Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
Guest_brit_*
Guest_brit_*

#16 Geplaatst 18 april 2011 - 19:28

proficiat hé ;)

Pixel
Pixel
  • 17.029 berichten

#17 Geplaatst 18 april 2011 - 19:30

Proficiat! :dancer: Ik had eigenlijk wel een vermoeden dat het bij jullie niet zo heel lang meer zou duren. :mrgreen:

Een winterbaby is misschien niet zo erg hoor, ben je niet hoogzwanger wanneer het zo stikheet is. :o Ik vraag me wel af wat jij wilt doen tijdens je weeën. Ik zakte door mijn benen als ik net een wee kreeg op weg naar het toilet. :onzeker:

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#18 Geplaatst 18 april 2011 - 19:31

gefeliciteerd!! :b
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#19 Geplaatst 18 april 2011 - 19:33

:flower: :flower: :flower:

veerlec
veerlec
  • 538 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 18 april 2011 - 19:34

Gefeliciteerd !

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 18 april 2011 - 19:50

elixeryen zei:

Ik ben er nog niet aan uit. :wi Maar speel wel met het idee. Niet enkel omdat het in je eigen omgeving is, maar laten alles zo natuurlijk mogelijk gebeuren.
Ik ben echt als de dood om nogmaals zo'n giga knip te krijgen. Uiteraard bestaat de mogelijkheid dat ze je knippen indien je thuis bevalt, maar ze doen het niet zo snel.

Ik weet sowieso dat ik echt geen 5 dagen ziekenhuis meer wil. Indien het toch een ziekenhuisbevalling wordt, ga ik eerder naar huis. Ik ben de vorige keer met een epidurale bevallen en bij een thuisbevalling gaat dit niet. :a Anderzijds heb ik gehoord dat het allemaal veel rustiger verloopt. Tijdens je weeën kan je ook doen wat je zelf wil, terwijl je in het ZH meestal op een bed ligt om de weeën op te meten.

Als er bij ons nog een ukje komt zal het ook polyklinisch zijn. Die 5 dagen daar blijven waren voor mij ook geen meerwaarde. Als het natuurlijk een couveuse kindje is of ks (weet je eigenlijk nooit op voorhand) dan wil ik wel blijven voor het kindje niet voor de zorgen daar.

Met de bevalling die ik achter de rug heb, ben ik eigenlijk wel wat bang om thuis te bevallen. Ik denk niet dat we dat hadden overleeft maar zoals het nu gelopen is was ook niet alles. Ik had wel wat meer steun verwacht tijdens de bevalling en misschien ook wat betere begeleiding erna maar goed iedereen wil zijn werk gewoon zo gemakkelijk mogelijk doen. [-(

Van die knip heb ik ook bang, Ik ben dan 2 keer geknipt (na elkaar - niet links en rechts :onzeker: ) en eigenlijk zit dat nog steeds niet goed. Maar wel al 50% beter als de eerste keer.

Ik denk dat ik ga bevallen met een doula (of hoe noemt dat) maar dan wel in het ziekenhuis. Doula voor mij te steunen door de weeën - de bemoedingende woorden - de aanmoediging, zodat ik niet meer zo bang voor alles hoef te zijn. Ziekenhuis om de garantie te houden als er iets mis is met mijn baby dat het de beste zorgen krijgt. Bij Victor waren er ook twee vroedvrouwen en een kinderarts die hem direct verzorgde.

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#22 Geplaatst 18 april 2011 - 19:54

Een dikke proficiat :geluk:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 18 april 2011 - 19:58

proficiat!!!! Geniet van je zwangere buik want ze zijn er toch zo snel weer uit :)

mamacalypso
mamacalypso
  • 806 berichten

#24 Geplaatst 18 april 2011 - 20:04

Gefeliciteerd met je zwangerschap :geluk: :geluk: :geluk:
lieve groetjes,mamacalypso
Sheba,Rusty en Speedy

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#25 Geplaatst 18 april 2011 - 20:05

Hartelijk gefeliciteerd! :flower: Ik wens je een zalige zwangerschap en een vlotte bevalling :thumb:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 18 april 2011 - 20:09

Van harte gefeliciteerd en vooral een fijne zwangerschap gewenst :flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#27 Geplaatst 18 april 2011 - 20:20

:cheer: :cheer: :cheer:
:flower: van harte gefeliciteerd!!
Ik ben ook beide keren poliklinisch bevallen, en ik vond het heerlijk. Lekker in je eigen omgeving herstellen. Ik heb wel ook getwijfeld of ik thuis zou bevallen maar dat heb ik dan uiteindelijk toch maar niet gedaan :x

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#28 Geplaatst 18 april 2011 - 20:22

Proficiat meis!
Wens je een goede zwangerschap toe!

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 18 april 2011 - 20:34

Proficiat!!! :flower: