Spring naar inhoud

- - - - -

Dagelijkse Perikelen van het Poezenvrouwtje 1

• Log in om te reageren
763 reacties op dit onderwerp
poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#736 Geplaatst 20 augustus 2010 - 22:11

PeggyJ zei:

:LOL: :LOL: :LOL: , de nieuwe ligzetel van Knoetje ziet er zalig uit :heart: :heart:

Ja...en dan te bedenken dat ik die voor mezelf heb gekocht om in te zitten en te genieten...dat wordt nu door anderen gedaan.

Knoetje & hangstoel vrouwtje DSCF2210.JPG

Knoetje had voor haar verjaardag de nieuwe klimpaaltjes gehad van Karlie..2 stuks maar liefst, zodat er geen ruzie zou komen.
Doch...de bezetting van Knoetje was van korte duur, zodra zij mijn stoel zag heeft zij vast gedacht...Tjonge dat is een mooie klimpaal van het vrouwtje..daar mag ik vast en zeker ook in liggen.
En dus ligt mevrouw tegenwoordig in mijn "hangstoel" en ik heb 't nakijken want meestal is hij dus bezet!!!! :p

DSCF2165.JPG

Ligt "Knoet" er niet in dan is hij wel door een andere poezel ingenomen.
:cry:

DSCF2189.JPG

Tja...doe er maar eens iets aan, eerlijk gezegd...kun je het ze kwalijk nemen..het is toch ook een fantastisch iets om daar in te kruipen als poezel zijnde...en het schommelt ook nog een beetje..dat maakt het allemaal nog leuken en daar slaap je natuurlijk heerlijk in!

Mijn poezenkinderen...zie ze genieten! Ik hou zoveel van ze.... :heart:

Bijgevoegde thumbnails

• DSCF2211.JPG
  • DSCF2166.JPG
  • DSCF2198.JPG

:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

mijn motto : Leer de mensen kennen...en je gaat van de dieren houden!!!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#737 Geplaatst 20 augustus 2010 - 22:19

Knoetje is wel tuk op je mooie stoel zo te zien  :heart: en zijn poezevriendje maakt er      ook wel gebruik van :heart: Wat een snorharen zeg :loveshower: en dat tongetje :LOL:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#738 Geplaatst 20 augustus 2010 - 22:28

babetatilla zei:

Knoetje is wel tuk op je mooie stoel zo te zien :heart: en zijn poezevriendje maakt er ook wel gebruik van :heart: Wat een snorharen zeg :loveshower: en dat tongetje :LOL:

Ja leuk hé dat tongetje...hoe ontspannender ze ligt (het is een "zij") hoe verder het er komt uitsteken. Ik ben wel eens bang dat het ïn zal "drogen" aan het puntje.

Geplaatste afbeelding

Dit is Pepé en ze heeft inderdaad ontzettend mooie maar vooral ook lange snorharen en het lijkt alsof ze die in de "krul" zet maar dat gaat vanzelf.
Zou dit "één van de zeven "schoonheden" zijn bij de Poezels?

Pepé is superlief en komt heb ik opgehaald uit Friesland.

:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#739 Geplaatst 20 augustus 2010 - 22:35

Trigger: tjonge...Knoet...wanneer ga je d'r nu eens uit...ik wil er ook even in schommelen...mag ik nu???

DSCF2161.JPG

Pff...wat duurt wachten toch lang!

DSCF2160.JPG

Knoetje: Nu nog niet hoor..ik lig vééeeel te lekker! Kom over een uurtje nog maar eens terug.

DSCF2162.JPG

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#740 Geplaatst 21 augustus 2010 - 16:08

:lachen: :lachen: :lachen: , tja, als je iets voor jezelf koopt wordt het gegarandeerd door de poezen ingenomen :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#741 Geplaatst 21 augustus 2010 - 16:14

:lachen:
Die super-lange snorharen vielen me ook meteen op ;)
En zo mooi in de krul :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#742 Geplaatst 21 augustus 2010 - 16:14

:heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#743 Geplaatst 21 augustus 2010 - 21:08

:love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#744 Geplaatst 26 augustus 2010 - 14:46

Die laatste foto :love: Je ziet ze echt zo genieten hihi :) :love:

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#745 Geplaatst 17 september 2010 - 21:18

Lieveke: hallo allemaal ...eindelijk weer eens een berichtje van ons hier.

zie hier mijn foto zomaar op internet. Vrouwtje zei wel tegen mij dat ik even van de tafel moest gaan omdat zij een foto maakte maar ik WILDE juist ook eens op de foto. Ik dacht..die gaat ze vast op kattenforum zetten want het is al zo lang geleden dat wij onze "snoetjes" hebben laten zien aldaar!

Nu ben ik er eens goed voor gaan liggen en zoals je kunt zien ook nog eens lekker in het zonnetje dus....een flinke wasbeurt om mij op mijn best te tonen. Alle haren natuurlijk even in de plooi en keurig schoongelikt , Lieveke op haar best zullen we maar zeggen. :LOL:

Even later zie ik haar naar de laptop lopen en ik denk...mooi zo...nu is het mijn beurt ...sta ik straks mooi op 't forum, deze keer is het mijn beurt.
Maar niets is minder waar...ze heeft de foto op marktplaats en speurders en zelfs...(ja ...je leest het goed), op 2e hands gezet.

salontafel 640x480 zonder mijn poes Lieveke DSCF2337.JPG

Wat een vertoning zeg :catscratchhead hoe kan ze dat nu toch doen... :evil: straks denken de mensen dat wanneer zij die oude tafel ophalen dat ze mij erbij krijgen. Maar vrouwtje heeft mij verzekerd dat ze " zonder mijn lievelingskat natuurlijk" ... erbij heeft gezet.
Het is toch niet te geloven!

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#746 Geplaatst 17 september 2010 - 21:21

DSCF2320.JPG

Lieveke: ik kan ook wel eens boos worden hoor...kijk maar!!! :p

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#747 Geplaatst 17 september 2010 - 21:59

Wat een schattige duts :heart:
Die snorharen staan echt alle kanten op :oops:

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#748 Geplaatst 17 september 2010 - 22:33

veerlevs zei:

Wat een schattige duts :heart:
Die snorharen staan echt alle kanten op :oops:

wat leuk dat je dat schrijft...was mij nog niet zo opgevallen maar nu je het zegt zie ik het ook...ik zie haar natuurlijk iedere dag en door gewenning valt dat denk ik niet meer zo op! hi..hi.hi. :LOL:

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#749 Geplaatst 17 september 2010 - 23:29

Wat een schatjes seg :love: :love: :love: !

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#750 Geplaatst 18 september 2010 - 12:44

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag