Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#241 Geplaatst 10 oktober 2011 - 12:37

Ok, de lijst wordt kleiner. Alleen staan er op mijn lijst toch een aantal namen die mijn vriend niet oké of minder mooi vindt. :louche:
1 naam stond al op Nayra's namenlijst, maar nog steeds krijg ik hem niet overtuigd. :lachen: Ik blijf proberen, de enige reden dat hij die naam niet oké vindt is omdat hij die naam associeert met een persoon die hij écht niet leuk vond. Die naam is zelfs niet hetzelfde, het doet er hem alleen aan denken. :evil:

24 oktober komt de vroedvrouw hier op huisbezoek. Ik ben benieuwd!

Bewerkt door elixeryen, 10 oktober 2011 - 12:38.

Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#242 Geplaatst 10 oktober 2011 - 12:55

die derde echo is keimooi! :heart:
veel succes met de bevalling over enkele weken...
ik ben ook wel benieuwd naar de namen ;)
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#243 Geplaatst 10 oktober 2011 - 23:10

Ik vind die foto's van echo's altijd zo indrukwekkend...! Een echt levend mini-mensje, het doet me altijd wat!! :love:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#244 Geplaatst 10 oktober 2011 - 23:38

Deze nacht is ukje2 geboren - in mijn droom althans - hemelse bevalling! Ik had zelfs niet eens weeën of persdrang, ze floepte er gewoon uit. :lachen:
Ik stuurde mijn vriend even weg achter boterkoeken en toen hij terugkwam was ze geboren.  :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#245 Geplaatst 11 oktober 2011 - 09:08

hahaha stel je voor dat het echt zo zou gebeuren!!

Veel succes trouwens met het naamzoeken! :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#246 Geplaatst 11 oktober 2011 - 11:16

Dat zou wel leuk zijn hé. :x
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#247 Geplaatst 11 oktober 2011 - 12:14

elixeryen zei:

Deze nacht is ukje2 geboren - in mijn droom althans - hemelse bevalling! Ik had zelfs niet eens weeën of persdrang, ze floepte er gewoon uit. :lachen:
Ik stuurde mijn vriend even weg achter boterkoeken en toen hij terugkwam was ze geboren. :ha

WOW, als dat nu eens zou kunnen he!! Ik denk dat iedereen van zo'n droombevalling droomt ;) Maar het is inderdaad wel zo dat er een enorm verschil is in "moeilijkheidsgraad" voor bevallen!! Ik ken iemand die nauwelijks pijn had en na 1 uur ziekenhuis al haar kleine in de armen had!! Maar ik vrees dat dit een grote uitzondering is.

Ik ben héél benieuwd naar de naam die je gaat kiezen!! Die van je eerste vond ik in elk geval prachtig!!

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#248 Geplaatst 11 oktober 2011 - 13:07

Vlotte bevalling :LOL:  Ging het maar zo gemakkelijk hè. Daar teken ik later ook voor dan. :ha

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#249 Geplaatst 11 oktober 2011 - 14:00

elixeryen zei:

Ik stuurde mijn vriend even weg achter boterkoeken en toen hij terugkwam was ze geboren. :ha

Die bevalling wil ik ook :lachen:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#250 Geplaatst 11 oktober 2011 - 16:14

Ja, leuke bevalling hé. Ik vrees alleen dat de echte bevalling 'iets' pijnlijker gaat zijn. :louche:

Ik weet nog steeds niet hoe ik de naam aan de doopsuiker ga bevestigen. :roll:
Zelf de naam schrijven is niet echt een optie. Ik heb zo'n vreselijk geschrift. :lachen: Indien het toch geschreven wordt, vraag ik het aan mijn zus. :a
Ofwel steek ik gewoon iets in het zakje. Misschien iets gepersonaliseerd? Maar dan moet ik dat wel NU bestellen en we weten nog steeds niet hoe ze gaat noemen.
Zonder naam vind ik maar raar. Of ligt dat aan mij?

Ook voor de kindjes weet ik het nog niet. Misschien van die lieveheersbeestjesjojo's, die vind ik zo mooi. :wi Ofwel iets om te knutselen, zodat kindjes daar écht plezier aan hebben? Stoepkrijt, kleurpotloden/wasco's, etc. Maar dat oogt wat minder mooi.

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#251 Geplaatst 11 oktober 2011 - 16:18

Ik wil de naam wel verklappen die ik ZO mooi vindt en mijn vriend niet. Dat is Aylinn. Uit armoe heb ik één van Aynoa's kittens dan maar Cay-Lynn genoemd. :ha (Cay-Lynn vindt hij dan wel oké. :catnoknow )
Onlangs was ik alle namen aan het voorlezen "Nayra en ..." en bij Aylinn zei Nayra de hele tijd "Nee, Cay-Lynn" haha, dat was zo grappig.

Een andere naam die zowel ik als Jelle mooi vinden is Rayna, maar dat lijkt zo op Nayra.. Precies dezelfde letters, alleen een zitten de N en de R op een andere plaats.

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#252 Geplaatst 11 oktober 2011 - 16:23

Aylinn vind ik wel mooi. :) Rayna gaat ook wel, maar in combinatie met Nayra zou ik dat eigenlijk niet doen.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#253 Geplaatst 11 oktober 2011 - 16:29

Rayna had ik eerst doorstreept om die reden. Maar uiteindelijk opnieuw opgeschreven omdat ik dat echt zo mooi vond. :roll: Nayra & Rayna gaat echt niet hé. :x  
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#254 Geplaatst 11 oktober 2011 - 16:35

Alles gaat :ha Maar ik zou het zelf niet doen, beetje rare combinatie.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#255 Geplaatst 11 oktober 2011 - 16:38

Precies alsof ik Nayra's naam gewoon verkeerd geschreven heb. :x

Vandaag ben ik trouwens 33 weken! :|

Geplaatste afbeelding