Spring naar inhoud

- - - - -

Lights

• Log in om te reageren
128 reacties op dit onderwerp
Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#46 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:13

Ines zei:

Met die code in het gat zou je iets moeten doen met de lamp, wat weet ik eigenlijk zelf nog niet.
En in de lamp zit de 2de batterij.

Heb jij die tweede batterij dan al?? Dat van dat latje enzo had ik al gevonden.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:16

2 de batterij juist gevonden :LOL: Kijk goed naar het rooster op het dak (schrijf die best op). Dan ga je naar de code in het gat die rare  (ook best opschrijven). Bekijk de 2 codes en leg ze samen.

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:19

Ines zei:

2 de batterij juist gevonden :LOL: Kijk goed naar het rooster op het dak (schrijf die best op). Dan ga je naar de code in het gat die rare (ook best opschrijven). Bekijk de 2 codes en leg ze samen.

Die 2 codes had ik al opgeschreven maar die 2 samen zegt me echt niks hoor :catscratchhead Heb me er al zot op gestaard :trance:

Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#49 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:19

het is verdorie moeilijk om uit te zoeken hoe je dat met die lamp moet doen! :catnoknow

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#50 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:19

Ines zei:

2 de batterij juist gevonden :LOL: Kijk goed naar het rooster op het dak (schrijf die best op). Dan ga je naar de code in het gat die rare (ook best opschrijven). Bekijk de 2 codes en leg ze samen.

Ik had ze al opgeschreven....het bekijken van beide codes zal voor seffes zijn, eerst naar school ;)
Heb zo al eens snel gekeken, maar er schiet me niets te binnen...

Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#51 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:21

Mies zei:

het is verdorie moeilijk om uit te zoeken hoe je dat met die lamp moet doen! :catnoknow

ik denk dat ik weet wat ik moet doen, bedankt voor de tip ines, even verder uitdokteren nu...

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:26

Ik snap het echt niet!
bedoel je met samen leggen dat je bv met de L uit de code van de muur de linker en onder zijde van de OXO code moet nemen? Dus XOOXO?

Als dat zo is moet je dat dan zo doen voor al die codes uit de muur? Want dan krijg je een hele lijst en met het 2e stuk uit de code, dat vierkantje zou ik al niet weten of je naar rechts moet of naar links.

Volgens mij zit ik totaal verkeerd :wall:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#53 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:29

Mirella zei:

Ik had ze al opgeschreven....het bekijken van beide codes zal voor seffes zijn,

Die L is het rechts boven dingetje. Het vierkantje is het middelste. De U het middelste van de bovenste, ....

Geplaatste afbeelding

Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#54 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:30

ben weer stukje verder geraakt...
maar nu... :)

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#55 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:32

Je moet het spelletje spelen dan krijg je een code met het kippetje

Nu zit ik ook vast. Heb een code met pijltjes en een sleutel waar ik niet aankan :(

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#56 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:36

Ik denk dat je een buis ofzo van de doos met het kijkentje naar onder, naar het plantje en dan naar die kist ofzo. Zoiets kan ik afleiden uit die andere tekening, maar ik zou niet weten hoe.

Geplaatste afbeelding

Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#57 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:38

je, het kippetje heb ik ook al gedaan... en de sleutel zie k en de pijltjes... das volgens mij voor bij da groene paneel, ma ge kunt die driehoeken ni induwen

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#58 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:40

Mies zei:

je, het kippetje heb ik ook al gedaan... en de sleutel zie k en de pijltjes... das volgens mij voor bij da groene paneel, ma ge kunt die driehoeken ni induwen

Dat zou idd kunnen. Volgens mij moet er nog iets in het midden ofzo

Geplaatste afbeelding

Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#59 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:40

ahaaaaaaaaaaaaa, je moet iets de plank doen die je aan de deur hebt losgevijsd!!!!!!!

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#60 Geplaatst 05 juni 2009 - 15:44

Mies zei:

ahaaaaaaaaaaaaa, je moet iets de plank doen die je aan de deur hebt losgevijsd!!!!!!!

Dat heb ik geprobeerd, maar blijkbaar nog niet op de juiste plaats. Hint?

Geplaatste afbeelding