Spring naar inhoud

- - - - -

Lights

• Log in om te reageren
128 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 05 juni 2009 - 10:34

Hij is er het nieuwe spelletje van room escape:
Room Escape Game [Lights]

Ik zit al helemaal vast :o

Geplaatste afbeelding

Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#2 Geplaatst 05 juni 2009 - 10:37

ik ga er straks aan beginnen want mijn stage-opdrachten MOETEN af zijn vandaag :)
Ik zie het dan als beloning voor mezelf :LOL:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 05 juni 2009 - 11:36

Ik ga er eens aan beginnen. :)

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 05 juni 2009 - 11:50

Ik zit ook vast.

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 05 juni 2009 - 12:33

Ik ga er nu ook aan beginnen. ben er helemaal klaar voor! :LOL:

Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#6 Geplaatst 05 juni 2009 - 13:04

ben ook maar ff begonnen :-p

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 05 juni 2009 - 13:06

ik zit ook vast

Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#8 Geplaatst 05 juni 2009 - 13:10

zit uiteindelijk ook vast, mak ga nu eerst verder werken aan m'n schoolwerk! straks nog es verder komen piepen

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 05 juni 2009 - 13:10

dacht dat ik goed bezig was maar zit nu ook volledig vast :s
Heb al heel wat tips maar kan er niks mee.
Moet die schroevendraaier los krijgen maar volgens mij moet iets dat knopje ingedrukt houden tegen de zetel maar vind niet wat :catscratchhead
En de tip met die lamp aan en uit ontgaat me ook. De lamp gaat aan maar er gebeurd niks. Die gaat ook telkens terug uit :catscratchhead

verder heb ik een code gevonden tegen de kast maar die heb ik ook nog niet uitgepuzzeld. Heb al ondervonden dat je er iets moete tegenhouden en dan zie je de code. Nu nog uitzoeken waar en hoe je die code moet ingeven.

iemand die al wat verder is? :d

Volgende dingen heb ik al:
een verrekijker (heb ik al gevonden wat je daar mee moet)
Een soort lat (heb ik ook al gevonden wat je daarmee moet)
Een geel kastje met knopjes (staat al op zijn plek maar verder weet ik ook niet wat ik er mee moet)
Een soort spelcomputer ding maar hier heb ik iets voor nodig en dat vind ik niet :catnoknow
Een tip over de lamp :catnoknow
En een propje met een tip :catnoknow

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#10 Geplaatst 05 juni 2009 - 13:40

mobius zei:

dacht dat ik goed bezig was maar zit nu ook volledig vast :s
Heb al heel wat tips maar kan er niks mee.
Moet die schroevendraaier los krijgen maar volgens mij moet iets dat knopje ingedrukt houden tegen de zetel maar vind niet wat :catscratchhead
En de tip met die lamp aan en uit ontgaat me ook. De lamp gaat aan maar er gebeurd niks. Die gaat ook telkens terug uit :catscratchhead

verder heb ik een code gevonden tegen de kast maar die heb ik ook nog niet uitgepuzzeld. Heb al ondervonden dat je er iets moete tegenhouden en dan zie je de code. Nu nog uitzoeken waar en hoe je die code moet ingeven.

iemand die al wat verder is? :d

Volgende dingen heb ik al:
een verrekijker (heb ik al gevonden wat je daar mee moet)
Een soort lat (heb ik ook al gevonden wat je daarmee moet)
Een geel kastje met knopjes (staat al op zijn plek maar verder weet ik ook niet wat ik er mee moet)
Een soort spelcomputer ding maar hier heb ik iets voor nodig en dat vind ik niet :catnoknow
Een tip over de lamp :catnoknow
En een propje met een tip :catnoknow

Het propje met tip heb ik nog niet, maar wel een soort van badeend (soort sleutel) en weet waar die in moet, maar daar houd het dan ook mee op :ha
Voor de spelcomputer denk ik dat ge batterijen nodig hebt (heb gezien dat er geen batterijen inzitten)

Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#11 Geplaatst 05 juni 2009 - 13:41

ik heb de schroevendraaier al te pakken, als je die hebt kan je er bepaalde dingen mee doen, maar echt veel verder ben ik er niet mee geraakt. Je moet er eerst nog iets anders voor vinden om hem te pakken te krijgen.
Met de code tegen de kast kan je iets doen als je goed naar het propje met de tip kijkt. die moet je op een bepaalde plaats ingeven.
hopelijk kan je nu weer een beetje vooruit...

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#12 Geplaatst 05 juni 2009 - 13:47

yeaahhh kheb het propje :LOL:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 05 juni 2009 - 13:52

Mirella zei:

Het propje met tip heb ik nog niet, maar wel een soort van badeend (soort sleutel) en weet waar die in moet, maar daar houd het dan ook mee op :ha
Voor de spelcomputer denk ik dat ge batterijen nodig hebt (heb gezien dat er geen batterijen inzitten)

Dat klopt. Mijn dadeendje zit ook al ergens in maar wat nu? Ik draai me hier zot maar dat zal niet de bedoeling zijn :d
Die baterijen vind ik ook niet

Heb ondertussen wel al het trucje met de lat gevonden en een soort vislijn gevonden die wel heel handig bleek :d
Nu heb ik nog een code waar ik ook totaaaaaal niks mee ben :mrgreen:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 05 juni 2009 - 13:54

Mies zei:

ik heb de schroevendraaier al te pakken, als je die hebt kan je er bepaalde dingen mee doen, maar echt veel verder ben ik er niet mee geraakt. Je moet er eerst nog iets anders voor vinden om hem te pakken te krijgen.
Met de code tegen de kast kan je iets doen als je goed naar het propje met de tip kijkt. die moet je op een bepaalde plaats ingeven.
hopelijk kan je nu weer een beetje vooruit...

Dat klopt. Dan krijg je die sleutel he.

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#15 Geplaatst 05 juni 2009 - 13:56

mobius zei:

Dat klopt. Mijn dadeendje zit ook al ergens in maar wat nu? Ik draai me hier zot maar dat zal niet de bedoeling zijn :d
Die baterijen vind ik ook niet

Heb ondertussen wel al het trucje met de lat gevonden en een soort vislijn gevonden die wel heel handig bleek :d
Nu heb ik nog een code waar ik ook totaaaaaal niks mee ben :mrgreen:

Ik ben ook al zover :p
Dat badeendje moet toch ook een bedoeling hebben, maar wat hé :catscratchhead
Ik zit hier ook nog met een cade, en volgens mij heeft deze code met die lamp te maken (denk ik :catcurs )