 13:23

:heart: :heart: :heart: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#705 Geplaatst 22 april 2010 - 18:47

okedo, thanks, en die van jouw is in het katoen zo aan de afbeelding te zien toch, jute zou je minder vaak kunnen wassen als ik het juist heb toch.....
Manlief vanavond eens lief bekijken :LOL: