Spring naar inhoud

- - - - -

Lights

• Log in om te reageren
128 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#31 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:30

Ik ga ook proberen maar alles jullie al zo snel vast zitten vrees ik ervoor :LOL:

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#32 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:31

Waarom kunnen die spelcomputerkes niet werken op 1 batterij?? :ha :ha :ha :ha

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#33 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:31

MissKitty zei:

Ik ga ook proberen maar alles jullie al zo snel vast zitten vrees ik ervoor :LOL:

Laat het weten als jij verder geraakt hé! :d

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:37

Mirella zei:

ja idd...welke??
Ik heb ondertussen nog 2 codes over, da's dat oxo geval en dan nog iets heel raars. :ha :ha

dat iets raar, zijn dat die tekens in dat gat van de muur? Die heb ik ook maar volgens mij kan je hier pas iets mee als je dat met die lamp hebt :catscratchhead
Als ik de tekening een beetje snap moet je iets met die lamp aan en uit volgens dat oxo rooser. Dan valt er iets door dat gat naar dat gat in de muur. Dan heb je daar dat kronkelding dat ook op de tekening voorkomt en die badeend. die moet je volgens mij dan weer draaien met die lange rare code :catnoknow :catnoknow

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:39

Mirella zei:

Waarom kunnen die spelcomputerkes niet werken op 1 batterij?? :ha :ha :ha :ha

Dat heb ik ook al geprobeerd :ha :ha :ha :ha

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#36 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:40

mobius zei:

dat iets raar, zijn dat die tekens in dat gat van de muur? Die heb ik ook maar volgens mij kan je hier pas iets mee als je dat met die lamp hebt :catscratchhead
Als ik de tekening een beetje snap moet je iets met die lamp aan en uit volgens dat oxo rooser. Dan valt er iets door dat gat naar dat gat in de muur. Dan heb je daar dat kronkelding dat ook op de tekening voorkomt en die badeend. die moet je volgens mij dan weer draaien met die lange rare code :catnoknow :catnoknow

Ja maar doe oxo code heb ik al uitgetest op die lamp, maar die doet dus niets :s

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#37 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:40

mobius zei:

Dat heb ik ook al geprobeerd :ha :ha :ha :ha

:ha :ha :ha Wij zijn aan elkaar gewaagd :p

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:44

Mirella zei:

Ja maar doe oxo code heb ik al uitgetest op die lamp, maar die doet dus niets :s

nee maar volgens mij zien we iets over het hoofd :catscratchhead
moeten we niet heel dat rooster ingeven maar enkel de X in dat 9 delig rooster? Of dat rooster eens omdraaien? ik weet het echt niet :catnoknow

Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#39 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:45

man man, toch moeilijk hoor...

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#40 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:49

mobius zei:

nee maar volgens mij zien we iets over het hoofd :catscratchhead
moeten we niet heel dat rooster ingeven maar enkel de X in dat 9 delig rooster? Of dat rooster eens omdraaien? ik weet het echt niet :catnoknow

die rooster draaien heb ik al geprobeert...en volgens de tip (papier) is o = aan en x = uit.

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:53

Mirella zei:

die rooster draaien heb ik al geprobeert...en volgens de tip (papier) is o = aan en x = uit.

nu is de vraag hoeveel keer je die lamp nu aan en uit moet zetten zeker? Ik heb effe hoofdpijn van het denken (ge ziet, ik ben da nie gewoon :ha )

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#42 Geplaatst 05 juni 2009 - 14:55

mobius zei:

nu is de vraag hoeveel keer je die lamp nu aan en uit moet zetten zeker? Ik heb effe hoofdpijn van het denken (ge ziet, ik ben da nie gewoon :ha )

Geen flauw idee meer... denk dat ik het seffes zal moeten laten bezinken, terwijl ik mijn dochter van school haal en het slaapgerief van mijn andere dochter wegdoe (die hebben kleuternacht op school)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:04

Ik geef het ook even op. Vind het echt niet. Hopelijk vindt iemand anders dadelijk iets meer

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:09

Voor dat latje: je gaat naar de code op het bureau (zijkant) dan kijk je met het latje welke letters je ermee kan vormen. Schrijf de volgorde van het latje en de letters ergens op. Ga naar het middelste schilderij. Daar kan je die code aan de hand van het opgefrommeld papiertje ingeven.

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#45 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:10

Met die code in het gat zou je iets moeten doen met de lamp, wat weet ik eigenlijk zelf nog niet.
En in de lamp zit de 2de batterij.

Geplaatste afbeelding